Sezatoarea canadiana (72)
Raspunsuri - Pagina 13
Podeanu spune:
Nelia, multa putere iti doresc, si ptr tine si ptr fetele tale.
majoritatea chinezilor isi schimba numele aici , cred ei ca multi angajatori pun la gunoi cv lor datorita faptului ca nu le pot nici macar pronunta numele. Stiu din sursa sigura... de chinez.Ah, si numele lor nu sunt alese la intimplare, adica nu au asa carti ca noi ci pur si simplu inspiratia de moment.. o cloega s-a nascut intr-o zi cu soare si au numit-o:Zi insorita (cum s-o zice in chineza).
Miine incepem zugraveala, adica sotul incepe. daca nu o da bine cred ca-mi fac bocceaua si vin la vreuna din voi. Care ma primeste?
maru, la multi ani si sa va traiasca mare, cuminte si sanatos.
Precum vad cu intilnirea nu prea sunt multi amatori...v-ati consumat toata energia la 1000 insule, ah?
Ma duc iar la boate ca s-a facut tiziu.
Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face...
oanagabriela spune:
quote:
Originally posted by mikiion
Si am uitat sa ma plang si eu de lucruri mai serioase, sanatatea copiilor. Azi am fost la pediatru si a descoperit o otita!!!!!De aia nu mai dormea el de loc ca lumea, se foia toata noaptea. Si ne-a dat antibiotic!!!! Prima noastra boala !!!!Credeti ca a luat de la gradi? Este virala boala asta? Ca asa scria pe reteta, otita virala.
Si ne-a trimis si la analize. Sa vedem ce facem cu diareea noastra. Sa vedem ce iese. Ca s-a mai discutat pe tema asta mai demult. Mie mi-a dat trimitere la CSLC-ul din cartier. Oare o fi bun laboratorul lor?
Mihaela
www.onetruemedia.com/my_shared?z=196cc7766eb32af94624d1&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">montaj 1 An
www.dropshots.com/mikiion" target="_blank">filme si poze
filme2
Virsta Marc