Topic - asigurari sociale,somaj, sanatate

Raspunsuri - Pagina 11

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns DanaAlex spune:

Citat:
citat din mesajul lui CRIXIA

Cu ce dovedesc ca sunt asigurata medical pe perioada CIC?

Sunt in CIC si trebuie sa-mi fac niste investigatii medicale.Imi cereau adeverinta de salariat+ordin de plata sau cupon de indemnizatie. Primesc in cont indemnizatia, deci n-am cupon, e ok decizia de acordare a indemnizatiei? Rolul adeverintei nu-l vad, caci contractul se suspenda pe perioada CIC...deci?



salut!!!
cupon de indemnizatie= extras de cont de la banca la care primesti indemnizatia....

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns CRIXIA spune:

Multumesc Dana pentru raspuns! O sa incerc sa obtin un extras.

Cris mami de Alexia & Ana

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns albinutza spune:

buna. am si eu o intrebare, sunt in somaj si urmeaza sa-mi fac o interventie chirurgicala prin toamna, intrebarea este cu certificatul medical prelungesc somajul sau sa nu mai cer certificat medical? mi-ar fi fost de ajutor o prelungire a somajului deoarece se termina chiar pe 1 ianuarie. multumesc.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marius spune:

se prelungeste somajul.

Eu pur si simplu / Pagina legislativa

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns albinutza spune:

multumesc.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Viviannie spune:

Buna,

Revin cu problema ce ma macina (si nu numai pe mine, ci si pe alte mamici ce au nascut la Szeged)

Am depus dosarul de 1 an pt recuperarea sumelor de la prima nastere in HUN, si... mi-e inca blocat dosarul la CAS Bucuresti pe motivul ca ar mai trebui sa primesc ceva in plus la suma si pt bb (si asta de 6 luni incoace!!!). Praf aruncat in ochi!
Sun sa vad cum evolueaza treaba si acelasi raspuns: e criza!

chiar nu putem face nimic? chiar trebuie sa mergem personal la Bucuresti sa stam pe la usi ca sa ne primim banii inapoi de drept????