Mamici si viitoare mamici de gemeni & tripleti 28

Raspunsuri - Pagina 11

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns kineta spune:

CLARAiti multumesc ca ai avut timpul si rabdarea necesara ,sa-mi povestesti din experienta ta,si ce mai experienta,nu sti daca e de ras sau de plans,dar la sistemul sanitar din Romania nu ma mai mira nk,nu spun ca nu sunt si medici f buni,dar sunt unii...dar de ..cum padure fara uscaturi nu exista,ne laudam si noi cu ce avem.

20+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mamaana spune:

kineta bine ai venit! sarcina usoar ain continuare si cat mai la termen! mie nu mi-au facut cerclaj, dar cred ca masurau colul la fiecare ecografie, oricum nu mi-au zis nimic niciodata; am intrebat eu o data si mi-au zis sa stau linistita;


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dalina2x2 spune:

Buna seara, mamici si burtici!

Andreeeea, Kineta, bun venit si sarcina usoara sa aveti, cat mai aproape de termen!

Enni, FELICITAAAARI!!!
Si ale mele au fost tot pe-acolo, noi am stat aproape patru saptamani in spital; nu vreau sa te sperii, oricum eu imi spuneam in continuu ca nu ma grabesc acasa pana nu sunt ok 100%, ca mi se parea mie ca-s mai bine urmarite acolo decat as fi stiut eu, acasa (recunosc ca eram un pic speriata de bombe! )
Tu stai cu ei in salon? Eu nu stateam, erau intr-o boxa langa terapie intensiva (incubatoare) la post-terapie. Eu am stat intr-un salon cu alta amamica de gemen, si fugeam amandoua dimineata la 5 jumate ca apucatele, fuga-fuga la papusi sa le alaptam, ca ne trezeam cu plansetele lor in urechi! (probabil cam pe la ora aia trecea efectul romerganului, la bebelusi )