RCS-RDS COMPANIA CARE-SI BATE JOC DE NOI!!!!!
Raspunsuri - Pagina 2
rall spune:
Am avut un contract cu ei pe care in final l-am reziliat de 4 ORI! Da, acelasi contract Eu il reziliam, dupa 2 luni vedeam ca iar am restanta de plata pe el... O data au reziliat contractul unei alte persoane cu acelasi nume de familie, dupa aia a uitat angajatu sa inregistreze cererea, a treia oara l-au repornit (nu au aflat nici pana acum cine si de ce) si tot asa.
Cu sinceritate spun ca au niste angajati jenant de incompetenti
geniest spune:
Citat: |
citat din mesajul lui rall Cu sinceritate spun ca au niste angajati jenant de incompetenti |
Subscriu! La mine au pus internet dupa 2 luni si 20 de telefoane si sesizari. Iar cand au venit "baietii" au dat buzna sa-mi instaleze si HBO. Cred ca si reuseau daca nu le spuneam eu ca n-am cerut HBO.
www.andreialmeu.piczo.com
Picky_toto spune:
Subscriu si eu ...aceasta companie isi bate joc de abonati si nu au nici un pic de respect fata de clienti. Parintii mei sunt abonati la cablu tv, telefon si internet si pana acum au avut "n" probleme cu netul si telefonul..dar acum chiar au intrecut masura...De mai bine de 2 saptamani nu le merge netul si telefonul...mama a sunat la ei si a spus ca se va remedia problema, a fost la ei la companie si a facut scandal..nimic... nu are nici macar o factura neplatita, e cu abonamentul la zi... dar net si tele... nu....Asta vara a fost probleme cu ruterul de pe scara, dupa vreo 4 zile au venit si "baietii" sa remedieze probleme.. 2 minute le-a trebuit si apoi au facut stanga imprejur asta nu inaite sa ii aud spunand (ai mei stau la parter si era geamul deschis) "hai sa plecam mai repede de aici ca aici trebuie schimbata toata instalatia"... deci fetelor asa se face munca la compania lor... vin, vad care e problema, carpesc un pic si pleaca...si-au luat banul...
Am tot rugat-o pe mama sa mearga sa faca plangere dar nu are timp e ocupata cu munca de dimineata pana seara si poate eu stiu poate ii este si un pic jena...dar trebuie facut ceva cu aceasta companie...
Eu de exemplu sunt abonata la ei la televiziune prin satelit (digi), si ca e bun ca nu e bun... nu am ce face daca vreau sa urmaresc posturile romanesti intr-o tara straina....asa ca pe partea asta nu pot spune ca au fost mari probleme... 1 data decoderul stricat (dar era in garantie) -trimis in tara -schimbat la ei....2 decoderul asta care il am acum mai face probleme- sonorul- sau se blocheaza imaginea dar e mai bun decat primul...
Deci fetelor ce ar putea fii de facut... cine v-a avea de suferit? ...Ramane de vazut ....
http://bd.lilypie.com/JP1np2.png
19+
anangel_lexi spune:
Noi in Romania nu am avut probleme (am avut cablu si net de la UPC) in schimb am avut aici cu o firma nemteasca. 3 saptamani am stat fara telefon si net, ziceai ca suntem rupti de lume. Pana nu i-amm amenintat ca-i dam in judecata, nu s-au urnit! Asa ca nu se intampla numai in Ro. Noi de la RDS avem DigiTv, si in afara de faptul ca a trebuit sa schimbam vreo 3 telecomenzi pentru receiver (dar fara sa platim nimic in plus), in rest suntem multumiti, deocamdata. Sa speram ca nu vom avea probleme pe viitor.
de www.totsites.com/tot/mariacornelia" target="_blank">Maria Cornelia (20.09.2006)
Din ce in ce mai mare
doinabita spune:
Si noi avem internat si cablu tot de la aceasta firma...de cacao...cand ai ceva defectiuni...trebuie sa suni dupa ei...iti inregistreaza reclamatia si vin peste doua ...trei saptamani...si vorbesc foarte ....la telefon...s-au intins ca o caracatita si tapeaza banii nostri la toti...
Doina Bita
alexandraaaa spune:
Am avut si eu net, televiziune si digi mobil de la ei. Uneori pica netul si nu remediau problema decat a doua zi. Dar mi-a sarit tandara cand nu am avut net 3 zile la rand, si atunci le-am inrosit telefonul de atata sunat. Dupa care a inceput distractia: ba mergea ba nu mergea. O zi da, una nu, ba nu mergea 2-3 zile iar, ba iar mergea o zi, si au tinut-o asa O LUNA! Timp in care eu am pierdut un examen pentru ca nu aveam timp sa ajung pana la facultate si imi luam programarea examenelor de pe site-ul facultatii.
