Bataia de joc numita RCS!

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ralcat spune:

Poi, daca te face sa te simti mai bine, iaca ce poate face upc-ul (ex astral). Imi taie sistematic internetul si telefonul pentru niste facturi (3 la numar) pe care le-am platit si pe care ei nu le-au inregistrat. Vrei detalii ? Ia sa de distrat: factura din octombrie 2006, factura din ianuarie 2007 si factura din mai 2007, toate platite cu op (ca si toate celelalte, nu erau astea mai cu motz), inca din iunie tot trimit copii dupa toate op-urile pe diverse adrese de mail primite de la cate un nefericit de la relatii cu clientii .... Bonus, m-am dus la casieria din Victoriei unde am dat peste cele mai incompentente casierite din tot Bucurestiul, care pe deasupra mai sunt si experte in nesimtire si tot n-au facut nimic.
Asa ca urmatoarea oprire a fost la ANPC, si ce sa vezi ? A doua zi am primit raspuns la mail ca totul s-a rezolvat.
Si stau si ma intreb: alergatura mea, minutele pe care le-am mancat asteptandu-i pe fir (si cate 40 minute pana raspunde un operator), nervii mei cand duda aia din casierie m-a dat afara ca am tupeu sa-i zic ca sunt incompetenti, cine mama naibii mi le plateste ?
Si toate astea pentru ca profita de situatia lor de monopol, nu poti alege alt furnizor pentru acelasi serviciu, poti alege doar servicii similare, dar nu la fel.
Sfatul meu: du-te direct la ANPC pentru ca numai asa ai sanse sa ti se respecte drepturile de consumator.

Raluca, leoaica cu Pui Nazdravan

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns denizel spune:

Sheanna, cel mai bine este sa apelezi la OPC. De OPC le este teama.
Am avut si noi probleme cu ei si, dupa sesizarea la OPC, s-au rezolvat imediat.

A fost chiar distractiv pentru ca, dupa ce i-au contactat aia de la OPC, a sunat un plangacios de la RCS si, printre oftaturi :-))))) a zis ca au dat aia de la OPC peste ei, ca ei nu au nicio vina, ca a fost o neintelegere :-)), ca ne-au rezolvat si ca spera sa fim multumiti de ei .

Zero toleranta pentru lipsa de toleranta fata de un copil ! ! !


Maamiii, îmi place pielea ta! E ca de câltitză" :-)) - din jurnalul unei mămici de băietzel.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Sheannamp spune:

Ralcat, monopol sau nu, contractul trebuie respectat bilateral! Adica atat drepturile cat si obligatiile furnizorului!

Denizel, OPC va fi urmatorul loc in care ma duc dupa ce merg in audienta! Asta e ordinea, trebuie sa o respect, pentru ca altfel tot ei vor avea succes de cauza!
Dar fii sigura ca tam-tam voi face!
Deja au trecut 14 ore de la expirarea termenului de 24 de ore, ore pe care le voi cere sa mi se scada din abonament!

Ce imi pare rau este ca nimeni din conducerea RCS nu citeste DC (normal de altfel, poate ca daca ar fi membrii DC, lucrurile ar sta total altfel)!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ligeea spune:

Acum o luna la sediul din Mihai Bravu era doi pensionari care te intrebau-vreti abonamanet? Nu faceti , sunt niste hoti , pana la urma i-a alungat cu ,,baietii cu ceafa groasa

Eu nu stiu cum e traba cu antena satelit ca mi-as pune una , ma mut si la casa sie mult mai bine , In strainatate au diferite mosele , si am vazut multe montate si la blocuri

Nu mai sunt nici unii seriosi de cand au devenit ,,monopol in stat

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Criss75 spune:

Eu am facut si greseala de a trece la RDS de la Romtelecom. Ca arfi o multime de avantaje, ca preturi mici, convorbiri incluse o multime. In fine, la noi in oras multi au facut aceeasi greseala. Si cand ti-e lumea mai draga nu merge telefonul si nici internetul. Daca ploua sau e furtuna, clar nu mai merge. Cu cablul no prea avem probleme, merge relativ normal, bine s-a intamplat sa se intrerupa de multe ori, insa s-a rezolvat relativ repede.

Criss si Alex

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lywh spune:

Mamei mele i-a venit de plata suma de 28 lei reprezentand factura telefonica aferente lunii trecute, in ideea in care eu acum 2 ani am refuzat instalarea unui telefon de la ei. Abia astept sa mearga mama la casierie si sa intrebe ce e cu factura aceasta. Marturisesc ca imi pare extrem de rau ca nu pot ajunge eu la ei sa pun eu aceasta intrebare. Mama e mai pasnica decit mine. So...

Lilianna
Omul poate să facă tot ce vrea, dar nu stie să vrea. (Etienne de Senancour)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns addiana spune:

quote:
Originally posted by Criss75

Eu am facut si greseala de a trece la RDS de la Romtelecom. Ca arfi o multime de avantaje, ca preturi mici, convorbiri incluse o multime. In fine, la noi in oras multi au facut aceeasi greseala. Si cand ti-e lumea mai draga nu merge telefonul si nici internetul. Daca ploua sau e furtuna, clar nu mai merge. Cu cablul no prea avem probleme, merge relativ normal, bine s-a intamplat sa se intrerupa de multe ori, insa s-a rezolvat relativ repede.

Criss si Alex



cand s-a oprit curentul nu a mers telefonul de la ei- nu avea ton- coincidenta sau nu, nu stiu, dar cel de la romtelecom mergea.

diana, denisa si raisa
poze

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns szivarvany spune:

Eu pot sa va spun ca nu am avut treaba cu ei, in momentul platii ne-au reconectat, cand am avut nevoie sa vina sa verifice au venit (noah bine, dupa ce i-am anuntat ca programul lor incepe la orele 8 am si sa fiu prima la care vin ca merg la servici), mi-au schimbat abonamentul fara probleme.


Daria & GIULIA(2004 08 16)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns laura_dimitris spune:

Ca si mamagiuliei, nici eu nu am avut probleme.
Cred ca - in bucuresti - depinde de sector... Altminteri nu-mi explic de ce mie nu mi-au taiat niciodata nici cablul nici internetul desi am platit deseori cu intarziere mai mare de 15 zile... Cat despre telefon... mie mi se pare ca nu se compara cu cei de la romtelecom... Nu platesc niciodata mai mult de 200.000 - 300.000 lei si asta in conditiile in care vorbesc si in strainatate iar la romtelecom nu plateam mai putin de 800.000 lei...
Oricum, reclamatii la OPC sunt binevenite pentru ai face sa mearga treaba bine. Pentru ca se poate sa mearga si bine!!

Laura 23+ beba Eleni si mami de Dimitrakis 25.04.2003

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns adita spune:

quote:
Originally posted by addiana

cand s-a oprit curentul nu a mers telefonul de la ei- nu avea ton- coincidenta sau nu, nu stiu, dar cel de la romtelecom mergea.

diana, denisa si raisa
poze



pai ca sa aibe ton telefonul de la rds trebuie sa ai curent la modem

mamica de patru copilasi : Stefan (18 ian. 2007) , Nectarie Ioan (5 ian. 2005), Elena (21 mai 2003)si Antim (27 sept. 2001)

Mergi la inceput