Tiroida

Raspunsuri - Pagina 19

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns iepumic spune:


Page,
Pai eu stiam ca Euthyrox se introduce treptat, sub observatie atenta dpdv medical. Mi se pare ciudat ca de la 25 te-a pus sa iei direct de 100, normal ca te-ai simtit rau.
Noi incercam de aproximativ un an...am stabilit ca atunci cand ne vom intoarce din concediu eu voi repeta analizele inainte sa ma apuc de tratament si sotul isi va face si el. Si eu tot pe motiv de bebe am acceptat Euthyrox....de fapt a trebuit sa ii spun eu medicului ca vrem un bebe si atunci mi-a zis: "aaaahhh, in mod normal nu ti-as da nici un tratament acum, dar daca ai zis ca vreti un copil, atunci iti dau". M-a cam descumpanit raspunsul asta dar na...pana la urma sper sa fie bine.
Nu ma apuc de tratament acum pt ca luni plecam 2 saptamani in concediu si nu vreau sa imi fie rau pe acolo....imi stric si concediul, nici nu sunt medici la indemana.
Am o curiozitate, poate stiti: rezultatul analizelor de tiroida este influentat de perioada din luna cand faci analizele? Eu le-am facut de ambele dati la 3-6 zile dupa terminarea CM...oare chestia asta are o influenta si daca le-as face in alta perioada ar iesi oare mai bune?


Iepumic
Noi pozici cu Iepi-Mici
CONCEDIU 2007

All's Well That Ends Well.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns fireyes spune:

Iepumic, teoretic, analizele de tiroida nu sunt influentate de perioada de cm. unii medici care se ocupa de FIV insa recomanda sa faci si ana;ize;e de tiroida tot in ziua 2-3 a cm, dar probabil ca sa nu te complici cu f multe seturi de analize...
Daca la progesteron, estradiol, etc., celelalte hormonale conteaza dozarea pe zile de cm, aici daca ai probleme, ai probleme si in ziua 1 sau 30, iar daca nu, e perfect...

http://tt.lilypie.com/VyPYp3.png

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Page spune: