Tragedie aeriana, avion Airfrance disparut

Raspunsuri - Pagina 8

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns stefaniya spune:

Citat:
citat din mesajul lui Bic

Din pacate, se pare ca avionul nu a explodat in aer.
Desi nu se cunoaste inca din ce cauza s-a prabusit avionul, un singur lucru este clar din datele pe care le au pina acum: oamenii aceia au murit in niste frici ingrozitoare. Spunea acel tip pe blog ca o furtuna de natura sa rupa un avion in doua este atit de infioratoare ca este imposibil de imaginat.
Eu stiu numai in ce frici teribile am fost cind am trecut prin niste caderi pe care le-am considerat nasoale. Sa treci timp de 15 minute prin turbulente ingrozitoare, trebuie sa fie teribil. Niste martori dintr-un avion care a avut o defectiune in timpul zborului si care a plonjat citva metri buni spuneau ca pur si simplu au vazut moartea cu ochii.
Eu una ma conving din ce in ce mai mult, cum spuneam si mai deunazi, ca degeaba ma stresez eu ca daca e sa-mi vina rindul, pot eu sa stau in casa si tot s-o intimpla.
Asa ca o sa incerc sa ma relaxez, sa am credinta in D-zeu si sa zbor linistita.



Smaranda Ioana, 3.11.2005
www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=75330" target="_blank">Povestea nasterii

www.askdrsears.com/html/2/T020100.asp" target="_blank"> Alaptati,
www.lalecheleague.org/bfinfo.html" target="_blank"> alaptati,
alaptati!

Cum se poarta un bebelus in wrap si discutia de pe DC




din cate stiu eu si e adevarat ca nu ma prea pricep,dar la altitudini inalte nu pot fi furtuni puternice.
Ieri citeam parerea unui expert,ca na acum toti isi dau cu parerea si susutinea cum ca un avion poate cadea kilometrii si nu e afectat cat de putin.Turbulentele sperie pasagerii,dar avionul nu e afectat de turbulente,si ca daca am stii cat poate rezista un avion,ne-am cruci.
Si eu am dubii ca un fulger poate provoca asa ceva,acelasi expert spunea ca , , companiile impreuna cu tehnologia din zilele noastre au un mare respect pt furtuni si fulgere,atunci cand concep un avion.

Dar asa cum am vazut in multe emisiuni despre tragedii aeriene,o mica greseala,cu inca o mica greseala pot rezulta intr-un dezastru.

Si nu se poate compara nr de accidente de masini cu cele aeriene pt ca un avion de ex Franta-Thailanda,are si pana la 450pasageri.Nu stiu exact daca e deja in functiune sau e pe viitor,si daca nu ma insel Franta e tara de productie,sunt avioane cu pana la 800 de pasageri.
E adevarat ca atunci cand pica unul,sunt multe victime,dar daca ma gandesc ca pe 4 ianuarie 2009 arata la tv in Romania ca deja erau inregistrate 149 de accidente de masini si 9 morti...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns hannen spune:

Pt. toate relele din lume exista un singur vinovat!Teroristii!!!
E imposisbil sa se intimple ceva si sa nu fie "mina" lor.

asta e intelepciune din categoria "io stiu tot"

Hannen mamica de trei printzese Amira Israa Inas


I want to tell the world... a Story

Occupation 101: Voice of the Silenced Majority

The Future`s So Bright I Gotta Wear Shades

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Roxana spune:

Socant - poze de la un crash:
http://www.hoax-slayer.com/air-collision-photos-hoax.shtml

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns motanik spune:

Eu raman la parerea ca a fost explozie in aer (dar in ciuda amenintarilor cu bomba de acum cateva zile la adresa Airfrance, nu cred ca a fost atac terorist, pt ca nimeni nu si-a asumat responsabilitatea ori gruparile teroriste se anunta dupa un atac) pt ca in alte conditii, daca avionul se prabusea intreg in ocean, pilotii ar fi avut timp sa trimita un sos, ma gandesc de la 10mii de metri nu cadea intr-o secunda.

In plus, am citit pe cnn ca alti doi piloti care zburau in acelasi timp au vazut un flash foarte puternic pe cer care a durat aprox 6 sec, lumina ducandu-se in jos.

However, both pilots of an Air Comet flight from Lima to Lisbon sent a written report on the bright flash they said they saw to Air France, Airbus and the Spanish civil aviation authority, the airline told CNN.

"Suddenly, we saw in the distance a strong and intense flash of white light, which followed a descending and vertical trajectory and which broke up in six seconds," the captain wrote.

Air Comet declined to identify the pilot's name, but said he waited until landing to inform Air Comet management about what he saw. Air Comet then informed Spanish civil aviation authorities. The Air Comet co-pilot, and a passenger aboard the same flight, also saw the light.

http://edition.cnn.com/2009/WORLD/americas/06/04/plane.crash/index.html?iref=topnews


Edit ca am vazut tarziu: Roxana, cand te duci cu repeziciune in jos cu juma' de avion, crezi ca-ti mai arde de facut poze?
In plus, din link e clar ca e facatura (hoax).

