despre spitalele si doctorii unde ati nascut

Raspunsuri - Pagina 83

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Cris Ciurea spune:

dony74, eu am nascut cu Dr Mircea Dumitru. Mergi linistita la el, este un medic extraordinar. Dupa mine a nascut si o prietena tot cu dumnealui. Iti doresc o sarcina usoara si multa sanatate.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dony74 spune:

quote:
Originally posted by Cris Ciurea

dony74, eu am nascut cu Dr Mircea Dumitru. Mergi linistita la el, este un medic extraordinar. Dupa mine a nascut si o prietena tot cu dumnealui. Iti doresc o sarcina usoara si multa sanatate.

Cristina si Mihai iubire mare



Multumesc mult Cristina, si senzatia mea esta ca sunt pe mana unui medic competent, care in plus este si OM. As fi vrut sa vb ceva detalii cu tine dar am observat ca nu ai activata optiunea de Mesaj privat. Poate imi dai o posibilitate sa vb pe privat.

Sa-ti spun ca avem acelasi nume de familie :) si pe mine ma cheama tot Ciurea, poate ca sotii nostri sunt rude :)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dallina spune:

Buna fetelor,
nu este nimeni pe forum care a nascut in Arad?
As vrea sa stiu si eu la ce sa ma astept din partea personalului, poate ma informeaza cineva cu ce doctor a nascut si care sunt tarifele.Eu trebuie sa nasc in Aprilie si sunt foarte speriata de ce ma asteapta.
Help!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ionelac spune:

buna mamicilor,eu sunt o viitoare mamica dpn=11.04.2007,desi dr.a spus ca o sa nasc ma i devreme.va rog din suflet daca este cineva care a nascut cu dr.Laura Leonte de la giulesti,cum este,care sunt preturile....promit ca am sa va dau si eu detalii dupa aceea fara sa ma intrebe cineva.daca vreti puteti sa-mi scrieti si pe adresa lel_gurita@yahoo.com sau comunicam pe mesenger ID=lel_gurita.va multumesc si astept vesti de la voi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns MadyEr spune:

Buna fetelor!