Mladite si mugurasi de mai-iunie 2008 (77)

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Lilly79 spune:

elena_g si Julia are asa pete pe fata.Cateodata is rosii si urate, cateodata nu se vad, dar tot timpul pielicica e aspra.Eu tot le-am ignorat zicand ca probabil o fi din cauza salivei, a mancarii, a faptului ca doarme pe burtica si se tot freaca cu fata de cearsaf.A, si de cateva zile i-au aparut ceva pete cu piele aspra pe burtica, pe ceafa si pe un umar.Cea de pe burta am banuit ca i-a iesit ca s-a iritat de la scutec, iar cea de pe ceafa de la ceva hainuta, dar cea de pe umar? Sunt o mama inconstienta ca nu ma duc la doctor cu ea , dar sunt impotriva medicamentelor si cam asta fac toti doctorii in ziua de astazi: baga medicamente in noi si in copii.Ar trebui sa caut ceva crema naturista si sa o dau cu ea.

MissParker felicitari pt netbook.Eu visez de vreo 2 luni la un laptop, dar cica nu-si merita investitia si cu criza asta sa stau calma si sa nu arunc banii pe geam.Si atunci cand gandesc rational imi dau seama ca asa e, dar apoi iar ma uit pe site-uri specializate si imi clatesc ochii cu laptopuri.Dar cred ca nu-mi voi lua decat atunci cand va fi ceva super oferta, ca sa nu regret apoi.Sa nu cumva sa fie ca si cu masina de cusut .Aveam eu un vis de cand eram mica sa croiesc si sa cos haine si cand am avut bani mi-am cumparat o masina de cusut.Am scurtat o pereche de pantaloni, am facut 2 fete de perna si...acum sta masina in dulap.Acum nu mai am timp nici sa vreau.

Alysh, Simonix felicitari pr progresele lui Vlad si Robertel.Ce baieti destepti aveti voi acolo.Julia e in urma la partea de intelegere , cred ca nu am vorbit suficient cu ea.Am remarcat in ultima vreme ca intelege unele chestii, dar apoi in alte momente nu mai intelege sau nu are chef pe moment.Si la vorbit stam mai prost; in ultima vreme e doar cu "am ama mamama buu pfuu", chiuituri si atat.Dar va vorbi si fata mea pana la 2-3 ani