Cirese de mai-iunie 2006 (71)

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns andruskandu spune:

Citat:
citat din mesajul lui carminabulina

Sa -ti mai raspun un pic.
Evident ca sunt medici si medici si cu asta basta, uni vai de capul or altii super. Am o astfel de dr. la IOMC nu ma de reprosat nimic doar ca in cazuri grave de febra 40 chem salvarea si ajung pe la altcineva.
Eu de fapt voiam sa spun ca la fiecare raceala se repeta acelasi tratamen ca si cum ar fi singurul si unicul si nu da rezultate si ma gandeam sa ma mai informez si eu si se pare ca ma blocasem la faza cu "siroapele" de tuse.
deci Stodalul e si una e si alta ba chiar si secretolitic. Eu l-am incercat dar nu i-a fluidizat nimic, am incercat si cu Sinupret si nici ala nu i-a fluidizat, si acum ma intreb daca eu chiar stiu ce-i aia "fluidizare a secretiilor". Poate nu stiu. Mai mult ca sigur. Lui Mihnea ii raman mucii grei in nas, face creuste , se aude harait, are tusea plina, dar mucii nu ajung sa-i curga in gura. Si eu stiam ca asa ar fi bine torusi.

>...revin ca nu ma mai inteleg cu Irina....

Mihnea 15 mai 2006
Irina 10 august 2008
www.dropshots.com/carminabulina#albums/2008" target="_blank">Poze cu noi



Cam la fel se aude si la Andreiut. Are mucozitati undeva, dar nu reuseste sa sufle ceva in batista...se aud, chiar respira pe gura din cauza asta. Si tuseste clar cu "plin", mai ales noaptea.

Ieri seara am folosit batista bebelusului, si, culmea, a stat cuminte, nu s-a ferit, n-a plans... cred c-a inteles ca-i face bine. Dar nici asa nu reusesc sa curat pre mult.

Azi vine la cresa doctorita de acolo, ca vine odata pe saptamana, martea. Am rugat sa-l asculte, poate-mi spune ce sa fac...ce sa-i mai dau.

Despre dinti: intai il las pe el sa se spele, apoi ii iau eu periuta si-l frec bine pe dintisori. Nu terminam spalatul pe dinti pana nu fac eu asta. Nu are tartru, si numai 2 dinti sunt ingalbeniti, de-aia presupun ca e de la vre-un medicament administrat.