--------------------

Andra si bebe Theodora Povestea noastra

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Mindy spune:

Lolilo, pt ca vei deveni crash investigator, te intreb pe tine, poate ai ceva materiale sau explicatii (in engleza) care vorbesc despre ce simte omul aflat intr-un avion in cadere. Atunci cand nu este explozie, cand omul constientizeaza ce se intampla iar avionul e in cadere libera. Ce se intampla cu creierul lui, mai au vreun folos mastile acelea? Multi spun ca omul moare in aer, dar au fost cazuri cand pasageri au supravietuit, acum cativa ani o fetita a supravietuit in carseat intr-o prabusire de avion privat (ceilalti pasageri murisera).
Nu e ca si in accidentele de masina cand de multe ori pasagerii nici nu mai au ocazia sa realizeze ce se intampla.
Suna morbid, dar chiar ma intereseaza.. Am cunoscut o tipa stuardesa (s-a pensionat, avea f multe ore de zbor) si imi pare rau ca nu am intrebat-o mai multe.. banuiesc ca in scoala se invata multe despre asta, ele sunt cele care trebuie sa le spuna pasagerilor 'ramaneti calmi' sau dau instructiuni de siguranta si prim ajutor..

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns miki68 spune:

Citat:
citat din mesajul lui Roxana

Socant - poze de la un crash:
http://www.hoax-slayer.com/air-collision-photos-hoax.shtml

Rox.

E un hoax.

EDITEZ pentru ca nu am observat ca si motanik a zis acelasi lucru si pentru a lamuri ce e acela un hoax.

Un hoax este o încercare de a însela, de a face publicul sa creada într-o idee neobisnuita. Are uneori un obiect material ce ar conduce catre câstiguri financiare ilicite sau apeleaza la convingeri religioase sau scopuri caritabile, ori pur si simplu este o farsa. Hoax-ul este un mesaj nesolicitat asemanator spam-ului, mai putin daunator. El se caracterizeaza prin transmiterea prin mesaje in lant, trimise cu scopul de a ironiza un public neavizat. Metodele de propagare a hoax-urilor s-au înmultit în ultimul timp, transmitându-se prin intermediul postei electronice, a forumurilor sau a programelor de mesagerie instanta. Acest tip de mesaje se dezvolta folosind informatii putine si citând "surse neoficiale dar sigure". De altfel, acestea reusesc sa se raspândeasca de cele mai mai multe ori datorita lipsei de cunostinte tehnice ale persoanelor tinta.


Care sint cele mai frecvente mesaje?

O clasificare cât mai cuprinzatoare a acestora poate arata astfel:

Alarme false despre coduri malitioase (virusi si troieni)
Mituri urbane – povesti inventate despre întâmplari nefericite din viata animalelor sau oamenilor
Informatii false despre cadouri sau bani primiti în cazul trimiterii mai departe a mesajelor
Alarme nefondate referitoare la evenimente reale dar nu relevante
Scrisori de simpatie si cereri de a ajuta diferite persoane
Scrisori traditionale în lant – care spun o poveste si ameninta cu ghinion daca nu le trimiti mai departe la n persoane
Scrisori de amenintare – în cazul în care nu sunt trimise mai departe amenintand cu distrugerea fisierelor sau ghinioane
Glume: alarme pe care nimeni nu le-ar putea crede
Povesti si mesaje adevarate care fac înconjurul lumii prin redirectionare
Hoax-uri politice
Care sunt cele mai intilnite reactii ale utilizatorilor cind primesc astfel de mesaje?



Motivul pentru care acest tip de mesaje au un foarte mare succes este faptul redirectionarea lor se face catre prieteni sau apropiati. In acest fel reusesc sa obtina mai multa credibilitate si totodata sa treaca peste filtrele antispam, intrucat orice persoana isi trece persoanele din address book intr-un "white list".

De cele mai multe ori mesajele sunt amuzante sau prezinta o situatie a carei rezolvare tine de trimiterea mai departe a mesajului, astfel ca utilizatorii trimit mailurile fara sa isi dea seama ca participa voluntar la propagarea unor mesaje de tip spam.Astfel, reactia utilizatorilor este de amuzament, mila sau urgenta. Cea mai buna modalitate de recunoastere a hoax-urilor o reprezinta cautarea surselor din care provine informatia, stilul impersonal si incurajarile excesive in a trimite mesajul mai departe. De asemenea, exagerarea excesiva a unei probleme intr-un mesaj impersonal ne poate duce cu gandul ca este vorba de un hoax. Stergerea lor este cea mai buna metoda de evitare a acestei probleme.

