Mamici de Noiembrie-Decembrie (39)
Raspunsuri - Pagina 9
babyzapi spune:
OTILIAv dupa ce dai click pe link se deschide pagina mea de profil si in stanga sus e o poza mik cu mine, iar sub poza dai click pe "view all 73 photos" 
Babyzapi
fericita 15+ cu 
babyzapi spune:
OTILIAv hai k acum am reusit sa citesc din urma si am vazut ca mi-ai scris la capitolul trecut. M-ai facut sa rad cu schimbul de fetita:)))) ce sa-i faci? al meu e bucuros ca primul copil e baiat, adra dupa aia vrea neaparat fetita.
O sa vb maine cu dr Steriu si o intreb daca face si CD cu bebita la eco. Pe 9 iulie ink nu stiu daca o sa lucrez ca planuiesc sa intru in concediu de pe 4 iulie pana pe 4 august. Daca e vb pana atunci.
Te pupic
Babyzapi
fericita 15+ cu 
andreyutza spune:
babyzapi, wooooooaaaaaaaaawwwwwwwwwww!!!!!!!!!
Dar esti frumoasa rau de tot. V-am spus eu fetelor ca avem numai fete superbe la odisee.
A aparut minunea in viata noastra!!! Criss
http://bd.lilypie.com/nI8Fp3.png
10+
Mirtha spune:
Fetelor poate reusiti sa ma ajutati intr-o privinta : caut lenjerie usor detasabila. Cindva existau colontei care pe laterale fie aveau capse , fie aveau un soi de catarame sau un soi de mos si baba din ala mai elegant. Stiti cumva se mai gasesc pe piata ?
Pentru uz strict ginecologic of course.
Ca ma simt ca Baba Dochia cind ajung la ginec desi n-am decit o rochie flu - flu si sandalale de dat jos.Vreau sa fie cit mai putin jenant si cit mai putin prelungit momnetul , ala...stiti voi...fatal de romantic.
Mirtha
19+
mav spune:
...Sunteti asa harnicute la scris... abia mai reusesc sa va citesc...
Sunt obositaaa... dar nu puteam sa merg la nani fara sa intru putin la voi, ca maine iar am o zi grea (plina) la munca si nu stiu daca reusesc sa mai intru.
Eu am arsuri de cateva seri. Mi se pare ca au aparut cam devreme arsurile... dar... asta e.
Mirtha
I-fotache, ce mai faci? Da-ne un semn!
Otilia, pana la urma am observat ca te-ai lamurit cu pliul nucal, asa ca nu mai raspund.
Noapte buna!
19+