Azoospermie - cap 17 -
Raspunsuri - Pagina 12
evanescence spune:
Medicul ne-a recomandat sa incercam un tratament cu Gonal macar 6 sapt ceea ce inseamna 12 fiole(vreo.900 RON) normal ar trebui vreo 3 luni deci va inchipuiti cat costa 1700 RON si ca ar fi pulbere care trebuie amestecata cu solutie si se face subcutanat de 2 ori pe sapt,si el colaboreaza cu o farmacie si ne-a spus ca doar de acolo putem sa luam cand ne va face reteta....pt ca nu am avut bani si urmeaza sa revenim pt.reteta numai daca facem imprumut...
stiti cum sunt si medicii astia toti vor sa faca profit chiar si dupa urma unora ca noi care abia am facut rost de bani pt spermograma si consultatie si drum,si am si spus sotului cand
o sa-i faca reteta sa intrebe cat costa si daca e prea mult sa ne recomande o varianta mai ieftina,dar nici nu a vrut sa auda a zis ca
doar Gonal ar fi bun pt.el...deci nu stim ce sa
facem suntem foarte dezamagiti am sperat mult ca o sa se rezolve
am fost si la medicul asta bun si tot degeaba
Scuze ca m-am intins asa mult dar trebuie sa ma descarc si eu
Va multumesc mult ca m-ati ascultat si pe mine cu toate ca
nu suntem AZOO ci doar OLIGO si va doresc succes
O sa ma interesez totusi si de pregnyl daca e asa ieftin
in asteptarea unui ingeras
pisix spune:
Evinescance – eu zic sa mai mergi si la un alt medic si sa ii expui problema; sa ii spui ca e o problema dpdv financiar si sa intrebi daca diferenta de eficienta intre cele doua medicamente e atat de evidenta. Si atunci vei putea lua o decizie linistita…
Bitzy – multumesc draga mea !
PisiX,
Viitoare Mami (O data si-o data)
Cel mai tare film !
bytzi spune:
Buna dimineata fetelor!
ce mai faceti ,unde ati plecat vreau si eu cu voihaideti sa mai animam un pic subiectul ,ami placea enorm de voi cand plutea optimismul pe aici si visam la ce e mai frumos.Va si va doresc o zi frumoasa.
pisix spune:
bytzi - ai dreptate