Mamici de iulie-august 2007 (25)
Raspunsuri - Pagina 21
narcisa spune:
Mamii, n-ar fi rea ideea deloc de incercat, dar mie mi-e frica cu dulcele inainte de control
(in ziua respectiva maninc normal dar fara dulce), ca daca imi iese zahar in urina, dau in alte cotroale, aici se cotroleaza, fier si urina la fiecare control ca si tensiune si greutate si se noteaza pe carnet.
narcisa
Chriszta spune:
Fetelor HELP, HELP, HELP
Sunt intre medicii de familie (acum nu am inca-urmeaza sa ma inscriu) Pot lua si din alta parte CARNETUL GRAVIDEI decat de la medicul de familie????? 

Cristina
20+
mamii spune:
bai in principal nushu kt zahar iti poate ieshi de la un batonash de ciocolata....sau inceark o gura de cafea...!sau o gura de cola sau shti tu knd stay intr.o anumita pozitie k se mishk...eu shtiu..
Luna1 spune:
Jadi cat costa setul in Romania? Tocmai am intrat si eu pe situl lor si e intre 7 si 12 lire in fct de culori, maneci lungi sau scurte etc. Oricum am vazut aici multe lucruri mai ieftine ca in RO.
Mamii felicitari, sa-ti traiasca baiatul mare si frumos.
Luna
17 sapt+ Cosmin
aylin_tarcan spune:
eu nici nu am carnetul gravidei, si nici nu mi-a zis nimeni ca imi face. desi am fost la un medic de familie pentru adeverinta (un medic de familie in sensul ca la policlinica elias, toti medicii de familie sunt ai tai. nu ai unul singur)
Aylin,
16+ 
Luna1 spune:
Narcisa eu si cu lipsa de zahar sunt patita, nu mancasem nimic dulce cand am ajuns la spital si m-au pus pe perfuzii cu glucoza ca cica era glicemia scazuta.
Jadi uite aici link www.mothercare.com/gp/node/n/44483031/026-1156440-4810807?ie=UTF8&mcb=core" target="_blank"> aici
Luna
17 sapt+ Cosmin
Simo78 spune:
quote:
Originally posted by anamaria2007