Bataia de joc numita RCS!

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns b.nica spune:

Eu nu inteleg de ce la o societate la care platim in conditiile economiei de piata suportam magarii fara penalizari.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns diadaniela spune:

io-s multumita de UPC!
am cablu,internet si telefon de la ei. internetul si telefonul le-au instalat la 2 zile dupa ce am facut cererea.aseara am avut o mica pb cu internetul si imediat mi-au rezolvat-o.


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns A_Iulia spune:

Astia de la UPC mai fac o chestie: te suna sa-ti aminteasca de factura ca e scadenta. Te suna oricum, chiar daca a fost achitata (nu stiu ce evidente au ei acolo).
Partea proasta e ca au numarul meu de mobil, ii inteleg ca ei suna ca sa-si faca datoria (desi, evident, factura era platita de cateva zile), dar ma mai nimeresc in roaming...mda, cel putin nu ma plictisesc in deplasari, ma conversez cu diversi.


Adina + Olivia Q1.04

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Catalin spune:

Eu m-am mutat in bloc aflat pe mosia UPC dar invecinata cu una pe care pastoreste RCS. La inceputul anului trecut am facut un demers prin bloc sa ii convingem pe RDS sa traga cateva zeci de metri de fibra si sa conecteze un bloc cu 220 de apartamente la reteaua lor si n-am primit nici un raspuns favorabil pana saptamana asta! Abia acum s-au hotarat sa ne cableze blocul...

Nefiind dispus sa astept atat degeaba, m-am cablat la UPC-Astral si abia astept sa scap de serviciile lor de 2 bani! In 10 luni am avut 10 reclamatii (!) si inca astept raspuns la o reclamatie facuta in martie pentru caderea semnalului pentru 5 zile!!!
Asta ca sa vedeti hal de servicii! Nu mai spun ca sunt total haotici in gestionarea bazelor de date privind facturile si informatiile de contact! Ca sa primesc factura detaliata pe e-mail trebuie sa ii sun sa le reamintesc ca am aceasta optiune trecuta in contract si de fiecare data raspunsul este invariabil: "o sa comunic colegilor care se ocupa de persoane fizice sa modifice in baza de date si sa o primiti automat cand sistemul va genera urmatoarea factura".

In tot acest timp, parintii si socrii (cu care vorbim cel mai mult, evident) sunt cu telefonia si TV la RDS si, in afara de cateva momente cand sunetul are usoara microfonie, nu au avut nici o problema si nici nu se gandesc sa se intoarca la Romtelecom.

Practic, intr-o saptamana o sa fiu intr-o zona acoperita de catre Romtelecom, RCS si UPC, deci o sa am libertate totala de alegere.
E clar ca la TV o sa aleg RCS, fiindca mai rau decat UPC nu poate exista nimic; in plus, raportul pret/calitate e net in favoarea RCS (47 programe+HBO = 29 lei la RCS fata de 41+HBO = 42 lei la UPC).
La telefonie, o sa pastrez Romtelecom (cu minute incluse in retea in orele de varf si nelimitat seara, we si sarbatorile legale in toate retelele fixe din tara) si o sa am linia gratuita RDS (cu 100 min in Romtelecom si 200 min cu RDS - mai mult decat suficiente), deci iarasi net peste UPC.
La net, o sa aleg intre Clicknet si RDS FiberLink dar cred ca o sa aleg Clicknet. Atat la serviciu, cat si cunoscutii care il au mi-au confirmat ca merge suficient de bine pentru banii platiti (8,9 E/luna). Oricum, ca logistica, Romtelecom e peste RDS sau UPC si se misca mai repede de cand si-au reconsiderat pozitia fata de clienti (aduceti-va aminte ca anul trecut le-au scazut profiturile cu aproape 35% in urma renuntarilor la abonamente).

Daca merg pe ideea alegerii raului cel mai mic, pentru mine RDS e un bun compromis, insa doar pentru serviciul de televiziune. Iar cu experienta pe care am acumulat-o in urma relatiei contractuale cu UPC-Astral, cred ca sunt suficient de calit incat sa nu trag ponoase mai mari decat cu UPC.


Asa ca, Anna, crede-ma ca exista si mai rau decat RCS!!! Iar sfatul cu citirea contractului este binevenit in orice situatie similara in care cumparati un produs sau un serviciu, chit ca pierdeti 10 minute cu asta!

Catalin


Think pink!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns CataDariRodi spune:

Si noi am avut "onoarea" de a lucra cu UPC-ul...Ne-am schimbat locuinta la 5 blocuti diferenta, am reziliat contractul cu ei (si acolo aveam tot UPC net si cablu) pt. ca daca vrei sa il muti trebuie sa platesti taxa de repunere in functiune.

