RCS-RDS COMPANIA CARE-SI BATE JOC DE NOI!!!!!
Am promis ca nu ma voi lasa si chiar nu o voi face! Ma voi folosi de toate canalele de comunicare de care dispun (inclusiv de meseria pe care o am) pentru a face publica, ca protest si ca atentionare pentru cei care risca sa pateasca ca mine!!!
Povestea mea este aceasta. Sotul meu si cu mine suntem abonati la cablu la RCS- RDS de foarte multi ani...in tot acest timp am avut diverse probleme cu "tovarasii"! Acum cateva luni ni s-a oprit cablul pentru neplata desi platisem cu vreo 5 zile inainte....in termenul dat pe factura. In loc sa-si ceara scuze dupa ce le-am trimis dovada de plata, au gasit de cuviinta sa ne spuna ca va veni cineva pentru reconectare "la un moment dat" cand vor avea echipe disponibile!!! OK! Am sunat la relatii cu clientii m-am certat cu ei pana am facut spume la gura si nimic! Dupa vreo 3 zile mi-a dat prin gand si am sunat PR-ul companiei...am dat o cautare si i-am gasit numele si numarul...i-am explicat ca daca a douz zi nu sunt conectata ma duc peste ei cu OPc-ul si cu televiziunile. A doua zi m-au reconectat! Fara scuze, fara explicatii, fara nimic! Am lasat-o asa! In august, baiatul de la care luam internet (avea o retea de cartier si mergea ok) ne-a anuntat ca pleaca definitiv din tara si ne-a propus noua si celorlalti "abonati" ai lui sa se ocupe sa ne faca conectare la RCS_RDS. Ocupatul asta insemna ca el practic preda niste clienti si lua un procent (ceea ce pe mine nu ma deranja) si ca imi aducea mie la nas contractul cu RCS-RDS, urmand sa-l completez si sa-l semnez si el sa-l duca inapoi. Bunnnn! Asa am facut. Am semnat un contract cu RCS-RDS la finele lunii august pentru instalare telefon, internet si pentru telefon mobil Digi mobil. Conform contractului semnat, in termen de maximum 30 zile lucratoare trebuiaiu puse in functiune aceste servicii....au trecut cele 30 de zile si am sunat si eu la relatii cu clientii sa intreb ce se intampla...mi s-a dat un numar de inregistrare si mi s-a spus ca voi fi contactata pentru lamuriri.....au trecut 3 saptamani si nimic!!!! Am sunat din nou! O voce suava si dupa cum veti vedea "fara creier" imi spune ca in calculator figureaza un raspuns de la departamentul tehnic cum ca nu exista aparatura. Incerc sa-i explic frumos ca exista toata aparatura din moment ce vecinii mei de palier au conectare la ineternet si telefon din 2005, dar ea o tinea pe a ei. Intreb de ce nu mi s-a raspuns la reclamatia cu nr.... din data de...si mi se raspunde tot suav "pai v-am raspuns eu acum, daca tot ati sunat!!!!!" M-au apucat piticii aia rai si mi-am zis ca "ii fac eu!!!" Intre timp fetita mea a facut viroza si am abandonat din nou subiectul vreo 3 saptamani in care, evident nu m-a sunat nimeni si nici de instalare nu s-a pus problema! Dupa trei saptamani sun din nou la relatii cu clientii!Mi se spune ca s-au montat aparatele si ca urmeaza sa ma contacteze cineva intr-o zi sau doua pentru montaj.....trece o saptamana si ma contacteaza cucu..nimeni!!! Sun din nou! Mi se spune de catre o voce suava {si tot fara creier) ca normal ca nu s-a montat pentru ca ei nu au aparatura, dar ca oricum firma la care am avut contract si a facut predarea de contract s-a obligat sa-mi furnizeze servicii de internet pana pot ei. Mentionez - eu nu am avut contract cu vreo firma...doar ii dadeam baiatului ala banii si el imi dadea internet. Ii explic si cucoanei acest lucru si ii mai explic ca eu am semnat un contratc de prestari