Scoli generale Bucuresti- TOP pe sectoare
Raspunsuri - Pagina 36
madadum spune:
Citat: |
citat din mesajul lui cami_vise Incerc din nou ...poate are cineva informatii despre invatatoarele care ar treb sa ia in 2011 clasa 1 la sc gen 11 si la colegiul german!!!Sau ce alta invatatoare care merita sa fie recomandata pt 2011 la o scoala din zona 1Mai,Titulescu,Gara de nord.Multumesc!! |
noi sintem la colegiul German, trecem cls a3a, spune-mi ce info vrei.
pentru intrarea in cls 1 se da test (cam 180 candidati/100-120 locuri).
madalina
grati.ela spune:
scala 97 re rezultate exceptionale la mai toate olimpiadele scolre, este disciplina, sunt profesori pasionati...
cami_vise spune:
Multumesc pt raspuns!!!Am baietelul la gradi germana si in ultima vrema ceea ce am aflat despre colegiul goethe nu prea m-a incintat...si cum la anul 2011 incepem scoala sunt intr-o mare dilema...!!!Deci as vrea sa stiu care parerea ta despre nivelul de preg de la ac scoala si ce invatatoare e mai dedicata si cine va lua clasa 1 in 2011...si multe altele ..as mai vrea sa aflu..!!!Daca iti e mai usor putem comunica pe mail,o zi buna!!
Noa spune:
Am auzit ca se va desfiinta colegiul Goethe.Ca va ramane ca scoala obisnuita, iar clasele deja existente vor termina.Cert este ca nu va mai avea profilul pe care il are acum. Am inteles ca nu mai sunt finantati.
madyrizi spune:
citat din mesajul lui cpetre Va rog daca puteti sa-mi dati informatii despre scoala 178. Cati copiii sunt? Am sanse sa transfer copilul in clasa a 6-a? Cum sunt profesorii de la 5-8? |
imi cer scuze ca raspund cu intarziere. am omis subiectul la citit.