Care credeti ca este motivatia utilizatorilor de a le retrimite?

Cea mai des intalnita motivatie este superstitia. De cele mai multe ori retrimiterea este ceruta prin mesaje de genul: „Trimiteti acest mesaj la cel putin 5 persoane in urmatoarele trei minute si pana luni vi se va indeplini o dorinta”. Mai exista o alta categorie de mesaje in care se cere retrimiterea, in caz contrar destinatarului urmand sa se intample o mare nenorocire. O alta motivatie este nevoia oamenilor de a ajuta, de retrimiterea mesajului „depinzand” viata unor oameni. In 99% din cazuri mesajele au baza falsa, aparand de multe ori mesaje cu aceleasi urgente medicale la distante notabile de timp.
(sursa: BitDefender)

cristina d.
www.flickr.com/photos/9558016@N05/?saved=1" target="_blank">Motaneii mei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aiska spune:

Din nefericire si anul trecut in august a fost un accident aviatic soldat cu multe persoane decedate, parca Spanair. Un avion pe an mi se pare deja prea mult. Care o fi media anuala de accidente aviatice fatale ale avioanelor de pasageri inregistrate in ultimii 10 ani? Nu ma refer la cele cauzate de teroristi sau ale companiilor indiene, africane, pakistaneze ...cred ca intelegeti.
La statistici nu ma pricep, insa mi se pare adevarat faptul ca acestea sunt interpretabile in functie de interese.
Si off topic, anul trecut am zburat cu Air France de pe Charles de Gaulle tot peste Atlantic. Inainte sa pornim am stat exact doua ore jumate pe scaun in avion sa asteptam cica sa-l dezghete desi afara se inregistrau doar -1C si era lapovita . Ii faceau dusuri pe toate partile si numai spuma vedeam pe ferestre. Nici la minus 18 la finlandezi nu am avut placerea de o asemenea experienta. Oare care ar fi explicatia ?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns stefaniya spune:

Citat:
citat din mesajul lui aiska

Din nefericire si anul trecut in august a fost un accident aviatic soldat cu multe persoane decedate, parca Spanair. Un avion pe an mi se pare deja prea mult. Care o fi media anuala de accidente aviatice fatale ale avioanelor de pasageri inregistrate in ultimii 10 ani? Nu ma refer la cele cauzate de teroristi sau ale companiilor indiene, africane, pakistaneze ...cred ca intelegeti.
La statistici nu ma pricep, insa mi se pare adevarat faptul ca acestea sunt interpretabile in functie de interese.
Si off topic, anul trecut am zburat cu Air France de pe Charles de Gaulle tot peste Atlantic. Inainte sa pornim am stat exact doua ore jumate pe scaun in avion sa asteptam cica sa-l dezghete desi afara se inregistrau doar -1C si era lapovita . Ii faceau dusuri pe toate partile si numai spuma vedeam pe ferestre. Nici la minus 18 la finlandezi nu am avut placerea de o asemenea experienta. Oare care ar fi explicatia ?


avionul vine din Franta in Finlanda si intr-o ora pleaca iar spre Franta.E inghetat ca a aterizat de la 8000m-10.000m unde sunt peste -50C / -60C , banuiesc ca asta ar fi explicatia


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns desprecopii spune:

steF: gheata de pe avion este foarte grea - ajunge la greutatea de tone...zi mersi ca l-au dusat si l-au bibilit :)
uite aici accident cu airline romanesc intamplat din cauza ghetii de pe avion si din cauza boccelelor si valizelor pe care le cara romanii -
http://en.wikipedia.org/wiki/Banat_Air_Flight_166

ati remarcat cat de multe bagaje cara romanii mereu - cand vin cu KLMul spre Romania - apar cu valize mari la bagaj de mana si cu greu mai gasesti loc la bagaj deasupra locului
decembrie trecut - s-a nimerit un grup de romani muncitori care nu stiu de unde venea via Amsterdam - au dat drumul la un casetofon cu manele si au isterizat stewardesele cu cerutul de bauturi si alcoale...



Desprecopii.com - Asa se naste o mare iubire.
iubesc:www.supereva.ro Blog: http://mirelablog.supereva.ro/dblog/

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aiska spune:

Stefanyia, noi plecam atunci din Franta inspre America, dar nu stiu cata importanta are. Nu cunosc cat timp necesita de obicei sa-l dezghete, dar presupun ca doua ore jumate este cam mult in timp ce pasagerii stau frumos instalati in aeronava si asteapta decolarea ? Nu mi s-a mai intamplat, de aceea ma mir. Poate nu este neobisnuit. De asemenea nu stiu daca aveau sau nu posibilitatea sa-l programeze sa aterizeze in asa fel incit sa se incadreze in orar si sa faca operatiunea de dezghetate in timp ce pasagerii pentru imbarcare erau la check in, la gate ,etc?

Mergi la inceput