Bobocei de septembrie - octombrie 2008 (89)

Raspunsuri - Pagina 6

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns anca81 spune:

Tzitziri, capul sus mamico, va fi bine David. Gata, ce a fost mai greu a trecut.

Cosmy, ai noroc ca Mayei ii place marul. Carla nu-l agreaza deloc si nu pot intelege din ce motiv. Atat de mult mi-ar placea sa pape mar, e asa de sanatos. Cu greu papa mar copt, dar crud - adica plin de vitamina C - no way. Azi la fel mi-a facut, i-am dat amestecat cu banana si a papat 20 g. Asa ca am scos solutia de urgenta - iaurtul

Mamica fericita de Carla Alexandra (13.08.2008)
Piti mic se face mare

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns babymom75 spune:

Oana, draga , iti inteleg disperarea - sa-ti vezi puilul bolnav si sa nu poti face mare lucru pt. el...
Stiu cum e, ca si eu trec prin asta de fiecare data cand se imbolnavesc, mai grav sau mai putin grav, vreunul dintre ei si eu sunt medic si intotdeauna i-am tratat doar eu. Dar suferinta nu le-o pot lua, trebuie sa treaca ei insisi prin ea. Eu pot sa fiu doar alaturi de ei, sa-i tin in brate cand au nevoie, sa-i managi si sa-i alin. Pe mine tocmai asta ma tine sa nu disper - copiii mei au nevoie de mine si ei nu trebuie sa-mi simta ingrijorarea. Prin urmare, de fiecare data, chiar si cand erau/sunt prea mici sa inteleaga, eu ma arat ( la exterior ) optimista si imi si verbalizez optimismul de fata cu ei - "lasa mama, ca trece! baietelul meu e puternic si va invinge raceala! trec ei, mucii! etc..." Eu chiar cred ca functioneaza - le transmiti si lor o stare pozitiva si ei invata sa aiba incredere in tine de mici.

In schimb, in perioadele cand sunt astia micii bolnaviori, eu nu pot manca nimic - functioneza ca o cura de slabire fortata.

Deci, mami, nu te lasa cuprinsa de deznadejde! Fii tare! Copiii tai au nevoie de tine!

Mama lui Dragos (04.10.2008) si a lui Victor (12.09.2003)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns babytza spune:

Neata mamici