PCOS (7)

Raspunsuri - Pagina 11

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns denisabia spune:

Fetelor deci Utrogestan se ia mai degraba de gravidute pentru a-si sustine sarcina, luat intravaginal nu se metabolizeaza in ficat,spre deosebire de Duphaston care mai este si progesteron sintetic.Cel din urma fiind totusi recomandat prioritar in caz de amenoree.Nu sunt medic sa spun ce sa luati, vorbesc strict din cunostintele si experienta personala.De vreo 5 ani de cand au inceput prb-le mi s-a prescris Duphaston, doar in vreo 2 randuri am luat Medroxiprogesteron.Multe femei au efecte secundare de la Duphaston, din fericire eu n-am avut, asa ca Utrogestanul e o alternativa luat pe cale intravaginala, caci se poate lua si pe cale orala, insa va loviti din nou de efecte secundare gen greturi etc. Se ia si fara prescriptie medicala.E preferabil sa fie consultat medicul inainte.
raluk16 si eu sunt in asentimentul tau privind alimentatia.Am cateva reguli fara mancare dupa ora 18, fara mezeluri, fainoase, dulciuri in exces, mancare la minut etc Asta din respect pentru sanatatea mea.Cred ca voi lua ulei din seminte de in ceva mai incolo, sper sa gasesc firma recomandata de tine, momentan iau destule suplimente.Mie branca-ursului mi se pare mai buna ca cea de zmeur.Tine-te de ceaiuri sunt doua plantute extrem de benefice, iar gustul ceaiului e chiar tolerabil.
gudindene-ai parasit?Spune-ne ca te simti mai bine.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gudinde spune:

Denisabia,

Nu v-am parasit
Doar ca sunt super ocupata cu culesul de informatii pt saptamana viitoare cand sper sa am niste raspunsuri si un plan pt problemele mele cu insulina.

Intre timp vad ca tu ai raspuns super la toate intrebarile. Ti-am spus eu ca o sa fi o doctorita extraordinara.