*Mamici de Ianuarie - Februarie 2008 (147)*
Raspunsuri - Pagina 16
roli25 spune:
Isidora Doamne fereste sa fie adevarat ce spun unii si altii, insa s-a dovedit ceva sigur? Si cum putem sa fim asa convinsi ca vaccinul romanesc e cel mai bun. Eu nu spun ca Infanrixul e cel mai bun, fireste nu am cum sa stiu asta, nici macar nu sunt medic, daaaar sunt sigura ca nu poate fi cel romanesc cel mai bun. Deocamdata in Romania asta avem de ales, nu? Eu cel putin nu stiu altele.
Cat despre medicii intr-adevar buni care sa recomande medicamente cu simt de raspundere si sa diagnosticheze corect, sunt de acord cu tine, prea putini. Dar si aia buni au de ales intre 2 variante de vaccin, nu? Si atat timp cat nimic nu e dovedit?
Roli mamica de Andrei(16 ianuarie 2008) si Marc(9 iunie 2006)
www.flickr.com/photos/14037522@N04/sets/72157603790736786/" target="_blank">ANDREI
www.flickr.com/photos/14037522@N04/sets/72157603794082565/" target="_blank">MARC
roli25 spune:
Poze la 1 luna http://www.flickr.com/photos/14037522@N04/2278971233/in/set-72157603790736786/
www.flickr.com/photos/14037522@N04/sets/72157603790736786/" target="_blank">ANDREI
www.flickr.com/photos/14037522@N04/sets/72157603794082565/" target="_blank">MARC
AngeliquedeS spune:
Fetelor care sunteti contabile, ma ajutati cu ceva? sora mea tine contabilitatea la un hotel si sefa ei i-a spus ca nu are voie sa anuleze o factura gresita ci doar sa o storneze. E adevarat?
Angelique, mami de Pupi (bb Viktor, 28.12.2007)
Povestea nuntii, Povestea nasterii lui Pupi
noi 2, poze, luni de miere...,
Mare, Munte, Flori
isidora spune:
Irynouka ,mama,dar Rares nu-l contrazice deloc pe Palugel...auzi la el 6 cm si 1.300 parca ziceai?E super ,felicitari mami!A meritat tot efortul! SI DA poate nu procedezi bine ,desi asa ar tb. ca sotii iubitoare ce suntem sa ne protejam sotii,pt. simplu fapt ca daca nu-l implici tu, foarte dar foarte putini se sesizeaza si uite asa iau totul for granted...