Cand am facut cerere si pentru tv, ne-au spus ca dureaza doua luni ca tre sa traga cabluri in zona. A durat 4 luni. Eu nici nu vrusesem sa ne abonam la ei, dar nu aveam alternativa, pentru ca era singura firma din zona. Ma bucur ca unde stau acum, am avut posibilitatea sa aleg alta firma
diuna spune:
Ooooh, dar dati-mi voie sa subscriu si eu...! Ca netu nu are, categoric, viteza pe care o platesc, ca pica netu cu tot cu cablu cand bat vanturile si ploile- si la Bv se intampla, nu gluma-, dar sa-i spuna doamna blonda( eu nu-i spun "proasta aia" ca sunt o doamna, ce vorba aceea) sotului meu ca din cauza lui a picat netu, ca a umblat la ruter...nu mai e de tolerat. Poate daca-mi spunea mie, ca ma auzea ca am un neuron mai obosit,ere cum era, dar sotul e IT-ist de IT-ist...
@oanamada, daca vrei sa-i dam in judecata, mizeaza pe mine!
Anuska spune:
Ma inscriu si eu in acest club al celor anti-fan RDS!
Am abonament la ei pentru net, TV si telefonie. La net de prin aprilie, parca... Vreo 4 luni a mers totul snur, eram chiar multumita de alegerea facuta; apoi pe la jumatatea lui august a cazut netul si a inceput si aventura. Am sunat ca nu merge, a venit cineva, a mers o zi, iar a picat; iar am sunat, au venit altii decat primii si cica trebuie sa schimbe niste setari in calculatorul meu ca d-aia nu merge; adica? pai pana acum cum a mers? si pentru ca in zona era doar sotul care e incepator si-au bagat degetutele si au concluzionat: placa de retea a calculatorului e de vina! Asa ca sotul ia in brate unitatea si se duce cu ea, ca era in garantie.... acolo i se introduce un cablu si.... surprize-surprize: Merge! Bonnnnnnnnn, sun in aceeasi zi inapoi la RDS si comunic faptul ca a mea placa de retea e perfecta, deci buba nu e de la mine! Si imi promit ca a 2-a zi o sa se deplaseze o echipa cu un laptop sa verifice cablul... Nu au venit! Si timp de o saptamana am sunat in fiecare zi si mi se spunea mereu altceva: ba ca in zona e o defectiune, ba ca e de la mine pentru ca la ei apare ca merge.... Bun cucoana si atunci daca la voi apare ca merge si la mine NU merge ce facem? Pai uitati ca ati trimis nu-stiu-cati mega.... CEEEEEEEEEEEEEEEEE?????? Nu sunt chiar novice in domeniu, deci mi se parea chiar atac la inteligenta mea. Tanti, la mine nu merge, deci e imposibil sa fi trimis ceva! Pai nu, ca atunci inseamna ca placa dvs e stricata si trimite singura.... Ete, na! Fenomene paranormale! Pai nu e stricata, doar v-am comunicat acest lucru, ca am introdus alt cablu de retea si merge.... Nu, ca nu e acelasi lucru! De ce? Ca RDS foloseste alta metoda pentru conectare la internet... De fapt cred ca ei pe asta se bazeaza, ca nu multa lume stie cu ce se mananca IT-ul si atunci toarna gogosi!!! Inchei convorbirea cu mesajul ca voi face reclamatie la Oficiul de Protectie a Consumatorului daca nu rezolva situatia.
Intre timp verific cu un laptop cablul, care nu merge. (deci vina era a RDS clar!)
Ca sa fie mai frumos, pica si telefonul, il reclam! Vin aceiasi draguti care au dat vina pe placa mea... Il fac sa functioneze... Si ii intreb cand dau sa plece ce fac cu netul.... Pai noi am venit pentru telefon! Pai si pentru net? Ca am verificat placa de retea si nu are nica. Pai atunci o sa venim sa verificam si daca e din vina dvs, o sa platiti! Adica dupa ce ca de saptamani intregi eu fac reclamatie dupa reclamatie ca nu functioneaza netul si mi se spun brasoave, ai tupeul sa ma si ameninti?
Ma duc la caseria unde platesc abonamentele, care e a RDS-ului si comunic tupeul celor 2, precum si raspunsul dnei de la Serv. Clienti ca placa mea e paranormala. Imi spune sa fac reclamatie; pai de unde sa le stiu nene numele ca doar nu le-am cerut buletinele! (bine, inafara de cea de la telefon care in general se prezinta, dar nu retii de obicei pentru ca nu stii ce turnura o sa ia apoi conversatia... ) In fine, eu tot cu netul nefunctional sunt, ce fac? Pai va mai depun eu o sesizare... bla-bla.... ca se pare ca e ceva in zona... Pai fratele meu si atunci ce ma frecati pe mine cu placa? Sa se plimbe sotul cu unitatea in brate.... ? Si eu de unde o sa stiu daca se rezolva problema din zona? Ma anuntati dvs? DA!... Buna gluma, nu? Si eu in timpul asta ce fac? Ca am platit pentru un serviciu si nu-l am. Pai cand se repara, veniti dvs si depuneti o cerere in care solicitati sa vi se reduca din suma. Aha! Bun!... Pai asta n-ar trebui sa o faceti dvs, ca doar aveti evidenta ca nu mi-a functionat si ce perioada.....
