Mamici de (pepenasi de) iulie august 2008 (54)

Raspunsuri - Pagina 13

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns SunSmile spune:

Oooof Anna oof! Hai fruntea sus...sunt absolut convinsa ca nu e cancer! Mai sunt iritata de medicii astia...chiar atat de putina etica au???? Da zi dom'le daca ai ceva de zis, nu lasa fraze in aer, sa omori omul ala de inima! O sa spun o rugaciune si pt taticul tau! Va fi bine!

Am citit tot, dar nu mai nominalizez ca n-am vreme...urla mobila dupa mushchii mei si sacii plini de porcarii (oare cand om fi adunat atatea, de a fost nevoie de mobila noua pt ele?...)

Tecky ma bucur ca Raluca e bine. Stai mai linistita si o sa creasca si indicele lichidului.

Ahh, Oana, acum am intre 52-54kg, dar precis sapt viitoare voi avea mai mult, ca sa am de ce sa fiu certata!

Aaa...Ana e bine! O sa intre ea zuza sa spuna mai multe!

Pup si revin!

SUN 28+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns AnnaBaby spune:

Mada ms tare mult pt pm. Sper din tot sufletul sa nu fie nevoie, oricum mai cunoastem si noi, am avea la cine apela, dar... Nu la Spiridon a fost ca tocmai ieri se stricase tomograful, a fost la o clinica privata, dar nu stiu cum se cheama.

Anna 25+ cu Maria
AMR 15
vinebarza
bebe
poze

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ladymina77 spune:

Va multumesc tuturor pt felicitari!A fost cu adevarat o zi speciala ieri.
Bubule nici eu nu i-au nici o vitamina,am luat acid folic pana pe la 5 luni si atat.Medicul de familie mi-a zis ca nu e nevoie atat timp cat analizele au iesit ok.O sa-mi dea calciu dar numai pe la 30 de s si cam atat.
Va doresc o zi frumoasa!

24+

mina

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cristina_p spune:

Intru si eu dupa o luuunga absenta (si vreo 2 capitole in plus la odisee), dar nu cu mana goala: avem noutati!

Am fost in sfarsit la ecografia de trim 2, bebele e sanatos si f activ, si este.... BAIETEL!!!!!
Asa ca rog fetele care se ocupa de asta sa-mi puna si mie la listuta un .