Apa

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns olim spune:

am 1.67 si 83 de kile, iar cu rinichii nu am avut probleme decat in 2 ierni cand eram studenta la cluj.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anda141 spune:

Eu daca nu am sticla cu apa langa mine si ziua si noaptea nu pot sa fac nimic. Beau imediat ce ma trezesc un pahar, ma trezesc si noaptea si beau si ziua tot timpul, 2 litri pe zi se duc usor. Chiar imi este sete si nu stiu cum ar putea sa fie un chin sa bei apa cand e ceva fiziologic.

www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=59001" target="_blank"> Salvati viata unui copilas oferind 5 euro la teledonul umanitar

Monica si ALBERT EDUARD
(19 ianuarie 2004 )
Album Albert

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns blue eyes spune:

olim, la 83 de kilograme ar trebui sa bei minimum 2,5 litri. Fromula e asa: greutatea x 0,03 l. Daca 4 litri sunt mult, nu ma pot pronunta, nu sunt medic.

_
O relatie sanatoasa are ca baza: schimbul intelectual, apropierea emotionala si sexualitatea.
_
Cadoul prefect pentru copil? Lasa-i copilaria! Cadoul perfect pentru femeie? Descopera-i feminitatea! Cadoul perfect pentru barbat? Apreciaza-i masculinitatea!

Mergi la inceput

si eu sant cu sticla de apa dupa mine, am si in masina una, iar noaptea ma trezesc cel putin odata sa beau.Daca e minim 2.5 litrii, inseamna ca stau bine, ca nu in fiecare zi beau 4 litrii

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dulcetica spune:

Eu azi am baut probabil un litru,dar am stat numai la baie.Cind simteam ca trebuie sa o iau iar din loc, mai beam o cescuta macar sa merite deranjul.Numai maninc nimic dupa ora 18 sa vedem ce se intimpla.
Am incercat sa intru in clubul fetelor care beau apa plata cu lamiie,insa mi-a dat aciditate la stomac ,deci trebuie sa renunt si sa beau numai apa chioara.