Mamici norocoase de sept-oct2008(24)

Raspunsuri - Pagina 19

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns JulyMorning spune:

ilia m-am exprimat eu aiurea, la maternitate ma refeream. am citit link-ul de la tine, se pare ca e altceva decat proiectul despre care ziceam eu. dar e bine si asa..... poate cu atata concurenta mai scad preturile si cresc standardele :)

_
Our future determines our past
Fasolica de S15+

Mergi la inceput

anis, multam. din ce am mai sapat eu pe forumuri am inteles ca toti sunt ok acolo. de fapt si lista de ginecologi cu care colaboreaza arata ca in general sunt medici buni.

_
Fasolica de S15+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anis spune:

illa nu se poate rezerva de dinainte la municipal, am nascut acolo prim data, normal stiam dpn, dar nasteam natural..asa ca dpn era pe 8 august si am nascut pe 2 august...

Apropo, nimeni nu pateste seara ce v-am povestit eu ca patesc?

V-ati uitat la Costel??

*** AniS ** 8+ ***

Iarina-Elisa *** inimioara mea mica*** (11 ianuarie 2007)***
Ingrid-Alexia *** ingerashul ce mi l-a trimis Dumnezeu *** (2 august 2005) ***
IUBIRILE MELE

"Happiness is like perfume,you can't pour on others without getting a few drops on yourself."

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Nocom spune:

Anis eu aproape in fiecare seara cand ajung acasa de la servici sunt foarte obosita, am chef doar sa ma intind in pac si sa zac si destul de des ma doare capul. La fel burta imi este mult mai balonata seara, dar calduri nu am, mai degraba friguri noaptea in somn....

La Costel nu m-am uitat dar am auzit ca a castigat si ma bucur foarte mult pentru el si familia lui ca macar asa si-a schimbat viata prin propria lui munca!!!! BRAVO LUI!!!!

11+ Nocom (asa spunea baietelul meu Noroc, cand era mai micutz)

poze eco

http://tickers.baby-gaga.com/p/dev269pr_.png

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Delphinas spune: