Mamici de Ghiocei de Martie-Aprilie2009(118)

Raspunsuri - Pagina 19

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns chatonel spune:

Citat:
citat din mesajul lui Timi07

E vreme urata la voi?

Timi si fetele ei Maria Sophie(05.08.2007) si Sarah Ioana (14.04.2009)

buhuhuuu, e oribila, nu urita la voi nu e tot asa?

Filles du Sud cu Izia, famille Dragoon

Toulouse, la ville rose

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Raaluca spune:

RAMONA7575, mult curaj

Eu am dat dupa ...
Majoritatea fac asa. Sunt medici care nici nu accepta inainte.
In ceea ce priveste pretul, habar n-am daca e bine. Nu stii pe nimeni care a nascut cu medicul tau??? Poate cine ti-a recomandat sa mergi la el stie mai multe ...
Daca nu, orienteaza-te in spital (intreaba in salonn la colegele de camera...)
Oricum, eu zic sa dai dupa. N-are rost sa alergi (ma rog, sotul sa alerge)sa dai bani. Concentreaza-te pe venirea lui bebe.

Raluca, mamica de Lena

Mergi la inceput

Si la Bucuresti e oribil.
Acum o ora iesise putin soarele, dupa ce a tot plouat.
Acum picura iarasi...
Adio plimbare! Nu ma simt in forma si n-am chef sa racesc ( de bebe nici nu mai pomenesc dar bb nu da semne de raceala)

Raluca, mamica de Lena

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dyana27 spune:

salutare fetele
eu de ieri de la cutremur l-as tine pe bebe numai in brate; asta a fost primul reflex, sa fig in dormitor si sa-l iau in brate, si de atunci parca nu i-as mai da drumul. bine, pe noi ne-a zgaltait zdravan la etajul 10.... offff, mai am 3 saptamani si ma mut in apartamentul nou, care e tot sus, la etajul 7, dar macar e intr-un bloc mult mai nou si care pare mult mai rezistent.. si nu mai e ultimul etaj pe colt.

sa stiti ca si eu imi tin puiutul in brate cand tipa, si totusi doarme in continuare in patut noaptea si nu cere decat cand il doare burtica, si in rare momente de agitatie. pai cum sa nu-l tin in brate cand e iritat, nu sunt eu mami lui?????????
pauza ca tipa mutunelul fomist