Nora pentru mama 2

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns belutza spune:

Nu-mi place deloc de aceasta femeie. nici nu ma mai uit la emisiune. nici macar nu stie sa se exprime.. incepe o idee si intoarce cuvintele in asa fel incat sa nu intelegi nimic din ce spune. e o analfabeta, iar vasile continua sa fie un nesimtit.

Real love stories never have an ending.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Christel spune:

Nu stiu dupa ce criterii au facut selectia cei de la Kanal D cand au ales baietii, dar sunt tare uratei si slab pregatiti. Fetele sunt toate dragute, sunt studente sau au terminat facultatea si le-au adus baieti: bucatar(Bogdan- ce fel de cuplu sa faca el cu Monica care este studenta la psihologie?) sau Viorel care am inteles ca are o scoala profesionala sau "Vasile" patronu care mai este si urat si prost crescut pe deasupra. Cristi e dragutel si este si student deci ar avea o sansa in randul fetelor.
Ceilalti cu ce se ocupa, sunt intr-adevar someri cum scrie pe pagina lor?(Adrian, Ilie,Dragos?)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns belutza spune:

Ei stiu mai bine cu ce se ocupa. Oricum au cam dat-o in bara cu baietii cei de la kanal D . Nici macar fizic nu se potrivesc cu fetele care sunt niste dragutze.

Real love stories never have an ending.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns wonderful spune:

Eu nu m-am uitat la seria asta decat de 2 ori cate 5'.Ce hram poarta Fanica asta?Din ce cort au scos-o?Pe langa faptul ca poceste romana-cred ca are 3 clase-imi pare si scorpie.Ce fata s-ar implica intr-o asemenea relatie de groaza.Deci,din start,selectia a fost lamentabila.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mira_m spune:

Cine a iesit ieri din casa?

Don't talk unless you can improve the silence!
Mami
&minunea mea ( mai 2004)
AM T'EI ANI!!!!!!!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns MirelaV spune:

sonia

MirelaV
pupicei pe burticei

Mergi la inceput