Mamici antistress si licurici de ian-feb 2009(128)

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns MissParker spune:

Citat:
citat din mesajul lui Selene_Bunny
Miss Parker, 7-8 picaturi inainte de fiecare masa, nu e supradoza? Pe prospect nu scrie asa...

Uite ce scrie www.gifte.de/Antidote/sab_simplex.htm" target="_blank">AICI, ca poti da pana la 15 picaturi pro biberon: Säuglinge und Flaschenkinder: 15 Tropfen in jedes Fläschchen.

Noi am dat 7-8 si a ajutat. Am mai incercat si Lefax, dar n-a mers asa bine.

Eu sunt anti-medicamente, anti-antibiotice, anti-vaccin, dar la Sab simplex chiar ca nu am avut probleme, citind ca este eliminat impreuna cu aerul pe care-l aduna din stomac.



1. Louis Pasteur a fost un impostor. Teoria vaccinarii este produsul acestei imposturi, care a fost perfectionata in timp pentru obtinerea unor profituri tot mai mari.
2. Teoria falsa a "imunitatii turmei" este folosita pentru a ne santaja sa ne integram toti in turma fara sa cracnim.
3. www.thinktwice.com/" target="_blank">Vaccinarea si www.vogelgrippe-aufklaerung.de/t537f4-Superantibiotikum-gegen-Superbakterien.html" target="_blank">antibioticele sunt armele cu care cartelul farmaceutic ne "ajuta" de secole sa devenim tot mai bolnavi si tot mai dependenti. Realitatea ne-o dovedeste zi de zi.

Vaccinurile in Romania NU sunt obligatorii prin lege (vezi Legea nr. 649 din 20 noiembrie 2001 pentru aprobarea ordonantei guvernului nr. 53/2000). Informati-va cat mai bine, din toate punctele de vedere, si luati decizii in cunostinta deplina de cauza.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lavinia_deco spune:

Buna fetele!
As vrea si eu sa pot lua cumva legatura cu NATYam inteles ca a nascut la municipal si cu acelasi dr cu care ar trebui sa nasc si eu in mai. As avea si eu cateva intrebari.
Am incercat sa ii trimit un PM dar nu merge...
Pupici si sper sa vada mesajul asta! Pupici

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Selene_Bunny spune: