Burtici fericite de septembrie-octombrie (59)

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns claucia spune:

Cristina ce bine ca te citesc!. De ce ai indoieli legate de Medlife? Eu stiu ca sunt super, daca si medicul tau e acolo si ai incredere in el, in rest, conditii f bune, etc. Daca nu este nici efort financiar.
Ma gandesc ca au schimbat astia legea pe la banci de poti lua credit odata cu modificarea legii care spune ca primesti 85% din salariu in loc de 6 mil. Mi se pare logic, daca tot ai venitul cat de cat maricel, de ce sa te opreasca faptul ca esti in CIC?

Unde cauti apartametnul cu 3 camere? :-) Noi ne-am mutat cu bb de 5 luni si nu a fost usor, mai ales ca am stat o perioada de 2 luni la o matusa de-a mea. Deh, gasisem apartamentul visurilor si dadusem si avans f mare, iar cumparatorul meu, o babuta cu bani vroia sa plecam intr-o saptamana din fostul apartament - si ne-a dat si un pret f bun, asa ca am acceptat. dar a meritat efortul atunci, avem un apartament f frumos cu 3 camere...acum sa ne gandim la 4? O sa aiba mama 2 fete cucuiete pe care le cazez in aceeasi camera cativa ani totusi.


Clau 22+ si Alessia Maria 13 iulie 2007


varsta bb2



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns selen80 spune:

Cristina, depinde de cantitatea de celule extrasa din cordon, am mai auzit cazuri si am intrebat-o pe dr, si ne-a zis ca da, este posibil sa nu se extraga destule....ori la nasterile inainte de termen, ori din alte considerente, nu se stie exact de ce....

24+ cu ursulica noastra PRIMA POZA!


nunta
9 luni

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns santorini spune:

Cristina se da credit daca esti in CIC pentru orice persoana fizica, sau doar pt angajatii bancii? Poti sa imi spui pe PM, eventual (ca sa nu fie reclama) ce banca?

23+ cu

nazdravanul meu

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cristina_ana spune: