UPC-nu pot scapa de ei
Raspunsuri - Pagina 3
katik spune:
hop si eu cu o falca in cer si una in pamint, motivul tot UPC-ul
de ieri dimineata m-au taiat pe motiv ca n-am platit doua luni(am pachetul ala verde cum era inainte, cu decodorul lor)-nov si dec. eu platisem fact din nov in 13.12 prin op on-line iar fact de dec in 31.12, banii au plecat din cont, eu stau linistita. ieri stau 15 minute pe hold si dupa lupte seculare dau de cineva imi spune ca n-am platit si nu-mi poate da nici o informatie despre plati electronice, trebe sa ma duc la sediu.
impachetez copil, fug la sediu cu extrasul de cont parafat, stampilat de banca. la ghiseu, surpriza: n-am platit. pun teancul de hirtoage pe ghiseu si povestec. se dau n-shpe telefoane, ca nu, nu am platit, ca n-au intrat banii sau ca nu se mai opereaza platile din timisoara ci numai din bucuresti si poate nu au operat. intreb: cit mai stau fara cablu, raspuns: nu stiu. nu poate sa sune la bucuresti sa intrebe de plati? nu, nu se poate telefonic, doar prin mail etc.etc. zic bun, pai sa trimita mail-ul si astept raspunsul. pai nu,nu se poate pe loc, sa las un nr de mobil si ma contacteaza. eu: cind? raspuns inteligent: nu stiu. pai de unde se deconecteaza clienti? de la timisoara. deci, bangladesh, nu altceva!!!!!platile la bucuresti, deconectarea la timisoara, poate aflam ca eu stiu care operatiune se mai face si pe la iasi sau poate cine stie pe unde, zic si eu.le-am scris un pamflet pe site-ul lor, astept ceva raspuns apoi ma duc la opc. oi fi gresit si eu fata de ei, in vreo luna si trebuiau sa ma deconecteze, io stiu, da' acuma ca tocmai eram la zi.
na, m-am descarcat, scuza-ma codruta ca m-am bagat pe subiectul tau dar nu m-am putut abtine
deja i-am sunat pe rds-rcs, la ei am telefonul si netul si mi-au spus ca in doua zile imi trimit un agent cu oferte
cit timp trebuie sa astept raspunsul lor? (eu oricum am luat deja un formular de reziliere a contractului).
katik spune:
ce termen trebuie sa le dau pina la data rezilierii? scrie in contract dar acum tocmai nu-l am la indemina si nu mai tin minte de acum tz-shpe ani, de cind la incheiat. poate stiti voi
katik spune:
la 4 ore dupa ce m-am dus cu scandal la ei, au venit si m-au reconectat fara sa spuna nimeni nimik. a sunat la interfon, nu a spus nimik, si-a facut treaba la cutia din casa scarii si a plecat, nici n-am stiut de fapt cine era, am crezut ca a adus facturile. vecinul m-a intrebat daca imi merge cablu ca a plecat omul.
dar tot vreau sa ma mut de la ei
Catalin spune:
Subiect initial: "Alternativa la UPC?"
postat de sibip, 03/01/2008, 15:49:15
Nu stiu altii cum sint, dar pe mine UPC ma scoate din minti. Am de la ei tot pachetul: cablu, telefon, internet. Cei care mai au UPC stiu: au scos mai multe programe din grila de baza (si bineinteles si din cea extinsa) ca sa te oblige sa treci pe digital. De ex. Mezzo. Telefonul nu merge de 2 saptamini, sint la a doua reclamatie deja si mi s-a spus: "Veti fi contactata!" Cind? Asta nu va putem spune. NU se poate vorbi cu nimeni COMPETENT atunci cind suni la relatii cu clientii. Basca stai 20 de minute pe hold (daca ai noroc). Ca sa nu mai spun ca nimeni nu-ti da informatii clare. Am un abonament incheiat in 2005 si am intrebat de mai mmulte ori: eu ce anume platesc? la ce tarif? internetul la ce viteza e? Am primit de fiecare data alte date.
Anyway, intrebarea mea este: altii cum sint? Si ce alternativa am?
Parererea mea sincera este ca avind monopol pe un segment de piata ii doare strict la basca daca clientul este multumit sau nu.
raspuns postat de tibiuta, 03/01/2008, 15:55:41
Eu deocamdata cu TV sunt la UPC de la tel + net am trecut la RDS si sunt multumita pana acum,desi se aude cam haraiala in receptor.Dar am auzit ca astia de la RDS vor fi f.tari.O sa ma trec si la ei la TV cand se monteaza antena.Acum primele 3 luni am gratuit la net + tel.minute incluse si viteza de 2 MBps.Sa te interesezi si fa o comparatie.
raspuns postat de valentinag, 03/01/2008, 16:10:38
Eu am doar cablu de la ei!Au scos intradevar multe programe,travel,discovery civilization,etc,dar nici sa trec pe digital la ei n-am chef!
