nasterea la crf 2

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Gabrilici spune:

As dori, daca imi puteti spune, cam care sunt tarifele(medic,moasa, asistenta, anestezis) la nastere in CF2(cezariana sau normala).eu urmeaza sa nasc cu Dna doc Florina Mihalache in iunie anul asta.

Sanatate multa tuturor!

Gabrilici in 28 saptamani

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ruthie spune:

Nu cred ca exista "tarife". Cred ca fiecare da atat cat il tine buzunarul, daca il tine. Eu am avut cezariana si am dat cat am considerat eu ca merita. Mi-ar fi placut sa spun ca n-am dat nimic, dar asta e. Pe de alta parte, am intalnit si asistente care n-au vrut bani(foarte frumos din partea lor), asa ca nu cred ca e cazul sa-ti faci griji...vezi tu la fata locului.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Gabrilici spune:

Multumesc frumos pentru raspuns Ruthie.Asta a fost si impresia mea cand am fost la CF2 la camera de garda(ca nu exista tarife),dar am zis sa intreb.Am inceput sa fac calcule si ma ia un pic cu ameteala, noi vrand sa facem si prelevare de celule stem.De aceea am intrebat.Iti multumesc inca o data!

Gabrilici in 28 saptamani

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nuschu spune:

Eu am nascut la CF 2 joia trecuta :-), cu dr. Echim.