M-am hotarat.........adoptie(47)

Raspunsuri - Pagina 14

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns miha74 spune:

maribela- in cazul nostru, la policlinica de cartier, care elibera si acele certificate medicale. Am intrat la medicul psihiatru, si i-am zis ca avem nevoie de o adeverinta pentu dosarul de adoptie....si ne-a dat-o! cu adeverinta de la el si cea de la medicul de familie, am fost la secretariatul policlinicii care in schimbul a 70 RON (parca...) ne-a dat certificatele medicale. Bafta!

Miha


"Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate." (Jack Penn)


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claudia72 spune:

Miha sa stii ca eu sunt precauta in ceea ce priveste legea, mai bine sa nu regret, asa ca eu merg cu casuta postala.
Maine ma duc sa dau declaratia ca nu vreau sa o mai vizitez pe micuta din Bacau. Cei de acolo sunt de speriat, au trimis astazi la DPC de unde sunt o adeverinta medicala in care au scris ca fata a avut la nastere 2 kg si 46 cm , dar in rest ca nu au nimic de la nasterea ei. Chiar nimic .
Merg mai departe si o las ca poate o sa se gaseasca o familie si pt ea.
Criadi - felicitari.
Claudia

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns diciu spune:

quote:
Originally posted by miha74

uffff- Diciu- nici nu poti sa iti dai seama ce m-a linistit mesajul tau.
ca sunt zombi ! astazi nu am facut decat sa caut si sa citesc despre chestia asta



"Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate." (Jack Penn)