OBAMA presedinte !!!

Raspunsuri - Pagina 25

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns caro spune:

Citat:
citat din mesajul lui estela

Citat:
citat din mesajul lui Llaura

Sansa le-a dat-o Bush in 2005, ca si primul bailout de altfel, remember? Sa facem un pic comparatie intre cat consuma toyota tundra sau sequoia si cat consuma cadillacul escalade?

Nu ma intelege gresit, nu sustin sa ingroape industria auto (cred ca am simti-o toti destul de tare), dar nu toate deciziile sunt alb-negru (ca altfel toti am fi presendintii SUA), si macanituri de genul asta (din categoria las-o jos ca macane) jignesc inteligenta alegatorului.
Situatia e pay me now or pay me later oricum. Parerea mea


Ba,trebuie sa fie lasati sa dea faliment ,sa se reorganizeze.Cum sa fie profitabila industria auto americana ,cand costurile pentru o persoana la curatenie se ridica la $90-100/ora(salariu,asigurare,pensie,alte asigurarii dupa pensie,etc)in timp ce pentru firmele auto japoneze, din USA, costul este doar de $40-50/ora.
Sindicatele din industria auto americana sunt fff puternice ,voteaza cam 70 % cu democratii...democratii vor pierde milioane de voturi in caz ca nu-i salveaza .Nu-i greu sa ghicim ce va face Obama pe 28 ianuarie 2009


ha.... tu citesti stirile din ultimele zile? stii cate job-uri s-ar pierde daca cele 3 failures .... pardon auto makers americani dau faliment? ai idee cate alte companii sunt legate de cele 3? companiile care furnizeaza piese si componente... iti dai seama ce efect de domino s-ar crea? toata lumea ii da zor cu taxpayer money care scot din r..t marile companii, dar nu vad mai departe de propiul nas si nu realizeaza ce implicatii ar putea avea caderea a numi unul din cei 3 giganti! exemplu: GM a inchis productia la fabrica din Oshawa, ON. Booon... e vorba numai de aia de acolo, nu? Nu. In catvea zile s-au inchis alte 3 companii din ON care furnizau piese pentru masinile fabricate la GM. Alte cateva companii din ON si-au redus drastic personalul din aceeasi cauza. Si vorbim aici numai de 1 (una) fabrica! C'mon guys, folositi-va materia cenusie inainte aruncati judecati de genul asta....

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Llaura spune:

Pai se poate taxa dupa cilindree si anul de fabricatie de exemplu. (Oare nu e si acum asa? eu-s cam hopeless, nu platesc nici un bill)
Pana una alta cap and trade a fost aprobat numai in BC, ca doar ei produc mere pere rosii piersici, nu cadillac escalade si ethylene, polyethylene.
Edit:
Caro, bineinteles. Problema e ca au mai fost bailed-out si inainte, nu e acum prima data si n-au facut decat sa amane problema si costurile sociale (de acord, imense). Iar acum piata e si mai nasoala, toate companiile opresc productia pt cateva zile si aici si in Europa.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns monabella spune:

Buey, masinile americane sint sub orice critica dar eu am un 2 GM-uri si sint ultra mutumita de ele. E drept ca GM itotdeauna a avut cite un model in care a "copiat" Toyota si facute cu piese japoneze si exact modele alea le am eu.

De asemeni daca ind. automobilistica pica cred ca e posibil sa ramin fara job intrucit ei sint clientii firmei unde lucrez. de aceea eu sper din tot sufletul sa fie "rescued".

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ramona J spune:

Eu sint impotriva bailout fara restructurare. Mai acum vreo doi ani firmele astea insistau ca ei continua sa produca mega-trucks si Hummers. Bad choices se platesc. Din nou, daca salariatii lor cistiga 50% mai mult decit cei de la Toyota, masinile produse de Big Three nu vor fi la pret competitiv.
Dupa 9/11 pilotii au acceptat reduceri semnificative de salariu, in felul asta au salvat liniile aeriene si au si ei jobs in zi de azi. De ce nu ar face acelasi lucru si The Big Three?
Chiar, aflai ca mai marii UAW s-au dus cu private jets la Washington sa ceara bani de bailout. De risul curcilor! Sau mai degraba risu'-plinsu'...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Llaura spune:

te-am prins, Monobello, ai truck!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns amoga spune:

Citat:
citat din mesajul lui caro
ha.... tu citesti stirile din ultimele zile? stii cate job-uri s-ar pierde daca cele 3 failures .... pardon auto makers americani dau faliment?


Ehh, uite ca eu nu stiu. Cite?


Citat:
citat din mesajul lui caro
ai idee cate alte companii sunt legate de cele 3?


Nici asta nu stiu. Cite?


Citat:
citat din mesajul lui caro
companiile care furnizeaza piese si componente... iti dai seama ce efect de domino s-ar crea?


So what? Cine-i pune sa stea in business cu niste mamuti care nu-s in stare sa fie profitabili? E un risc pe care si l-au asumat in momentul in care s-au decis sa faca piese si componente pentru respectivii, asa ca acum n-au decit sa suporte consecintele.


Citat:
citat din mesajul lui caro
toata lumea ii da zor cu taxpayer money care scot din r..t marile companii, dar nu vad mai departe de propiul nas si nu realizeaza ce implicatii ar putea avea caderea a numi unul din cei 3 giganti!


Ohh, gimme a break... cumva e mai logic si mai etic sa iei bani de la toata lumea si sa-i dai la citiva care au singurul merit ca sunt intr-un business ce nu se poate auto-sustine. Right?

Ce-i face pe aia de lucreaza in industria auto mai demni de o pomana financiara decit chinezu' de la coltu' stradutei mele care se chinuie sa vinda fructe si verdeturi la preturi de nimic? Sunt destul de sigur ca si chinezu' are fo' citeva guri de hranit acasa, fix la fel cum e muncitoru' din Oshawa caruia i se filfiie daca ceea ce-i trece prin mina are un cumparator sau nu.


A.M.


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ramona J spune:

Citat:
citat din mesajul lui amoga

Ohh, gimme a break... cumva e mai logic si mai etic sa iei bani de la toata lumea si sa-i dai la citiva care au singurul merit ca sunt intr-un business ce nu se poate auto-sustine. Right?

"Invatatul nu e un produs al activitatii profesorilor. Invatatul e un produs al activitatii celor care-nvata." -- John Holt


Nu ziceai ca esti sustinator Obama? Ca asta e unul dintre principiile lui de baza.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns amoga spune:

Citat:
citat din mesajul lui Ramona J
Chiar, aflai ca mai marii UAW s-au dus cu private jets la Washington sa ceara bani de bailout. De risul curcilor! Sau mai degraba risu'-plinsu'...


Nah, de risu' curcilor era daca plecau cu masina (companiei) spre Washington si n-ar fi ajuns la timp din cauza ca li s-a stricat de sapte ori pe drum... Asa, e doar dovada ca nu le pasa de bani, dat fiind ca-i primesc fara cine stie ce efort. Cam la fel cum altii merg la vinatoare in UK, dupa ce tocmai au incasat ditamai purcoiu' de bani publici...


A.M.


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ramona J spune:

Citat:
citat din mesajul lui amoga

Citat:
citat din mesajul lui Ramona J
Chiar, aflai ca mai marii UAW s-au dus cu private jets la Washington sa ceara bani de bailout. De risul curcilor! Sau mai degraba risu'-plinsu'...


Nah, de risu' curcilor era daca plecau cu masina (companiei) spre Washington si n-ar fi ajuns la timp din cauza ca li s-a stricat de sapte ori pe drum... Asa, e doar dovada ca nu le pasa de bani, dat fiind ca-i primesc fara cine stie ce efort. Cam la fel cum altii merg la vinatoare in UK, dupa ce tocmai au incasat ditamai purcoiu' de bani publici...


A.M.


"Invatatul nu e un produs al activitatii profesorilor. Invatatul e un produs al activitatii celor care-nvata." -- John Holt


Masinile japoneze sint mai "reliable". Daca zburau "coach" tot atita faceau pina la Washington.
Probabil ca fac si ei ce au vazut la AIG.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns amoga spune:

Citat:
citat din mesajul lui Ramona J
Nu ziceai ca esti sustinator Obama?


Nu sh' daca chiar sustinator; mai degraba simpatizant. Nu zicea omu' ca inchide Guantanamo Bay? Numa' si pentru asta, si mi-a devenit nitel simpatic. :-)

Drept e ca-l asteapta decizii mult mai apasatoare decit chestia cu Guantanamo Bay. Asa, in principiu, i-as da omului credit si-as astepta sa vad ce face in primii ani cind a fi rezident la Casa Alba, inainte de a ma declara sustinatoru' lui...

A.M.


Mergi la inceput