Nora pentru mama 2

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns kriss79 spune:

nu vreau sa fiu rea..dar baietii selectati sunt cam ..uratei..si am observat ca aproape toti sunt someri..(cf. site-ului)



Burtik
Nasi 7/07/07
Pentru Alessia

Cristina 36+ cu Alessia Stefana


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns catutza spune:

Normal ca sunt someri / studenti sau eu mai stiu ce, altfel cum sa lipseasca atat de la servici? Ca bagi un concediu de odihna, dar apoi...

Eu deocamdata nu ma pronunt, sunt prea multi, nu mai am timp sa ma uit la toata emisiunea si nu stiu nici cum ii cheama pe toti , mai incolo cand se vor forma cupluri mai vedem

Cata si Bianca-Maria(2.11.2005)


Fii intelept ca un batran , dar priveste lumea cu ochi de copil

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Edessa spune:

Pe mine ma deprima organizarea emisiunii ( editiei a 2-a): stai ca vin mame, stai ca nu au ce mame sa vina, stai ca poate gasesc vreo vecina sau vreo cumatra...Ceva fara cap si fara coada. Asa, parca i-ar fi surprins musafirii de la nunta pe miri in pijamale...( ca sa nu zic cu nadragii in vine...)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Therra spune: