FIV158
Raspunsuri - Pagina 8
Arina21 spune:
Merci Mihaele, Moniland, sper sa fie bine pana la urma. Vom vedea cum evolueaza in timpul weekend-ului.
Doresc tuturor fetelor succese maxime si sa devina cat mai repede.
Bafta
Arina
cris86 spune:
Zuzunache,tu ai citit pe RL ca MIHAELA e studentta la medicina????.Fetelor daca asa sunt toti studentii la medicina de ducem pe copca
cristina
http://community.webshots.com/user/cris8674
diana_d spune:
Fetelor dragi,
ma bag si eu oarecum ca musca-n lapte,
insa doar ca sa-mi spun experienta mea.
Eu am facut 2 FIV-uri cu dr Dracea (al 2-lea reusit)
si nu mi-a luat nici un ban desi i-am oferitc clar.
Nu mi s-a parut deloc avida de bani, dimpotriva,
mi-a oferit "consultatii" la telefon sau pe mail 100% gratis.
Poate mai sunt situatii similare sau poate nu,
eu nu pot decat sa scriu ce-am trait.
Va doresc cu drag mult succes in tot ce intreprindeti
si un an foarte bun,
Diana 21 +
diana_d spune:
Abia acum, dupa mesajul anterior
am citit reportajul din ziar despre cazul Alinei.
E posibil sa aiba in mare parte dreptate colega noastra.
Din cate am inteles, initial dr Dracea
a dorit printr-o operatie mai complexa sa conserve sansele de a ramane insarcinata pe cale naturala,
ulterior insa, e posibil ca legarea trompelor
sa fi devenit o necesitate
desi dr sustine ca hidrosalpinx-ul s-ar fi refacut abia dupa FIV-uri.
Nu stiu ce sa zic, sa dea D-zeu sa se faca dreptate.
oricum, Alina iti doresc numai bine!!!
Multa putere de a continua lupta, ai patimit destul.
montytaiana spune:
buna
multumesc pentru primire
am mari probleme cu netul
dar as vrea sa va intreb din momentul in care se stabileste inceperea procedurii de FIV si pana la ET de cate ori tr sa mergi la spital
cat de des se fac monitorizarile?
injectiile se fac la o ora anume?
poti sa le faci unde vrei?
crystyna75 spune:
buna adina .unde ai facut fiv-ul reusit cu dr dracea laura? la gynera sau in spital? dar cu care biologa?
kineta spune: