Mamici anti-stress de ianuarie-februarie 09 (54)
Raspunsuri - Pagina 13
CADIA spune:
Seara buna, fetelor!
Bee, eu ma cam plicti....Sunt acasa in medical sapt asta si m-am tot invartit pe aici degeaba, adica cu ceva treburi de-ale casei
eu m-am programat la Pop pt ecomorfo, dar nu stiu cum o sa mi-o faca: 2/3/4D.O sa vad la fata locului.Oricum ma duc si la o eco la Medlife, la un superapart, cica si o sa cer acolo 3/4D
20+cu CLARA
Leditia spune:
Danaflor,imi pare rau ca ai o sarcina dificila..Din pacate eu nu am gravibinon,slava Domnului ca nici nu mi s-a recomandat...Este foarte greu sa mai gasesti caci am inteles ca nu se mai fabrica de foarte mult timp.Insa prietena ta nu poate vorbi cu dr sa-i recomande altceva?Un inlocuitor ,ceva?
Asparagus,nu te ingrijora,mai ales ca-l poti asculta pe bb,ai fost la dr si totul e ok.Si eu am placenta anterioara,fundica...dar eu il simt,acum de ceva vreme e cu cracii sau capul jos..nu stiu cu ce ma loveste in col,da ma pocneste zilnic si nush ce sa-i fac sa nu mai stea asa jos.
Cadiaaaaa,bine ai revenit,ca tot intrebam de tine si uitasem ca esti in vacanta.
Miere,ma lasi!Tu vrei sa murim aci de invidie?Auzi la ea balena!Eu abia iti vad burtica,ca doar aia e de tine,in rest subtirica,subtirica...
Just,de acu de plangi de spate?Cumnata-mea saraca a 32-33 de sapt se plange ca nu mai poate dormi cu nush cate perne pe sub ea...Deci se pare ca incep altele in trim 3.
Porumbita,fa o sideremie sa vezi Fe-ul din sange.
Ma bucur ca totul a fost bine la eco,ca bb nu mai are cordonul infasurat(nu ti-am zis eu atunci sa nu te ingrijorezi ca bb doar se joaca cu el?)
Si da.Iosup are un fix cu numele si cu IR-urile.Oricum daca era ceva de ingrijorat cred ca-ti spunea.Mie mi-a zis dna dr de aici de col,bb era bine,placenta,lichid totul ok..mai putin colul..Deci banuiesc ca daca nu era ok ceva iti spunea.Si felicitari pt colul lung si inchis,ca tot erai tu stresata cu asta.