Vezi ce alte retele de net ai in zona si muta-te!Eu am acum de la airbites si sunt f.multumita!
raspuns postat de lialuminos, 09/01/2008, 11:36:08
Nu stiu ce pachete ofera UPC-ul, dar la noi nu prea e cautat, toata lumea e pe RDS. Mai cade netul si telefonul, ca reteaua e veche (urmeaza sa o modernizeze in vara), dar macar sunt prompti, trebuie sa fie cine stie ce mare avarie ca sa nu o repare repede. Pe abonamentul de 9 dolari avem telefon - 500 min in RDS, 50 min Romtelecom si 30 min mobil, plus internet care se misca bine.
Orice contract poate fi reziliat, eventual depui o solicitare cu nr. de inregistrare la ei, ca vrei sa reziliezi contractul si nu mai platesti. Daca te dau in judecata, ai dovada ca i-ai informat de dorinta de intrerupere a serviciilor prestate... eu asa as face...
raspuns postat de Gaby, 13/01/2008, 09:45:07
alternativa e reteaua de cartier!daca ai...
eu aste vreau sa fac...ca nu mai pot;mi-au bagat pe gat noutatea noutatilor si nu am nimik; din august mi-au instalat aparatul si nici acum nu i-au dat drumul. pot sa-i dau in judecata? ca eu platesc ab de 45 lei cu 100 de programe si am...cucu!!!sun si zic ca in jumatate de ora ii dau drumul...si nimik desigur; astia sunt varza!
raspuns postat de sibip, 15/01/2008, 16:48:22
Stiu ca sint 2 subiecte despre UPC dar nu ma duce mintea cum sa-l mut pe asta - dincolo. Sincer, as scrie si 100 de subiecte, asa sint de nemultumita de ei ca-mi vine sa urlu.
Gaby, de ce nu incerci cu ANPC-ul? In cazul tau chiar ar fi fondata reclamatia.
Eu am facut multe reclamatii la ei dar majoritatea prin telefon, si s-au rezolvat, de bine de rau, dupa lupte seculare.
Este adevarat,
- te tin pe hold cca. 20 de minute
- nu te rezolva niciodata dupa prima sesizare, trebuie sa faci ca toti dracii altfel nu te baga in seama
- schimba setarile si asteapta sa-i suni TU sa le spui ca nu merge, cind ei stiu preabine ca nu merge! deci esti obligat sa stai pe hold 20 de minute, sa sesizeze - apoi sa astepti inca o zi doua (cit iti spun ei ca dureaza) - apoi sa-i suni din nou etc.
- ca sa te oblige sa treci pe digital au scos programe din grila de baza, iar cablul (ati observat si voi ?!?!) se intrerupe frecvent pret de 10-20 sec., doar atit sa te enerveze si sa VREI sa treci pe digital.
- nu mi-au raspuns la multe intrebari sau mi-au dat raspunsuri eronate, dupa zicala - cite bordeie, atitea obiceie
- platesc un abonament care nu mai exista si care e nesimtit de scump, dar nu-l schimb pentru ca nu vreau sa ma oblige sa semnez un contract pe 1-2 ani cu ei, pentru niste servicii execrabile
Concluzie:
- nu am o dovada palpabila sa ma duc cu ea la ANPC
- vreau sa scap de ei dar ce-mi pun in loc???
- ma bate gindul sa-i amenint ca reziliez contractul cu totul, dar ma tem sa nu ramin in plop si cu televizorul, si cu internetul si cu telefonul.
sibip spune:
Multumesc Catalin! Acum ce fac, pot eu inchide subiectul celalalt sau o face un moderator?
Sincer prefer sa te intreb "in public" poate mai invata si altii din experienta noastra: tu i-ai amenintat cu rezilierea contractului? Din pacate am vorbit cu RDS-ul si nu "se baga" pe strada mea. De alta concurenta nu cred ca se teme UPC-ul. Iar daca ma duc la ghiseu, si zic "vreau sa reziliez" ma tem ca n-o sa ma impiedice nimeni!
katik spune:
sibip, eu i-am amenintat dar n-a spus nimeni nimik. cum scriam, peste 4 ore am avut cablu
Catalin spune:
quote:
Originally posted by sibip
Multumesc Catalin! Acum ce fac, pot eu inchide subiectul celalalt sau o face un moderator?
Sincer prefer sa te intreb "in public" poate mai invata si altii din experienta noastra: tu i-ai amenintat cu rezilierea contractului? Din pacate am vorbit cu RDS-ul si nu "se baga" pe strada mea. De alta concurenta nu cred ca se teme UPC-ul. Iar daca ma duc la ghiseu, si zic "vreau sa reziliez" ma tem ca n-o sa ma impiedice nimeni!
