*** LA REDOUTE (29)***

Raspunsuri - Pagina 12

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns aissa spune:

Secman cand ai primit mailul asta? Vine ca raspuns la o sesizare a ta sau nu? E ciudat rau, acolo zice ca ti-a anulat contul si ca nu mai livreaza, dar fetele au tot dat comenzi, chiar dupa ce a anuntat ca nu mai livreaza. Nu inteleg nimic.

Poze

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aissa spune:

Eu nu am completat la datele de inregistrare nimic altceva in afara de ce e obligatoriu. Nu am trecut card, nu am trecut telefon. La plata am folosit incrucisat, cardurile mele si ale sotului, sigur la palta am bagat card de al lui pe contul meu si invers. Nu mi-a cerut date despre card decat la comenzile date pe fax si la acelea am folosit la fel, carduri diferite.

Poze

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

quote:
Originally posted by Secman

Crezi ca ar merge daca imi fac alta adresa de mail si trec ca adresa de livrare adresa de la servici ?

dar dupa ce a trimis Sabine email ca nu se vor mai face comenzi in Ro. a mai facut cineva comenzi ?

Am primit si eu ceva de genul si nu stiu ce sa fac :Hi,

I cancelled client n° 531 293 649. We owe you 13,37 EUR and 83,96 EUR. For the amount of 146,97 EUR, the parcel has been shipped on April 14th through parcel n° 103 6001948. Did you receive it ? For refunding 13,37 EUR and 83,96 EUR, you forwarded your iban Code and account number. Is it your bank account to make a bank transfer because we do not reimburse to credit card ? At present, we do not ship anymore in your country, so, do not place orders online because in case of lost parcels, we will not reimburse them.









Cand ai primit mailul asta ca ma bagi in sperieti!!!!!!!!!!!!!!

Claudia, mamica de Matei (15.12.2003) si Mara (30.08.2005)
Eforie Nord- 10 iunie 2007

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Secman spune:

Da ,
este o sesizare la adresa mea si ma intreb !daca mai fac un cont pe adresa de la servici si pe alt card oare merge sa mai fac ,asta numai dupa ce recuperez banii cei 83 de EUR care nu prea inteleg cum vrea sa mi trimita ,poate ma ajutati voi care ati mai primit emailuri de genul asta.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Secman spune:

Aissa ,

Emailul l-am primit pe data de 7 iunie si pe mine m-a cam speriat.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aissa spune:

Mai si mie mi-a zis ca nu mai livreaza dar nu ca a anulat contul.
Stiti ce, mie mi s-a nazarit ceva. Prea nu ma mai inteleg cu ea, pana acum pricepeam ce spune,a cum parca e alta persoana. Nu or fi mai multi operatori care scriu pe contul "Sabine". Nu inteleg absolut nimic. Nici nu stiu ce sa iti raspund Secman ca nu pricep, sincer.

Poze

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Secman spune:

Emailul l-am primit pe data de 7 iunie si pe mine m-a cam speriat.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

At present, we do not ship anymore in your country, so, do not place orders online because in case of lost parcels, we will not reimburse them.

Si de unde stiu eu ca daca nu-mi ajunge coletul ei l-au si trimis???? Nu era logic sa nu ma lase sa dau comanada? Ca io pot sa acuz posta romana cat vreau fara nici o dovada. Nu or fi asa tampiti sa ia banii si sa nu mai trimita coletele sub acoperirea asta... Cine m-o fi pus sa dau azi comanda????

Claudia, mamica de Matei (15.12.2003) si Mara (30.08.2005)
Eforie Nord- 10 iunie 2007

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Secman spune:

Sincer cred ca o sa ma lipsesc de acest site ... NU inteleg de ce nu blocheaza conturile sau nu blocheaza comenzile, ei bine mersi iti iau banii din cont, apoi alergi de nebun pe ici pe colo sa-ti recuperezi banii si aia care mai raman dupa taxe si comisioane !

Mai ales ca acum 2 saptamani cnad i-am intrebat despre retragerea pe care au facut-o din contul meu desi era blocat de catre banca, ca sa ma autentific zic ei mi-au cerut copie CI si copie a cardului de credit ! Acum mi-au trimis mail ca mi-au sters un cont, dar de fapt cred ca amandoua au fost sterse .... NIci nu stiu ce sa mai zic , in urma cu 2 luni de zile totul era roz, acum dupa ultimele intamplari vad ca din ce in ce apar mai multe probleme !

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Jasmine spune:

quote:
Originally posted by claujro

At present, we do not ship anymore in your country, so, do not place orders online because in case of lost parcels, we will not reimburse them.




Vad ca o tine una si buna cu aceeasi contradictie.N-avem cum sa intelegem ce naiba vrea sa spuna.Din fraza de mai sus nu se intelege nimic.

Mergi la inceput