PIERSICUTZE de iulie - august 2006 (26)
Raspunsuri - Pagina 17

oanaalex spune:
Mirrha Banuiesc ca doctorul a dat procentul asta strict pentru cazul meu. Ma gandesc ca la fiecare e altfel. Faza e ca Alex a fost destul de mare si desi am avut o zi intreaga contractii in urma inducerii nasterii, el nu a coborat deloc si nici eu nu m-am dilatat mai mult de 3 cm. Poate e ceva cu mine, nu am inteles nici in ziua de azi care e cauza exacta. Doctorul cred ca se astepta sa ajung la cezariana ca de la bun inceput mi-a spus ca o sa fie un " long, long labor". Sti si tu cum sunt medicii de pe aici ca nu-ti spun tie numai ce considera ei ca tr spus in rest tine de meseria lor si stiu ei ce tr sa faca. Eu sunt convinsa ca a incercat tot ce a putut ca sa nasc natural, dar nu a fost sa fie. Astept a doua sarcina poate o sa am mai mult noroc ca tare imi e urata taietura asta de sub burta si acum cand o vad.
Oana si bb Alex(05.08.2006)
http://pg.photos.yahoo.com/ph/oana2002it/album?.dir=/adbere2

dariana spune:
neata mamici si bebici!
lucians, am vazut filmuletzele, sunt super; intradevar este si joaca preferata a lui Darius si e fascinat si de oglinda. Lui ii mai place la baitza, sa dea din picioruse si din manutze si ii mai pun o ratzusca si un pestisor acolo pe carele inhatza si le roade si rade copios cand apas eu pe ele si piuie.
Dariana si Darius (30.07.2006)

maryion spune:
- pt 7 lunisoare
Riana, fetita lui Ralu80
- pt 6 lunisoare
Maria, fetita lui Taty
VARSTA DARIUS-THEODORPOZE
Mary de
Darius-Theodor (14.07.2006)

aricica spune:
buna fetelor!nu ma baga si pe mine nimeni in seama?cit ceiut beau bebeii vostri? al meu bea 300 ml pe zi! e mult?

lucians spune:
quote:
Originally posted by dariana