***LA REDOUTE(17)***

Raspunsuri - Pagina 8

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ella_74 spune:

clau,

ai dreptate, putina demnitate nu ne strica.

Eu chiar le-am scris dimineatza un email scurt , de fapt lui Sabine in care i-am zis asa : atata vreme cat comanda mea e data din 6 martie, banii mi-au fost luati, LR nu-mi poate furniza nici o dovada de expeditie, sa-mi trimita cec-ul pentru intreaga suma a comenzii, ca nu sunt obligata sa suport spezele bancare.

Si i-am mai spus ca astept un raspuns concret asap si nu "multumim, trebuie sa asteptati" , ca io am asteptat o luna aproape si cred ca e destul.

Imi pare rau daca am fost incisva si daca o sa contribui la decizia lor de a nu mai livra in RO, da io nu-s dispusa pe banii mei sa indur.

daca cereau plata la livrare, asta da, dar atata vreme cat iau banii ca la c.... si nici macar nu pot trimite o dovada simpla ca au trimis coletul/scrisoarea , culpa nu e la mine, ci la ei.

Deci, in afara de comanda din 6 martie nevenita , mai am si comenzi din 21 si 22 martie, cate doua din fiecare zi si mi-a venit doar cate una din fiecare, deci mai astept inca o comanda din 21 si una din 22.



ella

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns madau spune:

Hai ca in mare v-am cam zis la toate..dar mai spun odata si aici.

Multumita colegei noastre de suferinta LILINA...am reusit sa luam legatura cu cineva care lucreaza la vama si ne-a spus cum stau lucrurile. Coletul pleaca de la LR si in momentul in care ajunge la tren/avion primeste un numar de colet unic, singurul element dupa care poate fi urmarit peste tot in traseul sau. In RO nu mai ajunge la vama ptr ca fiind din UE nu se mai face vama, ajung la un oficiu intern de tranzit de unde sunt distribuite peste tot in tara. Aici in oficiu sunt inregistrate tot cu acest numar de colet...care e acelasi cu cel de sub codul de bare de pe declaratia vamala, ala cu FR in coada. Deci fara acest numar de colet nu-l gasim niciunde, nu putem afla daca a intrat in tara si unde e....ptr ca nu se poate cauta dupa nume, nu se inregistreaza asa.. MUSAI redoute detine acest cod, daca nu ei, cei prin care fac livrarea, curierul, cu care pot lua legatura, sau sa ne dea noua o adresa unde sa scriem curierului. Cam asa sta treaba...raspunderea e clar a Postei Romane dar...nu-i putem trage la raspundere fara acest numar, dovada expeditiei...

Acestea fiind zise...speram in continuare

Madau si Alexia Miruna (15 dec 2005)
poze pana la 1 an, de la 1 la 2 ani
www.geocities.com/nov_dec_2005/povesti2005.htm#madau" target="_blank">povestea nasterii Mirunei
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=1b04435806e76a5905bfb2&skin_id=4&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">filmulet aniversar
filmuletze poznase www.dropshots.com/madau" target="_blank">1 si www.dropshots.com/Miruna" target="_blank">2

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aissa spune:

Fetelor imi pare rau ca probabil am fost prea stresanta din punctul asta de vedere, dar pentru mine sumele pierdute sunt importante. Am sa renunt sa mai scriu, si sa comand, pana nu voi avea o rezolvare.
La mine, procentual, s-au pierdut 66% din primele 3 comenzi (adica 2 din 3), apoi prima re-trimisa a venit doar jumatate (cea din 15 martie nu si cea din 20 da). Comanda din 21 nu o trec inca pierduta desi nici azi nu era nimic la posta. Sa vad 29 si 3 aprilie daca apar. La prima comanda disparuta am sunat la oficiul postal de vama si mi s-a spus clar ca fara acel numar cu FR la coada nu ma poate ajuta iar Sabine mi-a zis ca nu imi poate furniza acest numar pentru ca nu ei se ocupa de transmiterea coletelor, parerea mea e ca folosesc o casa de expeditie si nu pricep de ce nu ii trag la raspundere pe aia.
Coletul venit saptamana trecuta de exemplu era o punga simpla fara acest numar, deci scrisoare obisnuita care nu cred ca are vreo modalitate de urmarire.
Eu ieri i-am scris Sabinei ca normal ar fi sa securizeze ei transmiterea, indiferent de valoarea coletului mi se pare inadmisibil sa trimiti adidasi de 40 euro in punga ca scrisoare simpla, fara valoare declarata.
Va invidiez la modul sincer pe cele ce nu ati avut belele cu ei, om fi noi cateva mai ghinioniste, dar daca eram doar eu ziceam ca am gresit eu ceva, daca nu venea nici un colet la fel, daca semna altcineva pt mine la fel...dar la posta mea nu au ajuns iar LR nu poate dovedi in absolut nici un fel ca a trimis. Asta e tot ce le cer si ei nu pot face. Eu cred ca si la noi se fac bulibaseli dar si la ei e ceva in neregula.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns madau spune:

