Mamici de mai-iunie 2008 (38)

Raspunsuri - Pagina 9

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns leeloo2004 spune:

Si mie Iosup imi spusese ca ne vedem in saptamina 33, dar dr. m-a trimis la eco in saptamina 28 - cred ca din cauza fluxurilor in arterele uterine. Mi-a spus ca sunt relevante valorile din saptamina 27-28, asa ca eu m-am programat la Iosup pe 6 martie - nu va zic ca abia astept - sunt curioasa ce mai face puiul, cit a mai crescut, cam ce greutate mai are...Cred ca urmatoarea o sa o fac mai tirziu - pe la 34-35 saptamini - sa vedem ce imi spune dr!

Acum am alta problema - dr meu fiind atit de ocupat, daca nu vine la operatie cind ma programeaza (mai ales ca el e salariat la Municipal, la Elias unde voi naste eu vine prin contractul de la CMU...) - cred ca voi aborda temerea asta la urmatoarea intilnire - sper sa ma si linistesca...

Edit - ca am vazut mesajul lui cleo - ecografia la internare nu este procedura standard - cred ca poti sa ceri, dar nu inseamna ca o sa-ti si faca neaparat. In mod normal doar te monitorizeaza pentru contractii si bataile inimii lui bb - unele spitale nici macar asta nu fac... Iar din ce am vazut eu, la nasterile naturale nici gind sa-ti faca eco inainte de "livrare"...

Gabriela 26+ cu si Stefan David (8 Iulie 2004)Poze

Giving is the secret of a healthy life. Not necessarily money, but whatever a person has of encouragement and sympathy and understanding
John D. Rockefeller, Jr.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns onyxg1998 spune:

Mie mi-au dat programare la eco pentru 12 martie, deci, ar fi saptamana 33.

Pupik de la Onyx si Vlad

30+ Alexandra Maria si mami de Vlad Gabriel James

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andreap spune:

Tocmai am mancat..ma simt ca uriasul din Jack si vrejul de fasole..asa ma misc...