Topic - legislatia muncii, pensii,contracte

Raspunsuri - Pagina 7

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mariussimiuc spune:

Helau!

Am si eu o nelamurire...poate ma ajutati...

In prezent sunt in CIC pana la 2 ani.
Inainte de a intra in concediu am fost angajata cu contract de munca pe perioada determinata,2 ani.Adica din martie 2007 pana in martie 2009.
Intrebarea mea este...durata contractului de munca se reia in momentul cand mi se termina CIC-ul sau din martie nu voi mai fi angajata la respectiva firma? CIC-ul mi se termina in noiembrie 2009.

Multumesc!

Vreau sa nu mai fiu diferit
De la lume adunate si-napoi la lume date...

Daca va este frica sa nu va ingrasati, incercati sa beti inainte de fiecare masa 100 ml de cognac. Cognac-ul, precum se stie din batrani, atenueaza teama...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Cr3@t@ spune:

domnule Marius,am si eu o nelamurire,trebuie sa nasc in martie,sunt studenta ,am pensia de urmas a tatalui decedat(640 roni), viitorul sot lucreaza,am dori sa ne casatorim- starea civila sa o facem momentan pt ca pe certificatul de nastere al copilului sa aparem un singur nume,cel al viitorului sot, insa persoane cu care am vorbit au sp ca daca sotul lucreaza si eu sunt studenta,voi pierde pensia pt ca ma va lua ceva de genul"in intretinere",am nevoie urgenta de raspunsul dumneavoastra ca sa stim ce avem de facut,desi nu credeam poate fi vreo problema..va multumesc anticipat

viitoare mamica

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Nerantula spune:

O prietena se afla in urmatoarea situatie: a intrat in CIC1 in octombrie 2005, apoi direct in CIC2 in august 2007. Acum firma la care lucra cand s-a nascut primul copil se lichideaza. Ce se intampla cu cartea ei de munca, se inchide acum, la lichidarea firmei sau cand termina ea CIC2? Sau altfel? Indemnizatia ii este afectata in vreun fel?
Multumesc frumos!

www.flickr.com/photos/30462666@N03/sets/" target="_blank">Gruia - soricel iubit 16.09.2008