Am uitat sa spun, ca intre timp incepuse sa mearga ciudatel nea calcularetul, mi-am adus aminte de degetutele infipte de tinerelul de la RDS, asa ca i-am dat un restore cu o data dinainte de venirea personajului. Si minune domnule, mergea calculatorul ca uns... , dar net tot n-aveam!
In fine, mai am sunat noi, mai ne-au sunat ei.... am ajuns aproape de jumatatea lui septembrie cand a venit iar nenea ala primul care il facuse sa functioneze pret de o zi. E, dar de data asta am fost cu ochiu' pe el si n-am permis nici-o intromisiune in setarile calculatorului meu! Mai a verificat cablul, mai a verificat la caseta blocului, l-a gadilat la greu si pana la urma am inteles ca mi-a schimbat portul la caseta. Si iote minune! AVEAM NET! Dupa o luna! I-am multumit d-lui si i-am cerut numele ca sa stiu cand va pica iar pe cine sa cer sa vina, nu pe terchea-perchea tinerel care rezolva dand vina pe placa de retea. (Am mai observat ceva cu aceasta ocazie: placa de retea e de vina mai mereu! Solutie universala! Insa am inteles de la cei care imi ofera garantia la componente ca au destule reparatii d-astea la cei care folosesc RDS pentru ca sunt prost izolate cablurile si orice descarcare electrica poate scurt-circuita placa....)
Eeeee, si pentru ca aveam net, ca o floricica am facut acea cerere de reducere a abonamentului pentru nefolosinta de net timp de o luna. Logic, dupa umila mea parere, ar fi fost ca o luna sa nu mai platesc; dar nu! Primim telefon in care ni se spune ca am primit reducerea de jumatate. Sotul atunci discuta cu tantica de la telefon, pentru ce aceasta treaba, atata vreme cat nu a mers o luna, nu jumate. Ea balmajeste ceva cum ca asa s-a hotarat, ca.... si daca nu suntem multumiti sa mai depunem o cerere.... Daca era abonamentul pe numele meu as fi facut cerere la cerere samd, insa abonamentul e pe numele sotului si sa scriu mereu ca-s parte beneficiara a abonamentului, pana la urma poate mi-ar fi dat peste nas. Asa ca sotul a lasat-o balta! Desi il convinsesem sa depuna o noua cerere, chiar daca eram convinsi ca nu vom obtine nimic, dar asa pentru a exista scris si inregistrat aceasta aventura.
Cert e ca de atunci a mai picat doar o data si au venit-reparat extrem de repede. Acum nu stiu, sper sa fie singura data in care am avut asemenea neplaceri atata timp. Pentru ca altadata, parol, ca nu ma mai las!
*********************************
Poze cu familionu'
Povestea nasterii Anei 17.03.2000
Povestea nasterii Teodorei(bb2) 8.10.2004
Ellenuta spune:
offfff .. niste nenorociti astia de la RDS (pop_ana nu cumva esti de-a lor??) .. am stat dupa ei o luna de zile sa vina sa vada de ce nu-mi merge internetul .. au venit, au schimbat o mufa, a mers o ora si apoi doua saptamani pauza .. incercau sa ma convinga ca e calculatorul meu de vina, ca sa schimb nu stiu ce la el .. si ce credeti .. dupa vreo doua luni, si-au dat seama ca era o problema de la un fir subteran .. l-au reparat si acum merge bine .. dar, asta dupa zeci de telefoane, nervi, draci si certuri ..
Elena de Eva Maria (14.01.2008)
Eva creste mare
Eva
www.youtube.com/user/ellena2006" target="_blank">Eva filmulete
papa bun
Pico spune:
Eu sunt de-a lor!
mda,e nasol,urat ,de netolerat dar.....este f.f.f.f greu,ca patron,sa controlezi sau sa stii ce se intampla intr-o firma cu zeci de mii de oameni.
Eu,personal,cunosc pe toata(sau ma rog,aproape) lumea din conducere..adica actionarii si pe administratorul si directorul general de la Bucuresti, si nu cred ca asta e politica firmei.
Eu cred ca nici nu au habar de ce se intampla.....
....pana la Dumnezeu,te mananca sfintii
ca...s-ar putea implica mai mult...se prea poate.
oricum,asa suntem noi romanii,neseriosi.
Aceleasi probleme le intalniti la toate sau la majoritatea companiilor mari.
Raluca , Ioana Carrina(09.04.2003), Maria Carolina( 26.11.2005)si Ana Iasmine(06.10.2007)