Redoutistele fidele La Redoute France (152)

Raspunsuri - Pagina 20

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Brigit spune:



Neatzaaaa!

si-o cafea mare pentru cei care , ca mine nu s-au trezit de-a binelea

Buxa, legat de petitie, incerc sa sintetizez ce s-a mai scris aici la momentul initierii ei.
Ea nu poate tine locul unei plangeri oficiale. Catre forurile europene trebuie facuta plangere sau sesizare pe una din caile pe care le indica pe site-urile lor-plangere individuala/colectiva , trimisa prin posta normala sau electronica.

Petitia initiata cel mult poate indica numarul sustinatorilor acestei solicitari,din pacate nici una din autoritatile citate nu se vor sesiza pe baza unei astfel de actiuni.

Repet-nu inseamna ca am facut-o degeaba. Nici una din actiunile intreprinse nu au fost degeaba. Nici macar faza cu comentariile pe articolele de lansare ale .ro (desi ni se cam tocisera degetele de tastatura ), a fost o buna modalitate de a atrage atentia asupra discrepantei intre preturile francizei si ale site-ului mama, de informare a unor oameni care nu stiau de laredoute care e realitatea, de atragere a altora care comandau pe fr. sa scrie aici daca nu aflasera inca de noi, samd.

Facem si noi un text sa-l punem pe prima pagina sa afle lumea cine suntem si ce vrem?

April

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Brigit spune:

PROPUNERE DE TEXT DE PUS IN PRIMA PAGINA A CAPITOLELOR

Suntem un grup de foste cliente ale site-ului www.laredoute.fr care protesteaza pe aceasta cale impotriva masurii abuzive de sistare a livrarilor in Romania odata cu deschiderea francizei lr.ro.

Consideram ca acest lucru este un abuz intrucat:

-preturile afisate de comerciantul roman sunt mult mai mari decat cele ale www.laredoute.fr (clientii romani fiind privati astfel de privilegiile de care se bucura clientii din tarile unde nu s-au deschis francize : reduceri adevarate pe site,coduri de reducere,cadouri de fidelitate)

-gama de produse comercializata este foarte restransa ( pe site-ul romanesc exista aproximativ 5000 de produse fata de cele 30.000 comercializate in Franta)

-odata cu restrictionarea accesului la www.laredoute.fr s-a limitat accesul si la magazinul outlet Aubaine, care nu exista pe varianta romaneasca

-in calitate de clienti vechi primim in continuare coduri de reducere, care nu pot fi folosite pe site-ul romanesc

-timpul de livrare pe .ro este mai mare, magazinul romanesc neavand stocuri

-costul de livrare este mai mare pe .ro decat pe .fr



Intrucat decizia de sistare a livrarilor in Romania contravine politicii de libera circulatie a marfurilor in spatiul European, am intreprins urmatoarele actiuni:

1. initierea unei petitii online, care poate fi accesata la urmatoarea adresa:

http://www.petitiononline.com/laredout/petition.html

2. informarea comisarului European Meglena Kuneva pe cale neoficiala (pe blog) despre aceasta masura:

http://blogs.ec.europa.eu/kuneva/welcome-to-my-blog/#comments

3. informari pe forumurile straine ale parlamentului European asupra situatiei.


http://forums.ec.europa.eu/debateeurope/viewtopic.php?t=4679

Avand in vedere ca incepand din data de 25 Noiembrie Romania a fost exclusa definitiv din lista tarilor de livrare consideram ca acesta e un moment oportun pentru a face demersurile OFICIALE catre ECC (European Consumer Centre), Parlamentul European , precum si catre alte autoritati care ne pot ajuta in acest demers.

DOCUMENTARE despre drepturile cumparatorului european

http://www.romanialibera.ro/a128064/ue-va-avea-o-piata-online-unica.html
http://ec.europa.eu/commission_barroso/kuneva/index_en.htm
http://ec.europa.eu/commission_barroso/kuneva/yourrights_en.htm


In august 2007 cand www.laredoute.fr a sistat abuziv livrarile in Romania am intreprins o serie de actiuni care au determinat comerciantul francez sa reia livrarile in Romania. Tot asa vom proceda si acum, incercand sa exercitam presiuni la orice autoritate in masura sa ne ajute sa beneficiem de drepturi egale cu ale celorlalti consumatori europeni.




April

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns closcote spune:

Buna. Am primit coletul din 18.11.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Jasmine spune:

Inseamna ca am si eu o sansa sa primesc coletul din 19.11.Uraaa!Credeam ca tot ce s-a comandat dupa data de 12.11 nu mai vine.

April,ai putea sa adaugi la lista motivelor :
-timp de livrare mai mare
-cost de livrare mai mare
-lipsa unor privilegii de care se bucura clientii din tarile unde nu s-au deschis francize : reduceri adevarate pe site,coduri de reducere,cadouri de fidelitate)

18 +

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns meddana spune:

april16 poti sa adaugi acolo ca transportul e mai scump si dureaza mai mult

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Brigit spune:

Jasmine , am adaugat.
daca mai aveti completari ziceti, e important ca lumea sa stie ce s-a facut si ce avem de gand in continuare.




April

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

O mentiune la ghid: coduri de reducere primim pt ca suntem abonate la newsletterul laredoute.fr. Si eu m-am inscris pe o multime de situri care NU livreaza in ro si primesc newsletteruri dar asta nu inseamna ca e vina lor. Ei trimit unei adrese de mail nu unor clienti din ...Romania.

de comentat

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Brigit spune:

Claudia, eu inteleg perfect ce spui cu abonatul la newslettere. Insa vreau sa mentionam si asta pentru ca totusi unele coduri sunt personalizate, deci sunt trimise ca urmare a unui istoric in baza lor ca si client.

Inteleg de asemenea si ca daca m-as dezbona nu as mai primi de nici un fel, nici de-alea care se trimit la toti clientii nici personalizate.

Insa nu ma dezabonez, pentru ca intr-una din Directivele e-commerce am citit ca se considera unfair commercial practice faptul ca un comerciant iti trimite o oferta considerata promotionala si apoi invoca diverse motive pentru a nu onora respectiva promotie(vezi mesajele gen prix divise par2/3, sau Pour vous Mme X un cadeau exclusif)

Asa ca eu m-as lega de orice aspect.
Eu sunt o clienta de pe .fr refuzata in acest moment. Eu nu am optat pentru .ro, nu vreau sa ma supun "redirectionarii" fortate catre o franciza care practica preturi "pentru romani"

April

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Brigit spune:

Iata si trimiterea catre respectiva Directiva:

http://ec.europa.eu/consumers/rights/index_en.htm

The law contains an annex with the practices which are in all circumstances considered unfair (black list):
6. Making an invitation to purchase products at a specified price and then:

(a) refusing to show the advertised item to consumers;

or

(b) refusing to take orders for it or deliver it within a reasonable time;

or

(c) demonstrating a defective sample of it,

with the intention of promoting a different product (bait and switch)


April

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Redoutistele spune:

CAPITOL NOU

Mergi la inceput