1. m-am ocupat eu de subiectul deschis de tine
2. pana sa trec la amenintari am avut 5-6 sesizari pt diverse probleme. Cand am vazut ca nu primisem raspuns la o sesizare din martie 2007 (si ne aflam in septembrie), am mai facut o sesizare prin care ceream recalcularea facturii pentru 5 zile de neintrerupere totala si nemotivata a semnatului pe cele 3 servicii (la acea data, contravaloarea celor 5 zile era cam de 20 lei). Le-am dat termen doua saptamani sa-mi raspunda in scris, asa cum solicitasem si in martie, altminteri renunt la net si telefonie. Intre timp mi-am pus Romtelecom, fiindca deznodamantul relatiei cu UPC parea clar.... fireste ca nu m-au raspuns, asa ca, in baza legilor si a articolului 8.3 din contract, am renuntat la cele doua servicii, ramanand doar cu televiziunea.
In scurt timp a inceput cablarea RDS, asa ca mi-am permis sa le fortez mana si sa insist in continuare pentru recalcularea facturii din martie si a lunilor iulie-august cand platisem 50 lei+TVA pe net+telefon, in loc de 40+TVA, asa cum devenise intre timp. Una peste alta, aveam sa primesc peste 40 de lei de la ei...
Cand a fost gata RDS-ul, le-am dat ultimul termen intr-o ultima sesizare... nimic! Asa ca, tot in baza celor legale si a contractului, in 48 de ore le-am cerut sa ma deconecteze de la retea, sa-mi emita o ultima factura de recalculare a tuturor datoriilor de ambele parti, sa-mi dea in scris ca nu mai am nici un leu sa le dau, acum sau in viitor si ca orice informatie cu caracter personal din baza lor de date sa fie stearsa, conform L.677/2001.
Mi-au stornat ultima factura de televiziune, mi-au dat hartiile cerute si, dupa inca o luna, au procedat si la stergerea informatiilor personale despre mine din baza lor de date.
Catalin
Think pink!
sibip spune:
Catalin, spui lucruri tare interesante!
In prezent si eu platesc 12.5 Eur pentru internet si telefon (in factura scrie pentru internet, iar abonamentul de telefon e gratuit. La ultima calculare au fost 52.99 lei, pentru net cu viteza de 4Mbps si telefon fara minute incluse, in conditiile in care, la abonamentele noi, platesti: 35 lei netul la 10 Mbps + 10 lei telefonul!
IN 2006, m-au anuntat ei ca trebuie sa-mi schimb abonamentul, acum - nimic! Am vrut sa-l schimb de capul meu, dar m-a tinut in loc faptul ca te obliga sa semnezi pe inca 1 an. Iar doamna de la ghiseu mi-a spus candid: Pentru ca sinteti client vechi, va trebui sa semnati pe 2 ani!!!
Am cerut contractul sa-l citesc si acolo nu este nici o anexa care sa precizeze ca il inchei pe 1/2 ani, ba chiar scrie negru pe alb - PE DURATA NEDETERMINATA!
Am facut o sesizare cu rugamintea sa mi se spuna clar care sint conditile de reziliere a contractului si bineinteles ca nu am primit nici un raspuns.
Intre timp, mi se strica ba una ba alta, si-mi pierd timpul stind pe hold-ul lor.
Imi vine sa scriu la ANPC, sa le spun toata tarasenia si sa le cer parerea, e rost de o reclamatie sau nu?
madau spune:
Eu am de 2 luni pachet cu "de toate" de la UPC (Tv+net+tel), inainte am avut doar Tv-ul si n-am avut nici o problema...acum cateva zile nu mai mergea netul, am sunat la numarul lor de relatii cu clientii la care cred ca suni degeaba ptr ca nu raspunde nimeni...asa ca am luat frumusel nr de tel de la centrul de unde am facut si abonamentul si unde platesc, am sunat la ei, o tanti "draguta" a tot incercat sa ma convinga cum ca ar trebui sa sun ca centrala, ca ei n-au ce face...asa ca i-am spus pe tonul cel mai serios ca daca pana diseara nu trimite pe cineva sa remedieze problema, eu deconectez frumusel firul de deasupra usii, ma bransez la RDS ca si pe aia ii avem tot la casuta pe scara si apoi e treaba lor cat alearga sa-si recupereze echipamentul de la mine, ca eu stau foarte putin pe acasa. Intr-o ora, si nu exagerez, era un baiat de la ei la mine, cu modem, cu alt telefon...s-a rezolvat imediat. . Asa ca mai conteaza si de cum pui problema, si de cat de hotarat si stapan pe tine pari
Madau si Alexia Miruna (15 dec 2005)
www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567493374/" target="_blank">poze pana la 1 an, www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567398541/" target="_blank">de la 1 la 2 ani, www.flickr.com/photos/madau/sets/72157603478525150/" target="_blank">PARTY 2 ANISORI
www.geocities.com/nov_dec_2005/povesti2005.htm#madau" target="_blank">povestea nasterii Mirunei
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=1b04435806e76a5905bfb2&skin_id=4&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">filmulet aniversar
filmuletze poznase www.dropshots.com/madau" target="_blank">1 si www.dropshots.com/Miruna" target="_blank">2