FIV 191

Raspunsuri - Pagina 6

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns brunadria spune:

catalina, eu am facut la cluj, din pacate extrauterina, si o sa fac tot la cluj ,desi sant in franta de cativa ani nu am facut aici deoarece am fost sub supravegherea lor ani de zile si e mult mai complicat aici te programeaza pt un control peste 2 luni. totul merge foarte incet si femeile de aici , majoritatea fac fiv in europa de est.eu o sa incep doar la sfarsitul anului, trebuie pauza dupa operatie desi nu mai am rabdare.si te astept cu vesti bune.
adriana

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns catalina2307 spune:

brunadria eu as prefera sa fie incet dar sigur.Te pup si mult succes si tie.

Mergi la inceput

sigur nu cred ca este nicaieri procentajul este acelasi peste tot , cred. speram atata timp cat avem sanse.

Mergi la inceput

In Romania sunt inca incepatori in ale FIV-ului. Cu exceptia catorva medici, mult prea putini, ceilalti invata pe banii si sanatatea pacientelor. Dar nu vreau sa redeschidem sb. :)
Incercam sa-ti spun numai ca eu in locul tau as face in Franta.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cristal1995 spune:

brunadria: ma tem ca sunt de acord cu Catalina . Dupa 4 fiv-uri, 4 laparoscopii, eu una nu ma mai apropii de medicii din Romania. Fug cat de departe pot. Pupici si bafta multa!

Aly-"Inca mai sper..."

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns pisic77 spune:

Buna fetelor,
Thabita, Nusy si va tin pumnii
Brunadria, fetele au dreptate. Nici eu nu as mai sta in Romania, dupa experientele pe care le-am avut cu doctorii minunati de aici.