Croitorie - sfaturi si idei (capitolul 10)

Raspunsuri - Pagina 15

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns vilcris spune:

Habar n-am cum este sa scrii o carte si sa vrei sa o si publici. Dar trebuie sa marturisesc ca m-am gandit la asta. M-am gandit la brosurele scurte despre cum se fac anumite lucruri. Chiar si cartile din anii 80 trateaza mai mult modul cum se fac tiparele. Cred ca am doar una care se refera strict la realizare. Nu am citit nicaieri despre cum se monteaza o maneca si m-as fi chinuit daca nu as fi vazut la bunica. Nu este chiar asa de usor chiar daca ai marcaje pe tipare (pe care de fapt eu nici nu le bag in seama ca oricum nu se portivesc niciodata).
Dar eu sunt doar autodidacta, nu am studii in domeniu (sunt inginer de fiare care acum lucreaza in managementul calitatii).
In al doilea rand nu stiu ce editor ar fi interesat pentru ca nu prea are piata. Toata lumea se inghesuie sa-si ia haine de firma de la mall, nu se duce ca mine sa studieze trenduri, croieli si tehnici de lucru.
In al treilea rand cartea mea ar trebui supervizata de o persoana din domeniu pentru o mai buna credibilitate si nu cunosc pe nimeni.
Si nu in ultimul rand, nu prea am timp. Ar trebui sa ma las de serviciu dar ar insemna sa-mi asum un risc. Si nu mai sunt chiar tinerica (dar suficient de tinerica sa-mi umble gandul sa-mi fac o afacere proprie).
Cam multe necunoscute.....Dar cine stie?

Dar la ce mai trebuiesc cartile cand exista Burda cu indicatiile ei detaliate?

Vanessa te invidiez pentru facultatea de design vestimentar. Pe vremea mea nu era de conceput perspectiva. Macar industrie usoara daca as fi facut...Dar, de , ai mei nu prea erau atenti la talentele mele. Ca am talent si la desen si pictura.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns midasnu spune:

am adaugat pe prima pagina tipare jucarii copii (cate am gasit si eu) dar lista e deschisa, mai am un tipar de broscuta sa vad cum il pun