Mamici de Martie-Aprilie 2008 (10)

Raspunsuri - Pagina 26

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mihutza11 spune:

buna dimineatza randunici!

in primul rand Dalv, bine ca ai scapat de perfuzii! si bun venit noilor mamici

mi-am luat si eu analizele si sunt un pic trista... urina e bine, putina lipsa de calciu si magneziu, insa ce ma doare e faptul ca mi-a iesit toxoplasma-pozitiv... inca nu am mers la dok, e in concediu pana pe 15... din ce am inteles o sa mai trebuiasca sa fac niste analize IGG si IGH parca (sau ceva de genul asta), sa vedem exact cat de veche e boala.. daca stiti mai multe despre asta ma luminati si pe mine, va rog...
am inceput sa caut pe net despre asta, sa vad exact ce si cum, dar sunt termeni medicali cam multi...

randunicile vorbarete

Mihaela
10+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns clauclau spune:

Anca, am simtit o falfaiala in burtica pe la 12 saptamani, stiu sigur ca era bebele caci cunosc senzatia. Dar de atunci nu a mai miscat si astept si eu sa inceapa. Stiu ca s-ar putea sa mai dureze dar sper nu prea mult.

Te pupic.

CLAU 14+

mamica de Razvanel si acum de bebe 2

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns simonette spune:

Olgutzica, tinem pumnii ptmaine la 12!!! Sa vii rpd si sa ne dai vestea culorii caruciorului, ca suntem si noi nerabdatoare sa stim cum debutam...si cum stam cu statistica! Doamne ajuta sa fie cum va doriti!!!

Simonette, mamica de Luca si 15+

PozeLuca

BB2

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ancadragoman spune:

Clau pot trece si cateva zile bune pana sa il simti iar,el este inca f mic acum

anca 31+

Maria
poze

AMR 9 saptamani

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Clabuc spune:

Simonette,