Aissa de ce zici ca ai fost enervanta..nu cred ca a pus nimeni problema de asta, doar de aia exista subiectul asta, sa ne imparatsim totul si bune si rele. Nu tinem partea nimanui. Daca ii mai scrie cineva Sabinei, sau altcuiva de pe LR cereti va rog sa va dea o adresa a curierului care se ocupa de trimiteri, poate dam de cap cumva

Madau si Alexia Miruna (15 dec 2005)
poze pana la 1 an, de la 1 la 2 ani
www.geocities.com/nov_dec_2005/povesti2005.htm#madau" target="_blank">povestea nasterii Mirunei
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=1b04435806e76a5905bfb2&skin_id=4&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">filmulet aniversar
filmuletze poznase www.dropshots.com/madau" target="_blank">1 si www.dropshots.com/Miruna" target="_blank">2

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mariaaa spune:

Buna fetelor

eu am mai scris si cateva capitole in urma (nu mai stiu cate). Facusem 2 comenzi, am primit mail de la ei ca nu mi-a autorizat banca transferul de bani catre ei, bla, bla, bla si dupa 23 de zile , primesc un aviz. Era pt prima comanda. La posta intreb si de cel de-al doilea pachet (comandat la distanta de 3 zile de primul) si evident ca era acolo, fara sa primesc aviz pt el.

Parerea mea: insistati la posta, nu asteptati aviz.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Jasmine spune:

Aissa,n-a zis nimeni ca ai avea tu vreo vina,asta ar fi chiar culmea.Normal ca ai bombardat-o pe Sabine,oricare dintre noi ar fi facut la fel,in conditiile in care la noi la posta n-ai de unde sa apuci problema.

Eu n-am zis sa le scriem mail-uri ca sa-i rugam sa nu stopeze livrarile spre RO.Ma gandeam sa le spunem raspicat ca nu e vina noastra ci a postei si in calitate de clienti sa le propunem sa gaseasca alt mod de livrare,ca ar fi in interesul ambelor parti.Ceva de genul asta,nu rugaminti.

Mi-a spus sotul meu ca am 2 avize,ma duc in seara asta la posta.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns madau spune:

Mariaaa eu am fost aproape zilnic la posta, cel putin de vineri de cand am primit aviz ptr coletul din 21 m-am dus in fiecare zi si nimic. Doar daca nu o fi venit inainte, dar ma stiu alea de la posta deja, mi-ar fi spus

Madau si Alexia Miruna (15 dec 2005)
poze pana la 1 an, de la 1 la 2 ani
www.geocities.com/nov_dec_2005/povesti2005.htm#madau" target="_blank">povestea nasterii Mirunei
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=1b04435806e76a5905bfb2&skin_id=4&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">filmulet aniversar
filmuletze poznase www.dropshots.com/madau" target="_blank">1 si www.dropshots.com/Miruna" target="_blank">2

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ella_74 spune:

Da, nici eu nu cred ca tine de insistenta la posta, ca io l-am trimis si pe sot sa verifice alea pentru comanda din 6 martie, am mai fost si eu ulterior, iar cand am ridicat comenzile din 21 si 22 martie am intrebat iar; deja aia de la posta ma stie ca sunt cu colete/scrisori albe cu buline verzi si chiar mi-a aratat dulapul in care le tine si nu era nimic...

Comanda pierduta din 6 martie e doar o rochita cu setul roz cadou deci nu poate fi decat scrisoare.

Eu stau acum si ma intreb daca doar astea, care sunt scrisori, nu ajung; ca eu de cate ori am comandat mult si deci era cazul de cutie de carton/sac au venit.

La voi ce fel de comenzi s-au pierdut , mici sau mari? ideea e ca daca sunt 5-6 articole de imbracaminte si nu sunt voluminoase, tot la scrisori sunt puse.

ella

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns vlada spune:

Aissa - nimeni nu a zis , doamne fereste , ceva de tine, e f normal sa clarifici cu ei situatia

Andreea si Vlad
Iubirea mea

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anka-maria spune:

Probabil LR foloseste o firma speciala pt. distribuirea coletelor si de aici imposibilitatea de a da informatii despre ce s-a livrat.
Probabil la sume mici nici nu mai verifica ce s-a intamplat cu un colet care n-a ajuns la destinatie si prefera sa-l ramburseze sau sa retrimita produsele. Chestia asta e o picatura intr-un ocean pentru ei si e o tactica de fidelizare a clientilor.
Evident ca una e sa retrimiti tzoale de max 100 euro (care in realitate pe ei ii costa probabil 30 euro) si alta e sa ceri frigidere de 1000 euro. De altfel frigiderele, mobila sunt livrate direct la domiciliu si numai in prezenta cumparatorului.
Deci nu inseamna ca greseala e la ei ci inseamna ca isi asuma aceasta pierdere pt. a evita eventuale conflicte, reclamatii si cautari prin acte pentru niste colete cu valoare f. mica.
Aceleasi firme livreaza peste tot in Europa si daca probleme apar numai in Ro atunci pentru ei concluzia e clara.

---------------
Just me

Mergi la inceput