servicii cu ei in mod direct deci nu exista niciun contract de preluare....tace in telefon dupa care imi spune..."da, dar oricum figurati ca ati fost la firma X"(nici nu stiam numele acelei firma) si chiar daca ati semnat cu noi ei s-au angajat ca....."Cucoana, tu nu pricepi ca voi incalcati niste contracte!!!!!!?????Eu am semnat cu voi RCS-RDS si au trecut doua luni si voi nimic! Nu m-am putut intelege nici cu asta!Ma infurii, pun toata povestea intr-un mail pe care-l trimit PR-ului companiei cu mentiunea ca de data asta chiar ma tin de cuvant si ma duc cu toti colegii de presa peste ei si cu OPC-ul. Trece o zi si nu primesc raspuns desi data trecuta a fost foarte prompta domnisoara aceea!!!Sun pe un numar pe care practic l-am ghicit...adica aveam faxul si mi-am zis ca fixul trebuie sa fie cu o cifra inaintea sau dupa ultima cifra a faxului...si asa a fost! Imi raspunde o secretara si cer cu Pr-ul Diana Modval..."Nu mai lucreaza la noi! In ce problema?" "I-am trimis un mail, asteptam un raspuns, va rog mult sa-mi faceti legatura cu cineva care a preluat atributiunile domnisoarei...." "un moment". Mi se face legatura si imi raspunde o doamna foarte amabila care nestiind despre ce este vorba imi spune sa-i trimit ei mailul si primesc raspuns foarte repede de la ea. Doamna Mihaela Buda, asa se numeste, am alfat mai tarziu ca lucreaza la marketing...nu-mi raspunde nimic! Trec zilele, sun la acelasi numar, refuza sa vb cu mine "era intr-o sedinta!" pana cand, intr-o dimineata, plecand la birou sotul meu imi sopteste duios la ureche ca o sa am o zi plina si ca pe masa ma asteapta o factura de internet si telefon de la RCS_RDS. S-a dus somnul meu...s-a trezit fetita, i-am dat sa manance si m-am apucat serios de treaba! Pun mana pa telefon o sun pe secretara lui peste o cer la telefon pe madam Buda....ne hartium asa vreo 5 telefoane in care ea tot zicea ca ma suna si nu suna, eu sunam din nou...pana cand mi s-a pus pata foarteeee rau> Sun si ii spun secretarei: "Pune-ma pe hold si spune-i doamnei Buda urmatoarele: are o ora la dispozitie in care sa rezolve tot, altfel fac rost de numarul patronului vostru si ii dau toate numele celor cu care am vorbit si zburati cu totii de acolo. Mai spune-i ca vreau hartie oficiala cu explicatie vis-a-vis de toata bataia asta de joc si ca vreau sa vad ce compensatie imi da mie firma voastra pentru prejudiciul creat pentru nervii facuti, pentru telefoanele mobile consumate ca sa vb cu toti idiotii si pentru ca mi-ati emis factura pentru tot! Clar?" Ma pune pe hold si revine" Doamna Buda se ocupa acum de stornarea facturii si va va contacta un coleg si imi inchide telefonul!" Ce am facut? Mi-am sunat colegii din presa si am aflat numarul patronului!!!!!! Am sunat, dar era inchis...nu am disperat stiam sigur ca este al lui!!!! Intre timp ma suna o alta tuta de la departamentul clienti sa ma intrebe daca este bine sa vina sa monteze miercuri (era vineri) telefonul si internetul. Zic da, la ora 10. Trec 5 minute ma suna un baiat pe nume Lucian (numele de familie imi tot scapa ca este ciudat) de la departamntul reclamatii sa ma "intrebe care este problema de fapt" Il iau si pe ala la bete rau de tot ii spun toata povestea de ma durea gura si ii explic din nou care sunt cerintele mele (ceea ce v-am povestit mai sus)si ii dictez si numele si numarul de telefon al patronului ca sa vada ca nu ma joc. Baiatul saracu imi pormite (se vede ca este mai scolit si muuuult mai inteligent decat toti