Dupa ce i-am tot cautat vreo 2 sapt. (la mailuri nu raspundea nimeni, la agentiile lor ne promiteau ca ne va suna cineva sa vine acasa la noi sa faca contractul, la tel. acelasi lucru ..dupa ce am tipat la ouna din casieriiile lor, au trimis pe cineva intr-un final. Dupa semnarea contractului si efectuarea platii, tipa ne promite ca in max 2 zile va veni cineva la montaj.... dupa o sapt. am trecut de la rugaminti la tel la amenintari cu OPC-ul s.a.m.d.....nimic... nimic .. nimic...mi-au promis ca vor veni a doua zi sa il monteze... Mi-am luat liber de la serv.. si ce credeti?? SUPRIZA>>> NIMENI NU A VENIT>>>> au venit a doua zi... au montat ... Am avut semnal 2 zile, dupa aceste 2 zile TV-ul si net nu au mai mers.... (retineti totul era platit la zi).... am lua-to de la capat.. tel., rugaminti, amenntari... Dupa 2 promisiuni au venit peste 3 zile sa il faca... s-au uitat si mi-au aratat ce chestie fac ei.. colegul lor nu a legat mufele bine. Si uite asa pana acum ..

CONCLUZIA - UPC - NISTE HOTI SI NISTE NEMERNICI !!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Guguluff spune:

Cat ma bucur ca nu sunt singura... Cand mai aud oameni multumiti de Astral imi vine sa nu-i cred. Intamplare recenta cu UPC-ul, cade net-ul sambata seara ca de... batea vantul. Cablul mergea sporadic, numai posturile romanesti, restul se vedeau cu purici ca pe vremea raposatului. Sunam la ei de pe alt fix, de la niste vecini ca de, noi avem si telefonul tot de la UPC si era cazut... Ni se spune ca nu ne poate ajuta operatorul daca nu suntem acasa ca trebuie sa numaram ledurile aprinse de la modem. Sunam de pe mobil de acasa si dupa o asteptare de 20 de minute aflam ca e o problema in zona si se va rezolva a doua zi. Duminica, nimic, sunam iar seara si ni se spune ca se lucreaza asiduu. Luni a mers net-ul in total vreo 2-3 ore, restul cadea ca de... batea vantul in continuare. Sunam seara la ei si cica se repara de zor si mai mult, zilele lipsa ni se vor scadea din factura(vezi sa nu...). Dar convorbirile de pe mobil de peste o ora, nervii si stresul cine le scade din factura?
Si intamplare mai veche, acum un an si jumatate, inainte sa nasc cu o saptamana imi tot cadea net-ul, mergea doar noaptea desi am nelimitat. Trece timpul, nasc, ies din spital si surpriza-surpriza, nu mai aveam net. Sun, cica sa-mi trimita un echipaj ca nu stiu ce probleme ar fi... Sotul meu a primit poze cu fetita abia dupa vreo luna ca eu eram in razboaie cu Astralul. I-am amenintat cu O.P.C.-ul de n-spe ori si-i doare in... mufa de la cablu, de noi. Niste nenorociti cu totii.

ALINA mamica fericita de ELIZA fetitza perfecta (10.04.2006)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sheherezada spune:

Tot din cauza ca batea vantul am stat si eu aproape doua saptamani fara net.Si cand vremea e urata mai ramanem si fara telefon si fara cablu....si tot de la UPC-Astral!Si nici pomeneala de reducerea facturii!Da cum alt furnizor de cablu nu e prin zona si cum am luat de la Astral tot ce se putea lua, tacem,rabdam si strangem din dinti.

Sheherezada si Maia-Iulia

Poze

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nicopuscasu spune:

Oameni buni, ma speriati,
noi avem si telefon si net si cablu de la RDS dar nu am avut probleme cu nici unul din aceste servicii. Doar la inceput cand am semnat contractul de net, le-am facut reclamatie la OPC pt ca nu l-au instalat in cele 7 zile lucratoare stipulate in contract, au venit dupa 1 luna si ceva si noua ne ardea buza la net....asa ca i-am reclamat. Nu mi-s dragi ca nu ne-au dat si noua telef d`ala cu memorii ca tuturor cunoscutilor nostri, dar in rest sunt ok.
Daca i-am solicitat au venit in aceeasi zi( asta s-a intamplat de 3-4 ori in vreo 2 ani).
Noi stam in sectorul 6, poate aici sunt mai "pasnici" si mai muncitori.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cristina22 spune:

si noi suntem chiar foarte multumiti! n-am avut probleme niciodata!
acum ca povestiti, ma astept si io sa se termine cu binele!

cristina si nazdravanul Andrei (22.11.2002)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns eva03 spune:

Vazand problemele pe care le intampinati mi-am adus amite ca am si eu o problema cu RCS si anume ca odata cu instalare trebuia sa beneficiez si de un calculator in folosinta gratuita pe 3 ani, o promotie a lor.

Am sunat acum si am reclamat faptul ca desi internetul mi-a fost instalat, acest calculator nu l-am primit in custodie. Mi s-a retinut numarul de telefon si mi s-a inregistrat reclamatia. Sunt curioasa daca se va rezolva, in cat timp si cum, pt ca mi s-a spus ca eu figurez la ei ca am primit acest calculator.




Mergi la inceput