Mamici de Ianuarie - Februarie 2008 (35)

Raspunsuri - Pagina 5

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns nadiapetcana2002 spune:

Buna dimineata dragele mele .
In primul rand , Kossir , imi pare rau ca treci printr-o asa de mare tragedie.Iti doresc sa ai putere sa treci peste acest moment si D-zeu sa te intareasca.
In al doilea rand , LA MULTI ANI fetelor care au aniversat sau sunt azi sarbatorite ( maryb si miutza).
In al treilea rand , o intrebare.Sunt inscrisa la un medic ginecolog care este sotul doctoritei mele de familie. Din rusine fata de ea , m-am inscris la el pentru supravegherea sarcinii. Acum m-am hotarat sa nasc la o clinica particulara din oras,nu la spital , deoarece o nasc cezariana avand in vedere problema mea de sanatate ( am doar un rinichi ).Am cunostinte care au nascut acolo si conditiile sunt de lux.Nu stiu cum sa fac , ca trebuie sa ma inscriu la alt doctor , adica cel care e la clinica particulara. Cum sa fac ? Pot sa fiu inscrisa la 2 medici ? Mai este cineva in aceasta situatie ?

O zi buna tuturor !

NADIA 23 + , mama lui CALIN

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alinaatudor spune:

Buna dimineata

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alinaatudor spune:

Am vazut ca trebuie sa trimit PM la adresa comuna a zuzeleor...dar..am primit un mesaj innapoi cum ca ...zuzele nu primesc PM-uri...
Stitivoi ce se intampla..sau nu pot da PM-uri decat dupa ce trec testul celor..10 mesaje:D

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns emiliapop spune:


Lala ai facut o alegere buna cu caruciorul este ca al meu numai ca noi avem si ursuleti mici pe fondul ala bleumarin si il folosim de 1 an si aproape doua luni zi de zi si se comporta exemplar, eu vreau sa schimb acum scaunul de masina care e tot Ingelsina si sa iau unul ptr. varsta lui tot de la Inglesina asa ca am toata increderea.