Durerea unei pierderi de sarcina (35)

Raspunsuri - Pagina 21

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Laura Ioana spune:

Alinus imi pare rau ca nu a fost sarcina, dar trebuie neaparat sa-ti reglezi organismul! Eu zic sa mergi la dr sa te sfatuiasca ce sa iei. Poate iti da tratament cu duphaston care regleaza hormonii si ajuta la fixarea unei eventuale sarcini

22+
Poze Laura
Puiul nostru drag

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns irinabobe spune:

michelle imi pare tare rau, dar mai e putin i vine ovu si o luam de la capat cu noi sperante, nu?
alinush si eu dupa chiuretaje+avort am greturi cu cateva zile ininte sa vina cm. si mai nou si dureri de ovare, sani sensibili, etc. parerea mea este sa mai astepti putin cu dr si sa ii lasi organismului timpul necesar sa isi revina. nu de alta dar eu nu prea sunt adepta medicamentelor hormonale decat daca e neaparat nevoie. tind sa cred ca organismul nostru isi va reveni singur la normal cand va fi pregatit.
si citind si mesajele pt michelle am realizat ca mi-am facut un tel din a ramane gravida, luna se compune numai din cm, ovu si iar cm, si am uitat sa ma bucur si sa ma ocup si de alte lucruri din viata mea. asa ca ma gandesc ca nu ar strica un pic de relaxare.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Pepsi spune:

michelle, draga mea ieri dupa ce am venit de la doctor cu david am apucat numa pe mesenger sa-ti scriu, dar am citit tot, pup fata curajoasa, asa ia taurul de coarne, mergi inainte, sinteti un grup de fete faine care asteptati odata, va incurajati una pe alta,vei reusi draga mea, esti o fata sanatoasa medicul ti-a spus ca totul e ok, hai te rog eu nu dispera, se pare ca tre sa fac bau bau mai tare ca nu m-a auzit luna asta!hai te pup tare tare de tot, capul sus