Mladite si mugurasi de mai-iunie 2008 (40)

Raspunsuri - Pagina 8

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns gabitzam spune:

Ralu_t, la multi ani fericiti, sanatosi si norocosi, impreuna cu baietii tai

Cleo, Laura, Monik, multumim pentru felicitarile pentru Raducu grasunelul

Nicole, cred ca tocmai i-ai facut prima decalotare mai ca lumea, asa. Noua la Andrei ne-a facut-o doctorita prima data, si i-am pus la putzulica comprese cu rivanol tinut la frigider, cand i s-a inrosit atunci putzica. La Raducu a stiut taica-su sa-i umble acolo de la inceput si a luat-o usurel, ii face putin cate putin, o data pe saptamana.

Cleo, nu stiu sa-ti zic care e treaba cu situatia ta. Eu sunt programator, dar nu m-am incadrat in conditiile de la legea cu scutirea de impozite. Dar asa, la bunul simt, cred ca nu e cazul sa-ti faci probleme. Ideea ca veniturile obtinute de tine sunt de natura salariala, din cele supuse impozitarii. Ca nu platesti tu impozitul e alta poveste, dar veniturile tale sunt de acel fel. Plus ca ai platit cass si ce se mai ia pe acolo din salariu.

Cresterea copiilor este in parte bucurie, in parte razboi de guerilla

Mergi la inceput

Iulia, dar ce inalta e mufitza ta!! Chiar ca o sa fie fotomodel
M-am uitat in graficul pentru greutatea si inaltimea baieteilor, Raducu este destul de inalt, cred ca este in partea de sus a graficului. Cu greutatea este doar putin peste medie.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ancadragoman spune:

Cine are nevoie de Exluton poate sa gaseasca aici la "Bazar produse pentru adulti " pozitia 40.

anca de Maria Alexandra (4 noiembrie 2007)

poze si filmulete

povestea nasterii

www.totsites.com/tot/mariadragoman" target="_blank">eu sunt Maria

www.onetruemedia.com/otm_site/start" target="_blank">Montaje Mariuca

BAZAR PENTRU SONIA