N-AM CURAJ SA CONDUC (8)

Raspunsuri - Pagina 10

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns marci spune:

Invatati sa franati fara ambreiaj, este f imp reducerea distantei de franare!
Ambreiajul se calca doar cand vrei sa schimbi treapta de viteza, nicidecum cand vrei sa franezi! Eu calc frana fara ambreiaj si cand sunt in viteza a doua si abia cand trepideaza masina apas ambreiajul.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns teocezi spune:

Wow ...wow...wow...
Acum o ora am fost sunata si mi s-a spus ca de luni incep munca.
Am permis de 9 ani dar nu prea am condus. In iunie mi-a luat sotul masina (matiz) si am condus numai insotita de el si mai mult afara.
De luni va trebui sa ma descurc singura cu matizul si sa traversez Bucurestiul din Berceni in Baneasa.
Am emotii. Voi fi in stare sa conduc singura??? Mi-am luat si "semnu' prostului" doar doar.......
Of Doamne, cat de greu imi este.....
Astept sfaturi...sfaturi...sfaturi....

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ana68 spune:

quote:
Originally posted by carmencar

ANA draga mea a cala motorul inseamna a ramane fara pic de ulei iar chestia cu franarea se face cu masina in viteza, franezi cat ai nevoie si apoi apesi ambreiajul ca sa i dai treapta care este necesara vitezei pe care o ai. Daca tu pui masina pe liber in primul rand sa nu crezi ca faci economie la combustibil ci din contra consumi ceva mai mult, mie mi a trebuit ceva timp pana sa ma conving de asta dar acum am masina cu calculator si mi spune exact consumul cand este in viteza si cand este pe liber iar al doilea lucru daca esti cu masina pe liber atunci cand vei frana automat creste distanta iar daca esti cu ea in viteza vei frana pe o distanta mai mica pentru ca te ajuta motorul i ti spun sincer ca am permis de aproape 11 ani si merg zilnic prin bucurestiBafta tuturor si sa nu va fie frica ca vi se opreste motorul daca franati prea mult doar simtiti si voi cand trepideaza masina.

s




Multumesc de informatii!

Ana-Maria,mami deAlex&Luana

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cheptinelena spune:

"Daca tu pui masina pe liber in primul rand sa nu crezi ca faci economie la combustibil ci din contra consumi ceva mai mult"...
Carmencar, sa stii ca lasand masina pe liber pe o distanta lunga faci economie de combustibil si lasi si masina sa mearga libera, tu avand grija de frana doar...Ma refer la coborarile de mare distanta, nicidecum la traficul din oras! Iasul este "orasul celor sapte coline" si avem multe strazi care "curg" frumos la vale...E si pacat sa nu lasi masina pe liber, mai ales dimineata cand e f aglomerat si se merge incet ; trebuie doar sa mai pisti frana din cand in cand...Deci pe distante mai lungi e ok.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns carmencar spune:

cheptinela draga mea daca lai maina pe liber conuma i a tii ca vorbec erio, eu am (opel vectra c), are computer de bord care pune tot aa ca nu minte pune i cea mai mica defectiune cum ar fii de exemplu un bec ar[up]

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Siminaf spune:

Nu consuma daca o lasi liber la vale. Noi avem ditamai Toyo cu computer de bord, iar cind e vreun drum la vale si e lasata "liber", computerul de bord arata consum de 99 mile pe galon, sau 0 l/100 km. Poti vedea consumul cum iti place tie. Trebuie sa stii doar sa o tii din frina, intr-adevar, sa nu te "fure peisajul".

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns corinadana spune:

adica fara motor ????

Don't throw with stones if you live in a glass house.

corina mama Ralucai

http://community.webshots.com/user/corinaraluca

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Siminaf spune:

Cum fara motor??? Cu motorul in punctul neutru. Sau "punctul mort", parca asa se cheama la masinile cu transmisie manuala.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cheptinelena spune:

Ups!Nicidecum fara motor!Vorbesc de a lasa maneta de viteza in punctul mort (scoasa din viteza - masina)...Am mai citit si pe alte forumuri despre ec de combustibil si parerile sunt contradictorii...Eu una tot asa procedez..la vale o scot din viteza! Iar apropos de frana/ambreiaj sau ambreiaj/frana...Si aici (parerea mea) e discutabil..in sensul ca: daca stiu ca dupa 100 m urmeaza o cocoasa de camila de ex., clar franez intai, trec cocoasa (denivelare...intalnite pe la noi gratie unor binevoitori)cu masina pe liber, apoi bag a doua si-mi continui ruta (deci frana/ambreiaj)...DAR, daca imi sare in fata masinii ceva apas ambreiaj si imediat frana...pt ca daca sunt in viteza sa nu moara motorul...si apasand ambreiajul o scot din viteza si dupa ce trec de "obstacol" iar ambreiaj si viteza corespunzatoare...Asa mi s-au format reflexele..C-o fi bine c-o fi rau, functioneaza si masina nu cracneste...e adevarat ca e ingaduitoare mult, fiind pe motorina...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns corinadana spune:

Am priceput! e vorba de masinile cu schimbator de viteza.

Am intrebat asta ptr ca o data in RO am luat o ia ma nene si pe niste dealuri sa vezi ce a luat gagica contactul de la masina ca si asa se cobora. Am crezut ca intepenesc....

Simina cum sa nu consume??? Motorul ala totusi se invarte, nu? e relanti ul. Ai mare grija asa cu franele, ca le freci de la inebunesti!

Eu am automata, vai ce bine este!!!!

Don't throw with stones if you live in a glass house.

corina mama Ralucai

http://community.webshots.com/user/corinaraluca

Mergi la inceput