ailalti!!!) ca se rezolva si ca se va ocupa personal! Trec vreo 10 minute de la conversatia cu el si ma suna sotul meu sa-mi spuna ca l-a sunat una ca daca poate veni marti sa monteze...ii explic ca am mai vb si eu cu una care a zis de miercuri. Inchid telefonul cu el si ma suna din nou...cine credeti? "relatii cu clientii RCS_RDS" ca daca poate veni sa monteze ...si eu la misto ii zic:"vreti sa veniti azi nu-i asa?" "da, avem baieti in zona si daca sunteti acasa am veni azi, daca nu luni!!!" M-a apucat rasul!!! Ii zic, nu nu sunt (nu eram!), veniti luni la 10 si sa nu cumva sa uitati de digimobil...."paiii...ala nu vi-l aducem noi, il luati de la casieria din zona!" Ma apuca iar nervii, il sun din nou pe acest Lucian care ma asigura ca imi vor aduce si telefonul (in mod normal, eu am semnat un contract pe urmatoarele servicii -internet, telefon si digi mobil! - nu scrie nicaieri in contract si nici nu mi s-a spus la semnare ca eu trebuie sa ridic telefonul de la casierie! Ma rog......credeti ca am terminat???? Nu dragilor Odiseea continua. Luni pe la 11 ma apuca piticii ca nu venise nimeni si sun din nou la relatii cu clientii sa intreb ce se intampla cu montajul meu ...mi se spune ca probabil vor veni...au aparut si ei pe la 11.30 ca niste flori (de parca tot Pamantul trebuia sa stea in loc pentru ei!) doi barbati, un pusti tinerel si unul pe la vreo 35 de ani care-si cam prindea urechile si nu prea stia ce face. Imi instaleaza, doresc sa specifice ca mi-au pus o priza "ca sa arate frumos si sa nu faca legatura direct intre fire" (de parca imi faceau un favor!), imi seteaza internetul si imi pun cartela in digi mobil...semnez ca primarul hartiile (ca de' nu ma invat minte!) si ei pleaca! Cand ma uit la Digimobil....nema retea...imi spunea numai apel urgenta! Scot cartela o bag din nou...si-mi zic...stai ca poate trebuie sa sun la ei sa imi activeze....sun la numarul de pe cartela Digi mobil (adica tot RDS) si imi raspunde o alta tampitica care-mi spune " Cartela se va activa la un moment dat, dar acum nu este inregistrata in baza noastra de date!" "In cat timp?" "Nu stiu, cateva zile, o saptamana, in functie de cum se face inregistrarea!Daca doriti mai repede va duceti inapoi la casieria de unde ati ridicat telefonul si faceti o cerere!
Ma apuca iar nervii....a doua zi dimineata sun la secretara mea preferata ca sa vb cu domnul Lucian...dar era cam devreme pentru secretara cred ca-si fuma tigara si isi bea cafeaua pentru ca la telefon nu mi-a raspuns. Sun din nou la relatii cu clientii unde dau de o alta proasta! O rog sa-mi faca si mie legatura la departamentul reclamatii unde doresc sa vb cu domnul Lucian care se ocupa de o problema mai veche aparuta cu contul meu....."Va rog sa-mi spuneti mie despre ce este vorba!" "NU pot, este mult prea mult de povesttit si oricum voi astia de la relatii cu clientii nu m-ati ajutat atatea luni nu ma veti ajuta nici acum. In plus, dansul a rezolvat o parte din problema si o sa rezolve si restul!"
"IMi pare rau dar nu am voie sa va fac legatura....mi-am dat seama ca este inutil...dupa vreo ora am prins-o pe secretara si pe Lucian si in mai putin de 20 de minute imi mergea si telefonul - CU MENTIUNEA CA:INTRE TIMP AM CITIT ANEXA LA CONTRACT PE CARE AM SEMNAT-O IN CARE SCRIE FOOOOARTE CLAR CA IN MOMENTUL IN CARE AI ACESTA ANEXA SEMNATA IN 48 DE ORE MAXIM EI SUNT OBLIGATI SA-TI INAMANEZE TELEFONUL CONECTAT. nU SCRIE NIMIC DE CONECTARI SI INREGISTRARI IN BAZA DE DATE , NIMIC!!!!!
Morala
Suntem bataia lor de joc! Fara amenintari si fara strans cu usa nu se misca nimic!!! Au creat monopol si au impresia ca-si pot bate joc de noi cum vor ei! Ne trateaza ca pe niste amarati cand de fapt noi suntem clientul care le da banii si implicit le plateste si salariile nenorocitilor si neneorocitelor care-si bat joc de noi si ne iau la misto! Ne trateaza ca si cum ne-ar face favoruri cand de fapt exista un contract perfect legal intre noi si ei si nu au voie sa-l incalce! Eu una nu ma voi opri pana povestea mea nu va ajunge la patron si in ziare!!! Mi se pare strigator la cer sa trebuiasca sa apelez la meseria mea pentru a-mi rezova problemele personale! La fel de strigator la cer cum mi se pare faptul ca desi exista legi si se fac contracte acestea sunt egale cu 0. Oare domnul Matesi , patronul cunoaste ce se intampla in compania pe care o detine???? A sunat vreodata la propriul deprtamant cu clientii sa vada ce dobitoci patentati sunt angajati acolo si cum vorbesc cu oamenii???Daca aveti si voi problema mea...hai sa ne unim si sa o strigam...poate aude totusi cineva!!!!!!!
Raspunsuri
adriana spune:
Yeap, ai dreptate.. Suntem bataia lor de joc. Am avut si eu probleme cu ei.. sunt niste comunisti.. sau cred c-au ramas de pe vremea aia.. Ei au internetul in mana si noi jucam dupa cum canta RDS-ul...
Cand ma intorc in tara pun orice, numai la RDS nu ma mai intorc..
As fi vrut sa le fac reclamatie, stii tu o adresa unde o pot trimite?
oanamada spune:
Asta cu reclamatiile este apa de ploaie...i doare unde va de reclamatiile noastre! de regula cica se fac la casieria unde platesti sau pe email (il gasesti pe site). Eu am trimis reclamatiile la pr@rcs-rds.ro, dar chiar si asa...vezi si tu unde am ajuns!!!
misha71 spune:
Dar protectia consumatorului nu poate face nimic totusi?
Iar in mass-media e chiar obligatoriu sa apara. E strigator la cer de citi oameni sint in stare sa-si bata joc!
oanamada spune:
Ce naiba sa faca Protectia consumatorului???/Le-au dat pan acum zeci de mii de amenzi...da numai o cautare pe google la rcs-rds si sa vezi ce-ti listeaza.....faza este alta!!! Protectia consumatorului vine si le da cate o amenta de 20-30-40 milioane. Ce inseamna o astfel de amenda la cati bani tapeaza ei de la noi???? NIMIC. gANDESTE-TE CA SUNT CA O CARACATITA EXTINSI IN TOATA TARA! Si pun pariu ca PATRONU' HABAR NU ARE CE SE INTAMAPLA DE FAPT!!! CAM ASA SE INTAMPLA IN TOATE FIRMELE MARI.....banii merg, pestii mici papa bine, patronului ajunge sa nu-i mai pese sau sa afle doar ce vor pestii mijlocii.... asa ca...
pop_ana spune:
buna, am dat din intamplare peste mesajul tau, si tin sa it spun ca, desi nu este in totalitate neadevarat, nivelul tau de civilizatie lasa de dorit. din moment ce tu vb despre una si alta referindu-te la "proasta aia", iti pot calcula nivelul de civilizatie in 2 secunde si jumatate. intr-adevar, traim in romania, dar sa nu uiti ca si noi tot ramani suntem. iar tu esti cea mai buna exemplificare... io spun sa te duci sa te "iei in bete" cu aia de acolo, poate iti dau si un an gratis de internet sau ce ai tu acolo, si uite ce frumos se rezolva problema...
o zi buna iti doresc, si desi nu sunt un client multumit in totalitate, macar sunt o persoana cu bun simt, si ma bucur de asta... ceea ce nu pot spune si despre doamne respectabile precum... (stiti reclama aia la rompetrol? presupun ca nu esti mare fan...)
o zi buna va doresc, DOAMNA OANA MADA!!!
misha71 spune:
Eu nu pot sa cred ca un patron nu stie ce se intimpla cu firma lui. Pina la urma sint banii lui in joc! Tare imi e sa nu fie ASTA politica impusa de patron firmei sale, ca atunci chiar ca pot spune ca's in tara lu' Papura Voda! De fapt, de mult nu mai mai mira nimic in tara asta, unde fiecare face ce vrea daca are bani si pe cineva in spate. Uita-te la Becali.
