Bucurii de sept - oct 2006 (33)
Raspunsuri - Pagina 24
CamiSol spune:
quote:
Originally posted by Vauva
Cami pot sa-ti raspund si eu ca si noi avem probleme de genul asta. Poti sa torni si in apa de baie ulei de baie cativa stropi iar dupa baie poti sa il dai cu crema ca sa ii hidratezi bine pielea. Alte creme pe care le poti folosi sunt Trixera sau Atoderm. Astea le gasesti in farmacii.
Aceste creme sunt pe baza de medicament?
Merci!

_
Cami
de Luca-Ionut
(25.09.2006)www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=1f1cbbe4646895e79c3a8b&skin_id=0&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank"> Botezul Ubitului
Uite cum cresc...
Vauva spune:
Simona
, tinem legatura!
Ileana da Luk e OK acum cu obrajorii, asa-i? Spune-mi te rog ca DA!
Alina&Bianca(25 August 2006)
POZE
adameasca spune:
Vauva, cam dupa doi ani a disparut crusta de pe obrajori, dar a inceput cu urticarii frecvente din varii motive, unele cunoscute si identificate de mine, altele nu. Deci mai bine se rezuma la obraji aspri si atat. Caut acum pe net informatii despre testele de alergie si daca gasesc ceva notbail te anunt. Ideea este ca pana in 2-3 ani nu cred ca se fac astfel de teste.
Ileana
poze,poze si iar poze...
Luca (2 octombrie 2003) si Ilinca (29 august 2006)
O poveste fara titlu...
Vauva spune:
Cami nu sunt pe baza de medicament, sunt creme de hidratare a pielii foarte uscate sau atopice. Sunt de fapt produse cosmetice. Trixera este de la Avene iar Atoderm de la Bioderma. Cel putin eu astea stiu ca sunt in Romania. Si crema aceea de la Mustela e f buna.
POZE
lilina spune:
La multi ani 

bucuriilor nascute intr-o zi de 22
Lilina si
Vlad - Alexandru (23.09.2006)
www.totsites.com/tot/lilina
amarantina spune:
Daaa Livia, esti pe lista cu Grace. Este absolut superba, ti-am mai zis. Iar poza cu funduletzul in sus e mortala.
DiaB spune: