OBAMA presedinte !!!
Raspunsuri - Pagina 24
blackpanterro spune:
Scuze de off topic, stirea asta ma bucura mult...sper sa fie gasiti vinovati si sa fie Cheney somebody's b***h desi ar merita si mai rau pt tot ce a facut cat a fost VP.
http://news.yahoo.com/s/ap/20081119/ap_on_re_us/cheney_indicted;_ylt=ArmEzTJJZGpbv5llwAsu48rLLJ94
Adriana si Aidan Alexander(27.06.2005)
A ticket to hell has never been funnier
"You know your god is man-made when he hates all the same people you do."
blackpanterro spune:
Laura, toate 3 masinile consuma la fel 12 mile/gallon pe autostrada si 16 mile/gallon in oras. Si masini ca Hummer-ul consuma intre 10-18 mile/gallon.
Bush nu a sustinut pe nimeni cu adevarat(nu a fost interes), daca ar fi facut-o ar fi oprit mizeria asta cu automaker-ii.Ar fi facut ceva pt incetarea introducerii pe piata a masinilor care consuma mult, ar fi inlesnit intrarea pe piata a masinilor europene care au foarte bun gas mileage.
Bailout-ul trebuie sa vina si cu restrictii, nu poti sa ii salvezi ca apoi ei sa se reintoarca la ale lor.
Adriana si Aidan Alexander(27.06.2005)
A ticket to hell has never been funnier
"You know your god is man-made when he hates all the same people you do."
Llaura spune:
Citat: |
citat din mesajul lui blackpanterro Laura, toate 3 masinile consuma la fel 12 mile/gallon pe autostrada si 16 mile/gallon in oras. Si masini ca Hummer-ul consuma intre 10-18 mile/gallon. Bush nu a sustinut pe nimeni cu adevarat(nu a fost interes), daca ar fi facut-o ar fi oprit mizeria asta cu automaker-ii.Ar fi facut ceva pt incetarea introducerii pe piata a masinilor care consuma mult, ar fi inlesnit intrarea pe piata a masinilor europene care au foarte bun gas mileage. Bailout-ul trebuie sa vina si cu restrictii, nu poti sa ii salvezi ca apoi ei sa se reintoarca la ale lor. |
Pantera, tot ce ai scris in mesajul asta e wishful thinking.
amoga spune:
Citat: |
citat din mesajul lui blackpanterro Ai dreptate Laura, Obama ar trebui sa ingroape industria auto americana, si asa fac masini de rahat... |
Nu urmaresc ce se-ntimpla in industria auto, da' nu cumva in ultimi ani japonezii cistiga pe banda rulanta premii pe la saloanele auto, in timp ce americanii si europenii se bat pentru locurile de dupa podium? Poate e doar o impresie de-a mea (creata de frunzarirea aleatoare a sectiunii auto din ziarele ce-mi trec prin mina), nu sunt deloc sigur...
Citat: |
citat din mesajul lui blackpanterro Eu zic ca idea lui e mai buna, salveaza automaker-ii si apoi ii taxeaza la sange daca nu construiesc masini bune si economice. Mi se pare normal sa le dea o sansa, apoi daca ei singuri se ingroapa, treaba lor. |
N-ar trebui sa fie problema presedintelui acordatu' de sanse in orice industrie. Piata (cu nenumaratii ei consumatori si producatori) ar trebui sa rezolve treaba asta. Daca lui John Doe ii convine sa-si cumpere (din nu conteaza ce motive -- calitate, pret, patriotism local, etc.) o marca americana de autoturism, atunci n-are decit sa dea banu' si prin asta acorda o sansa companiei producatoare sa-si plateasca angajatii si sa produca un model inca si mai si (mai mare, mai tare, mai eficient ca si consum, etc.). Daca nu-i convine, atunci n-are nici un sens ca presedintele sa-i ia banu' din buzunar (prin impozite, taxe, etc.) si sa-l dea el companiei producatoare pentru a face fix acelasi lucru.
Cit despre poluarea diverselor marci de masini, din nou, cred ca cei mai in masura sa aleaga ar trebui sa fie consumatorii. Guvernu' ar trebui sa spuna cit il costa ca sa curete noxele din atmosfera, si sa-si recupereze apoi banii prin taxarea proportionala cu nivelul de poluare al fiecarei masini -- taxa urmind sa fie platita de posesorul de masina, nu de producator. Sunt destul de sigur ca in citiva ani, proprietarii de masini se vor orienta inspre masini cu taxe reduse (i.e. poluare mica), chiar daca asta ar putea insemna un cost initial (la cumparare) mai mare.
Citat: |
citat din mesajul lui blackpanterro Prea mult au fost lasati sa isi faca de cap, prea mult lobby-istii lor au cumparat guvernul ca sa taca si sa ii lase sa isi construiasca monstruozitatile pe care ei le numesc masini si care aduc munti de bani companiilor petroliere(care la randul lor au cumparat automaker-ii).E un cerc vicios dominat de bani si greu se va rupe, daca se va rupe...Tot e bine ca Obama incearca. |
Pai... incearca cum? Daca e pe punctu' de a le da bani pentru a-i mentine in viata? Mie-mi pare mai degraba ca ceea ce face e conservarea situatiei actuale, nu rupere de cerc vicios.
A.M.
estela spune:
Citat: |
citat din mesajul lui Llaura Sansa le-a dat-o Bush in 2005, ca si primul bailout de altfel, remember? Sa facem un pic comparatie intre cat consuma toyota tundra sau sequoia si cat consuma cadillacul escalade? Nu ma intelege gresit, nu sustin sa ingroape industria auto (cred ca am simti-o toti destul de tare), dar nu toate deciziile sunt alb-negru (ca altfel toti am fi presendintii SUA), si macanituri de genul asta (din categoria las-o jos ca macane) jignesc inteligenta alegatorului. Situatia e pay me now or pay me later oricum. Parerea mea |
Ba,trebuie sa fie lasati sa dea faliment ,sa se reorganizeze.Cum sa fie profitabila industria auto americana ,cand costurile pentru o persoana la curatenie se ridica la $90-100/ora(salariu,asigurare,pensie,alte asigurarii dupa pensie,etc)in timp ce pentru firmele auto japoneze, din USA, costul este doar de $40-50/ora.
Sindicatele din industria auto americana sunt fff puternice ,voteaza cam 70 % cu democratii...democratii vor pierde milioane de voturi in caz ca nu-i salveaza .Nu-i greu sa ghicim ce va face Obama pe 28 ianuarie 2009
blackpanterro spune:
Citat: | ||
citat din mesajul lui Llaura
Pantera, tot ce ai scris in mesajul asta e wishful thinking. |
Din pacate asa e...dar speranta nu moare nu?
Adriana si Aidan Alexander(27.06.2005)
A ticket to hell has never been funnier
"You know your god is man-made when he hates all the same people you do."
blackpanterro spune:
Amoga, nu ma intelege gresit, sunt de acord ca masinile americane sunt sub orice critica dar nu cred ca trebuie sa fie lasati balta.Aici nu vorbim de Olcit lol, ci de car giants si daca sunt lasati balta nu poate fi bine pt economie, oricum nu ar aduce nimic bun.
Nici eu nu cred ca preshele trebuie sa se bage in asta dar vad ca nimeni nu s-a bagat pana acum si atunci cine?.Astia vad ca trebuie sa fie obligati sa isi schimbe felul ca altfel...
Adriana si Aidan Alexander(27.06.2005)
A ticket to hell has never been funnier
"You know your god is man-made when he hates all the same people you do."
Llaura spune:
Citat: |
citat din mesajul lui amoga masini cu taxe reduse (i.e. poluare mica), chiar daca asta ar putea insemna un cost initial (la cumparare) mai mare. |
Cap and trade, corect, cel mai probabil taxele vor fi in benzina si in taxele locale - daca cap and trade o sa treaca vreodata in North America.
Si problema nu e asa de simpla, hibrizii sunt fuel-efficient, dar costurile de mediu pe toata viata masinii nu sunt asa mici, nu-i prea dulce nici sa reciclezi motoare electrice.
O sa vedem.
Personal am gasit politica de energie a lui McCain mult mai concreta si realista, adica mai multe solutii si mai putine aberatii de genul global warming terminator.
amoga spune:
Citat: |
citat din mesajul lui blackpanterro Amoga, nu ma intelege gresit, sunt de acord ca masinile americane sunt sub orice critica dar nu cred ca trebuie sa fie lasati balta.Aici nu vorbim de Olcit lol, ci de car giants si daca sunt lasati balta nu poate fi bine pt economie, oricum nu ar aduce nimic bun. |
Ba s-ar putea s-aduca: s-ar pune capat unei productii de masini ineficiente si deficitare calitativ. Ceea ce ar fi un lucru bun, nu?
Pe de alta parte, eu nu sunt chiar atit de sigur ca lasati de capu' lor gigantii auto americani ar inchide fabricile si basta. M-as astepta mai degraba sa fie cumparati la un moment dat (cind cotarea lor publica scade sub nu sh' ce nivel) de catre "pestele mai mare" (producatorii japonezi, in cazul de fatza), care le-ar trece apoi pe acelasi gen de management pe care-l folosesc in actualele lor centre de productie.
Citat: |
citat din mesajul lui blackpanterro Nici eu nu cred ca preshele trebuie sa se bage in asta dar vad ca nimeni nu s-a bagat pana acum si atunci cine?.Astia vad ca trebuie sa fie obligati sa isi schimbe felul ca altfel... |
Pai de ce trebuie neaparat sa se bage cineva? Piata isi exercita "magia" destul de eficient -- rezista cel mai bun.
De ce nu pui invers problema? Daca mai-marii de la GM, Ford si Chrylser sunt siguri ca vor fi tot timpul salvati cind sunt la-nghesuiala, gratie larghetii administratorilor banilor publici, ce motivatie ar mai avea sa-si eficientizeze procesele de productie? Ca produc masini bune, ca nu, tot sunt asigurati ca cineva le sponsorizeaza productia. Si-atunci? La ce bun sa-si bata capu' cu competitia cu japonezii si europenii?
A.M.
amoga spune:
Citat: |
citat din mesajul lui Llaura Cap and trade, corect, cel mai probabil taxele vor fi in benzina si in taxele locale - daca cap and trade o sa treaca vreodata in North America. |
Taxe locale ar fi okay doar in masura in care ar distinge intre doi vecini cu masini diferite dpdv al factorului de poluare. Al'fel, n-ai rezolvat nimic.
A.M.