Quelle 4
Raspunsuri - Pagina 3
Jasmine spune:
Eu am returnat multe chestii si de fiecare data am trimis coletul simplu,fara confirmare de primire.A fost OK si mi-am primit banii.
Atentie ca la posta trebuie sa duci coletul ambalat in hartie si legat cu sfoara,ca altfel nu ti-l primeste.
Jasmine si Radu (26.10.2004)
lunna27 spune:
Am vazut ca sunt vreo 4 cataloage,eu am comandat doar pe ala cu jucarii,pot oare sa le comand si pe celelalte??
Dana Paul(6) Ana Maria(2)
BillyBilly spune:
quote:
Originally posted by Missy
dar de ce trimit cataloagele -suplimentele, sau cum s-or numi -doar la unii clienti. mie de exemplu in coletul cu capacul wc runda 3, mi-au trimis o brosura de 2 pagini cu ceva obiecte reduse (tigai si din astea) si 2 pliante cu Yves Rocher - care o fi legatura nu stiu. Catalogul cu hainele de copii, care cica apare in noiem,brie inca nu l-am vazut.
oricum daca ii cearta cei din germania ca urmare a mailului meu, nu cred ca mai vad eu nici un fel de catalog de la ei
Da, nici eu nu inteleg acest aspect, de ce la unii clienti trimit cataloage Yves Rocher si mie nu!!?? Chiar vreau si eu unul si unul cu tigai!! missy, nu vrei sa facem schimb?? Glumesc, bineinteles.
Nu o mai lua si tu asa personal, ca nu are nimeni nimic de impartit cu tine. Quelle este depasit de activitate si nu are nici un interes sa tot comande capace WC din Germania atata timp cat are unul deja pe stoc care aparent nu se vinde. Daca spui ca se tot intoarce in ambalajul tau, inseamna ca nici nu s-au sinchisit sa vada care-i problema cu el. Si sunt convinsa ca la cati angajati sunt pe acolo, se pierde informatia de la birou unde se primesc comenzile pana la depozit unde se organizeaza coletele si mesajele tale disperate: "nu-l mai vreau pe ala, da-ti-mi altul" se pierd undeva pe drum, intr-o mare de angajati care mai de care mai nervosi. Vine comanda: se uita pe ea: scrie capac WC cod 3546565, a OK este! Nu cred ca isi da nimeni interesul sa urmareasca fiecare client in parte atat de indeaproape cum ne-am dori. Iar nemtii au cultura comertului, stiu sa faca vanzare si stiu sa vb la telefon, ti-au raspuns respectuos. Acuma sincera sa fiu, ma indoiesc ca or sa faca si ei ceva, dar pana la urma, ia-ti si tu un capac de la noi si lasa-i. Consuma-ti timpul si energia cu chestii mai constructive.
Eu am vazut in Olanda cum functioneaza sistemul: se face o lista km de produse de comandat, vine coletul, se verifica si se probeaza ce e de probat si se pune la loc in colet ce e de returnat. Trei sferturi din produse se duceau inapoi de obicei, fara nervi, fara asteptari extraordinare de la ei, etc. Ca si intr-un magazin in care intri si te apuci si probezi. Am fost acolo cand s-a comandat un aragaz foarte scump si care a fost livrat peste o luna si dupa o luna, au chemat service-ul ca nu mergea si l-au luat inapoi si au venit cu altul peste alte cateva luni , si nu se mai enerva nimeni. Pt. ca preferau sa le vina produsele acasa, fara sa mai alerge prin magazine dupa ele. Si pt. asta erau foarte rabdatori. Acesta este sistemul cumparaturilor prin catalog: accepta-l sau renunta la el. Cred ca la noi intervine mai acut problema costurilor de returnare: veniturle nu sunt tocmai cele din occident, noi ne uitam la preturi, sau cel putin comenzile sunt chibzuite din punct de vedere al valorii si nu ne avantajeaza sa tot facem retururi. Dar in acelasi timp nu ne obliga nimeni sa comandam in conditiile in care nu ne avantajeaza sa returnam.