A-propos, pe cine o avea RDS-ul in spate cu adevarat?
andraduska spune:
Nu sunt fan RDS, dar nu te obliga nimeni sa faci contract la ei. Si eu zic ca nu au monopolizat piata, sunt atatea firme.. In ziua de azi ai posibilitatea sa alegi. Singurul lucru bun facut de RDS e ca a spart monopolul detinut de Romtelecom. Atat. Eu sunt abonata la RDS si sunt multumita, dar daca eu eram in locul tau nu asteptam 3 luni. Ma duceam la alt operator si gata.
oanamada spune:
Nu si in cazul meu....la mine pe zona sunt doar ei, iar farfurie din aia gen parabolica nu am cum sa-mi pun ca stau la parter si imi sar vecinii in cap!!! Asa ca....
adriana spune:
Asa e, nici la mine pe strada nu erau altii.. A trebuit sa merg cu ei.. Si le-am fost destul de recunoscatore, plateam o caruta de bani..
Pana in momentul in care am vrut debransarea, m-au jupuit fara mila, si in plus de asta una din directoarele lor m-a mintit fara rusine.. pe fata.. Sincer, nu ma asteptam la asemena categorii de oameni, si in functii de conducere.. Rusine!
Delphinas spune:
din nefericire si eu am avut probleme cu ei. chiar daca nu erau singurii in zona unde stau, i-am ales pt ca eram multumita de serviciile lor cat am stat la ai mei. de fapt, cat am stat la ei, orice problema aveam prin intermediul mamei care ii cunoste pe majoritatea celor care lucreaza la RCS&RDS se rezolva imediat.
cum m-am mutat, cum stai si asteapta. aveam de facut o situatie ce trebuia trimis urgent la cineva. imi trebuiau niste date din mailu institutiei si logic net sa trimit omului situatia. vin acasa, net mai asteapta. sun...stai frate la telefon de mi-a amortit mana de acum. intr-un final raspunde o plictisita...ii spun problema si imi spune ca din pacate nu se poate face nimic azi...luni de acum?
poftim? sper ca glumesti cucoana...eu vreau net acum. ca echipele sunt pe teren si nu stie cand termina si programu e pana 18(era 16 si ceva cand vb eu cu ea) si nu imi garanteaza ca imi vor rezolva problema azi. asta sa o crezi tu. dau cateva telefoane, o sun pe mama, baietii pe care ii stie ea sunt liberi azi, dar sa vada, sa vb cu unul din ei sa-i recomande pe cineva.
intre timp pun si sun din nou...astept de-mi intepeneste mana...raspune obosita din nou. ii spun ca tot eu sunt...si ca vreau rezolvarea problemei azi, nu luni, nu cand au ei chef. daca pt mine ultima zi de facturare e vineri si nu platesc, luni deja platesc penalizari(asta o bagasem de la mine) ca asa cum eu sunt prompta cu plata facturii, asa sa fie si eu cu privire la remedierea problemei mele.
aia o dadea din stanga in dreapta si invers. ma enervez si ii spun ca nu ma intereseaza mort copt sa-mi faca netu ca eu nu am sa-mi pierd serviciu din cauza incompetentei lor si pomenesc numele institutiei unde lucrez. ca nu e vina lor. ba e vina voastra ca nu am net.
ma suna mama...rezultat zero. nu avea pe nimeni sa ma ajute.
nu exagerez, era 17 si 55 si suna la usa....ma uit....incredibil...floricelele de la rds...le spun problema...verifica...un imbecil de-l lor ma decablase. trebuia decablat altu in locu meu. ma uit asa la el...doar nu vrei bani de reconectare acum???
doamne cati nervi tb sa iti faci pana ti se rezolva o problema.
poze, Just Me
ambitioasa