OBAMA presedinte !!!
Raspunsuri - Pagina 26
caro spune:
Citat: | ||||||||
citat din mesajul lui amoga
Ehh, uite ca eu nu stiu. Cite?
Nici asta nu stiu. Cite?
So what? Cine-i pune sa stea in business cu niste mamuti care nu-s in stare sa fie profitabili? E un risc pe care si l-au asumat in momentul in care s-au decis sa faca piese si componente pentru respectivii, asa ca acum n-au decit sa suporte consecintele.
Ohh, gimme a break... cumva e mai logic si mai etic sa iei bani de la toata lumea si sa-i dai la citiva care au singurul merit ca sunt intr-un business ce nu se poate auto-sustine. Right? Ce-i face pe aia de lucreaza in industria auto mai demni de o pomana financiara decit chinezu' de la coltu' stradutei mele care se chinuie sa vinda fructe si verdeturi la preturi de nimic? Sunt destul de sigur ca si chinezu' are fo' citeva guri de hranit acasa, fix la fel cum e muncitoru' din Oshawa caruia i se filfiie daca ceea ce-i trece prin mina are un cumparator sau nu. A.M. "Invatatul nu e un produs al activitatii profesorilor. Invatatul e un produs al activitatii celor care-nvata." -- John Holt |
cum am zis: numai unul din cei 3 giganti sa dea cu nasu-n noroi si suntem toti capaciti, in frunte cu chinezu' din coltu' strazii de la tine, ca se reprofileaza bizonu' autohton pe furaje si nu-i mai arde de fructe.
Eu n-am spus ca este logic sau etic sa li se dea alora cu sacul' dar nici sa punem mana pe furci ca la 1907 si sa le dam la gioale ca au fost cretini. Din punctul meu de vedere, orice bail-out trebuia sa vina si cu strings attached si sa-i puna la masa negocierilor si pe aia de la UAW (by the way: capii mafiei.... asta.... sefii UAW au salarii comparabile cu cele ale capilor mafiei... pardon.... executivii companiilor de auto).
Gluma zilei: ieri primesc in posta un flyer de la un dealer GM don Oakville, cu super preturi, super oferta, 0% financing... deschid fylerul si incuntru ce vad la oferta? numai SUV-uri si truck-uri! cretini!
EDIT: din punctul meu de vedere, cel care beneficiaza de bail-out sau hand-out sau ce-o fi pana la urma nu este Wagoner, Mulally sau Nardelli, si muncitorul de rand, care o mai avea si el niste guri de hranit si un mortgage de platit. Si apoi mai e vorba si de 'j de miile de pensionari din industria auto, ale caror pensii se evapora precum acetona si daca unul ca mine sau ca tine poate sa-si caute de lucru in alt domeniu, ala de are 70-75 de ani ce face? isi pune latul de gat si mai usureaza sistemul de un trantore?
Cat despre intrebarile tale de mai sus, nu te preface ca nu intelegi ce-am vrut sa spun. Vrei numere si statistici, gugaleste....
amoga spune:
Citat: |
citat din mesajul lui caro cum am zis: numai unul din cei 3 giganti sa dea cu nasu-n noroi si suntem toti capaciti, [...] |
Nu fi atit de sigura. Parerile sunt impartite.
A.M.
monabella spune:
Citat: |
citat din mesajul lui Llaura te-am prins, Monobello, ai truck! |
Nici vorba, doar pontiac si chevy prizm. Iar eu circul cu mijloacele de transport in comun deci sint cit se poate de verde :=)
Dpdv-ul meu situatia celor 3 (indiferent ca-mi pierd eu jobul sau nu) e comparabila cu a alora din finante. Adica daca pica ei se duce dracu' rau economia. Ascultam azi dimineata la radio citi au cerut bani pt. bail out. Tot felul de firme, tot felul de orase ale caror foduri au fost prost gospodarite, ba pina si o asociatie a plumberilor de nu stiu unde.
Undeva trebuie trasa o line. Guvernul chiar ca nu poate sa bail-out pe toata lumea.
Apropo de oferte aiurea. Eu continui sa primesc oferte de refinantare a mortgage-ului!?!?
Ramona J spune:
Mie-mi place cum zice Romney in NYT:
http://www.nytimes.com/2008/11/19/opinion/19romney.html?_=1&hp&oref=slogin
Llaura spune:
Mie pt prima data in viata mi-a placut de Michael Moore, despre care nu stiam ca e din Flint, Michigan. A fost la Larry King spunand in mare ce se spune si pe aici, salvati slujbele dar companiile sa se mai duca si la naiba.
Nu putea sa se dezminta de tot si ne-a anuntat ca asta e sfarsitul capitalismului. Am trait sfarsitul comunismului, acu' si pe cel al capitalismului, ce noroc pe noi.
amoga spune:
Citat: |
citat din mesajul lui Llaura Mie pt prima data in viata mi-a placut de Michael Moore, despre care nu stiam ca e din Flint, Michigan. |
Are un www.imdb.com/title/tt0098213/" target="_blank">film intreg despre orasu-i natal si ce s-a-ntimplat prin el in momentul in care GM si-a inchis nitel intreprinderea din urbe. Cred ca a fost primul documentar al sau care a avut cit de cit succes.
Citat: |
citat din mesajul lui Llaura A fost la Larry King spunand in mare ce se spune si pe aici, salvati slujbele dar companiile sa se mai duca si la naiba. |
Pai si-n slujba cui se va munci atunci? O sa fie toata lumea 'self-employed'? 'Au toti angajatii Statului? (Asta din urma s-a mai intimplat pe oaresice meleaguri est-europene si n-a fost o solutie prea populara.)
Citat: |
citat din mesajul lui Llaura Nu putea sa se dezminta de tot si ne-a anuntat ca asta e sfarsitul capitalismului. Am trait sfarsitul comunismului, acu' si pe cel al capitalismului, ce noroc pe noi. |
N-a zis daca a mai ramas si altceva de sfirsit? Ca sa stiu pentru ce sa ma pregatesc la recalificare ;-)...
A.M.
ps/ Cu industria auto in US -- cititi numai articolele de la 'Other' (adicatelea care nu-s nici pentru, nici impotriva falimentarii) in lista celor pomenite in blog-ul de la NYT, pentru formarea unei idei vizavi de subiect.
Llaura spune:
Citat: |
citat din mesajul lui amoga N-a zis daca a mai ramas si altceva de sfirsit? |
N-a zis...pesemne falansterul lui Obama
amoga spune:
Citat: |
citat din mesajul lui Ramona J Dupa cum citii eu, cei de la "other" sint tot "against". |
Sunt "impotriva" (falimentului) cu conditii. Adica da, poate merita sa primeasca bani din nou, da' numai daca incompetentii de la conducere si din adunarea directorilor isi dau demisiile, controlul este efectiv preluat de persoane numite de Guvern, contractele cu sindicatele si cei care-i aprovizioneaza cu componente si materiale renegociate, etc. Adica o serie de conditii suficient de drastice ca sa nu fie pe placu' nici celor care conduc momentan dintr-un sant in altu' companiile in chestiune, nici sindicatelor, nici tertelor parti ce fac afaceri cu acestia...
A.M.
monabella spune:
Ei as vinde cele 3 fabrici japonezilor sa le faca productive si as tina angajatii. Nu m-ar deranja sa cumpar o "Chevi-ota" la fel de reliabila ca Toyota mama dar cu pretz de Chevy tata.
Chestia e ca a mai incercat si Dimler cu Chrysler si nu a mers.
Sf. capitalismului? Mira-m-as. Poate revizuirea lui.
Oricum am vazut ca cei 3 ceos au venit la "pomana" in private jet care a costat nu stiu cite zeci de mii de $$$. Cita nesimtire.