Ps. in Olanda, la prietenii la care am stat, totul se comanda de pe internet sau telefonic. Au traditie in comertul la distanta: alimente, medicamente, retete de la medicul de familie!!, haine, electrocasnice, cosmetice de la Yves Rocher , tot ce se putea. Si serviciile nu erau tocmai extraordinare. Pt. alimente, venea un baiat care imediat cum ii deschideai usa, iti punea o factura in brate si iti arunca pe hol cateva lazi cu produse dupa care pleca in mare graba ca avea multe comenzi de livrat si nu avea timp sa verifice produsele cu tine. Daca ceva lipsea, era expirat sau nu era ce ai comandat, sunai a doua zi si transmiteai reclamatiile. Daca era ceva de returnat, venea iara baiatul si ridica ce era de ridicat.
Nu exista circumstante, oricat de rele ar fi, din care un om intelept sa nu poata scoate ceva bun; nici circumstante, oricat de bune ar fi, pe care cel neintelept sa nu le foloseasca spre paguba lui. Francois, Duce de Rochefoucald
mihaeladm spune:
Dupa lupte seculare vad ca cei de la Quelle Romania si-au facut un site asemanator cu cel nemtesc!
Missy spune:
Intr-adevar, site-ul arata in sfarsit bine.
si eu nu am luat-o personal deloc, ii inteleg si pe ei ca nu o sa ma tina minte pe mine si sa aiba grija de mine, sa nu-mi trimita de 3 ori acelas unic obiect. de-asta la tura 3 nici macar nu i-am sunat sa le zic tot ce imi trecea prin cap la momentul respectiv, la umra umrei am luat-o drept o distractie, m-a costat cateve zeci de mii, ceva banda, hartie, scotch si ceea ce ma enerveaza cel mai tare timp. si nu m-ar deranja nici sa returnez daca la posta romana n-ar lucra niste functionari obositi, stresati deci stresanti. caci nu v-am povestit cum la returul nr 2 m-am intors de 3 ori cu cutia in brate acasa, pt ca nu avea destula banda, cutia era maro si nu alba, nu avea sfoara. binenteles toate astea le aflam dupa o coada de vreo jumate de ora de la aceasi unica functionare, distrandu-se probabil si ea pe seama ei. dar m-am distrat pana la urma si eu profund facandu-i reclamatie la sefa ei.
traissca romania si oamenii stresati!
Missy spune:
mi-au raspuns quelle germania. un raspuns care n-are nimic de-a face cu intrebarea mea. mi-au zis ca i nu pot trimite in alte tari catalogul, produse sau sa asigure service. si asta gata.
sper sa primesc totusi jucariile pana de craciun, prin bunavointa lor. in rest ce sa zic, firma serioasa, nu gluma. de fpat m-au avertizat toate prietenele mele din germania, dar am zis ca au ele fite in cap, ca deh, au de unde alege.
mai ziceti care mai primiti pachete din comenzi de craciu, ca-s tare curioasa!
spor la cumparaturi!
Jasmine spune:
quote:
Originally posted by lunna27
Am vazut ca sunt vreo 4 cataloage,eu am comandat doar pe ala cu jucarii,pot oare sa le comand si pe celelalte??
Dana Paul(6) Ana Maria(2)
Sigur ca poti sa le comanzi pe toate dar trebuie sa te inarmezi cu rabdare.Poate sa dureze 3 saptamani pana vin cataloagele.Pana faci tu comanda si pana vin produsele se cam termina iarna.
Jasmine si Radu (26.10.2004)
katty spune:
Intre timp am scos primele 2 colete de la posta. Au sosit 2 din 33 de produse comandate (calutul de plus si aspiratorul de pe coperta catalogului principal). Problema e ca soferul nostru a stat la o coada infernala (toti la rand asteptau ptr. colete de la Quelle), iar in alte zile s-ar putea sa nu aiba timp sa mearga dupa colete.
Drept pentru care, le-am trimis azi un email in care ii rog in mode express sa trimita restul produselor in acelasi lot.
Sa vedem!
Catalina & Robert-Andrei (27.07.2002)
varsta lui Andrei